2023-11-21, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xltvr
Om det är sant att hon skrivit sådär och att problematiken med immuniseringen är samma för förra fostret som för det i magen nu, så är det ju fruktansvärt.

Fattar heller inte var alla pengar kommer till fina middagar, chark, hotellvistelser, högar med paket som ska visas upp och en extremt hög boendekostnad? På en lön plus Instagram samarbeten?

Sen köper hon nytt till flickan u magen med ..: ny vagn etc
Citera
2023-11-21, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hello87
Då får man ju skydda sig om man ej är redo

Tror inte hon vet hur man skyddar sig. Det har hon aldrig gjort. Använder abort som preventivmedel
Citera
2023-11-21, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hello87
Då får man ju skydda sig om man ej är redo

Håller helt med dig!
Citera
2023-11-22, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kolini
Här är texten hon la ut i alla fall
Vad var responsen i gruppen på detta inlägg?
Citera
2023-11-22, 21:12
Citat:
Ursprungligen postat av F87A
Vad var responsen i gruppen på detta inlägg?

Som jag skrev i ett inlägg igår (det var jag som la ut bilden på inlägget och texten i sin helhet från första början):

Citat:
Ursprungligen postat av solstalen21
Hon fick nåt enstaka svar bara innan inlägget togs bort. Det var inga negativa svar i alla fall.
Citera
2023-11-22, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av solstalen21
Som jag skrev i ett inlägg igår (det var jag som la ut bilden på inlägget och texten i sin helhet från första början):

Nej för då hade hon ju inte gjort aborten
Citera
2023-11-24, 12:33
Medlem
Lol alla julklappar sponsrade 🤣
Citera
2023-11-24, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ohana23
Lol alla julklappar sponsrade 🤣

Så jäkla pinsamt....🙄🫣😂
Citera
2023-11-25, 12:20
Medlem
Men alltså hur kan folk fortfarande heja på henne? Återigen skriver hon ett inlägg om att bebisen i denna graviditet har en SVÅR immunisering? Vad är annorlunda mot aborten? Så vidrigt att abortera pga. fel kön.
Citera
2023-11-25, 12:22
Medlem
Sa hon inte i början i någon frågestund att aborten var pga svår immunisering och att det inte är samma nu? Jag uppfattade hennes svar då som att bebisen de gjorde abort på troligtvis skulle dö pga immuniseringen. Kanske missuppfattade helt.
Nu har bebisen 2 olika immuniseringar, varav en svår och det finns inga garantier?
Citera
2023-11-25, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LittleMiniFox
Men alltså hur kan folk fortfarande heja på henne? Återigen skriver hon ett inlägg om att bebisen i denna graviditet har en SVÅR immunisering? Vad är annorlunda mot aborten? Så vidrigt att abortera pga. fel kön.

Haha oj, höll på att skriva mitt inlägg samtidigt som du publicera ditt 🙈
Citera
2023-11-25, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LittleMiniFox

Är väl samma skrot och korn? Alltså människor som hade kunnat göra samma sak som P gjort..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in