2024-03-25, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hejjpadig
Då har hon INTE steriliserat sig alltså som hon skrev att hon skulle. Vad oväntat 😆

Hon skrev det i affekt. En sterilisering är inte lätt att genomgå heller
Citera
2024-03-25, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stensota
Instämmer i detta. Ilse var med docksöt och denna lilla flicka är mer lik J. Såklart söt också men helt olika.

Jag tycker w är lik p och även n lite
T och m är lika Linus
Sen är alla js barn lika honom
Änglabarbet var lik p
Citera
2024-03-25, 22:40
Medlem
"Wilja o Mathilde ammade i 2,5 år vardera". Bläddrar man låååångt ner I hennes flöde finns det inlägg där hon berättar om Mathilde som slutade amma då hon precis blev 18 månader och likadant med W. Lägger noll värdering i huruvida man ammat eller ej och hur länge men slutar aldrig att förvånas över lögnerna som kommer. För en tid sen skrev hon i en story att hon fick W då hon var nyfyllda 18 år. P är född i augusti-90, W mars -10, everyone can do the math. Fattar inte att man fortsätter ljuga då största delen av hennes följare både har hjärna och minne.
Citera
2024-03-25, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Norrland714
"Wilja o Mathilde ammade i 2,5 år vardera". Bläddrar man låååångt ner I hennes flöde finns det inlägg där hon berättar om Mathilde som slutade amma då hon precis blev 18 månader och likadant med W. Lägger noll värdering i huruvida man ammat eller ej och hur länge men slutar aldrig att förvånas över lögnerna som kommer. För en tid sen skrev hon i en story att hon fick W då hon var nyfyllda 18 år. P är född i augusti-90, W mars -10, everyone can do the math. Fattar inte att man fortsätter ljuga då största delen av hennes följare både har hjärna och minne.

Hon ljuger också om att hon inte frågAt om sterilisering
Citera
2024-03-25, 23:29
Medlem
Citat:

Jag vet, man blir helt galen på Patricialjugs konstanta flytande roll till sanningen.

Mytoman med Münchausen vibbar, måste vara fler än jag som enbart följer henne för att se hur mycket en människa kan ljuga utan att någonsin landa på jorden, men där kommer blockeringen in som hennes bästa redskap.

Folk glömmer liksom inte av vad hon säger utan skrattar bara åt henne i mjugg.
Citera
2024-03-25, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Hon ljuger också om att hon inte frågAt om sterilisering

Reagerade också på det, hon vrålade rätt ut om att nu minsann skulle hon sterileras för detta skulle hon inte göra igen 😂😂
Patriciamytoman ljuger igen, och igen...
Citera
2024-03-25, 23:38
Medlem
Jag får en klump i magen varje gång jag ser hennes uppdateringar om nya bebisen!

Fy fan på ren svenska för att bli född med uppgiften att vara reserven för sin döda storasyster!! Till o med få hennes namn!!! 🤮🤮🤮

O detta eviga tjat om att hon minsann ska få veta om sin storasyster, o hur lik hon är henne… Som att det inte är tillräckligt mycket för barn att navigera under sin uppväxt! Nu ska hon dessutom förväntas leva för 2!!! Det får mig att må illa!!
Citera
2024-03-25, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
Jag får en klump i magen varje gång jag ser hennes uppdateringar om nya bebisen!

Fy fan på ren svenska för att bli född med uppgiften att vara reserven för sin döda storasyster!! Till o med få hennes namn!!! 🤮🤮🤮

O detta eviga tjat om att hon minsann ska få veta om sin storasyster, o hur lik hon är henne… Som att det inte är tillräckligt mycket för barn att navigera under sin uppväxt! Nu ska hon dessutom förväntas leva för 2!!! Det får mig att må illa!!

Ja, Patriciarum slår faktiskt både HT och FD med råge trots att Patricialjugs väg till levande barn aldrig varit det minsta svår, tvärtom så använder hon abort som preventivmedel.

De andra influenserna känner jag viss respekt för men Patricia är vidrig rent utsagt. Kan inte med hennes konstanta lögner och försköning av verkligheten. Det enda jag ger Patricialjug är att hon har en viss konstnärlig sida och kan möblera, men tänker man bara på sig själv och struntar i sina avkommor så har alla tid att bli bra på något.
Citera
2024-03-26, 00:03
Medlem
Admin eller trådstartaren här måste uppdatera Patricias konto i ingressen. Följer man länken som anges i första inlägget så är den död.

Och nej jag är inte blockad utan mytomanen har bytt uppgifter på kontot.

https://www.instagram.com/patriciasrum/
Senast redigerad av FruKrokodil 2024-03-26 kl. 00:07.
Citera
2024-03-26, 00:06
Medlem
https://www.instagram.com/patriciasrum/
Citera
2024-03-26, 05:44
Medlem
Citat:

Hehe kul att fler märkt av hur mycket lögner det är och hur sanningen blir förvrängd för att passa det som låter bäst och gynnar P i stunden. Hon har aldrig ammat något av barnen i 2,5 år och M var ju hemskt klängig och high need baby där ALLT var så jobbigt! Minns också att hon slutade vid 18 månader medan dom andra barnen fått flaskan rätt fort. Lägger ingen värdering i hur man matar sitt barn men ljug inte hela tiden när sanningen finns skriven på din egna instagram 😆

Jag undrar varför P har ett sådant behov av att hela tiden ljuga och ser inte deras närstående igenom det beteendet?
Citera
2024-03-26, 07:19
Medlem
Är det någon som printade storyn när P skrev om att hon skulle sterilisera sig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in