2024-03-17, 06:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Münchausen Patriciarum stoltserar i senaste stories hur LITEN hennes senaste prematur är just nu, Ilsedödelin väger bara 1200 gram. Och Patricia är STOLT över denna viktnedgång (200 gram+ på en vecka och därför bra mycket mer än de normala 10% som är godtagbart under en bebis första dagar i livet).

Kan någon bara snälla ta över vårdnaden om hennes senaste prematur/hennes övriga barn innan någon till behöver sätta livet till 😢😢

Det där är SJUKLIGT att hela tiden stoltsera med hur liten och ynklig bebisen är, det är så tydligt att hon vill ha små mini-prematura bebisar att ta hand om. Sorgligt!!
Citera
2024-03-17, 10:23
Medlem
Nu har hon en levande bebis som kräver all hennes tid. Det är inte heller bra enligt P. Då grinar hon konstant, för det också.. jösses!
Citera
2024-03-17, 13:14
Medlem
Förlåt. Vet att man inte ska prata om andras kropparoch jag brukar inte göra det men hon ser så konstig ut 🙈 hon måste ha världens kortaste överkropp.
Citera
2024-03-17, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RWCCC
Förlåt. Vet att man inte ska prata om andras kropparoch jag brukar inte göra det men hon ser så konstig ut 🙈 hon måste ha världens kortaste överkropp.

Nej det har du helt rätt i att man inte ska. Tröttsamt att kvinnors kroppar ständigt ska kommenteras då det är helt irrelevant.
Citera
2024-03-17, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
En genuin fråga nu, på vilket sätt tänker du att P själv orsakat sina för tidiga förlossningar o andra tillstånd hos barnen?

Att hon njuter av vårdvinsterna/uppmärksamheten i samband med allt det här är ju väldigt uppenbart. Det håller jag med om till 100%. Men det krävs mer för att kunna ”checka alla boxar” på Münchhausen.

Är också intresserad av svaret. Mvh
Citera
2024-03-17, 15:45
Medlem
MinKilleHarTjejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karinkanin
Nej det har du helt rätt i att man inte ska. Tröttsamt att kvinnors kroppar ständigt ska kommenteras då det är helt irrelevant.

👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻
Citera
2024-03-17, 17:02
Medlem
Citat:
Finns det något belägg för att det rör sig om Münchausen by proxy?

Nej. Det är hobbypsykologer som är igång på fb i gen
Citera
2024-03-17, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
En genuin fråga nu, på vilket sätt tänker du att P själv orsakat sina för tidiga förlossningar o andra tillstånd hos barnen?

Att hon njuter av vårdvinsterna/uppmärksamheten i samband med allt det här är ju väldigt uppenbart. Det håller jag med om till 100%. Men det krävs mer för att kunna ”checka alla boxar” på Münchhausen.

Jag tänker såhär. Alla kvinnor som varit gravida och kan sin kropp KAN göra en variant av hinnsvepning på sig själva.
Bara sätt dig på huk och in med fingret/virknålen i cervix. Jag har kunnat känna min cervix tydligt under mina graviditeter (även om jag inte vart där konstant och pillat dvs).
Att det är en usel ide samt ger infektioner- har du Münchausen så bryr du dig inte. Infektionerna är bara ett plus.

Redan på 18-hundratalet så fördrev många kvinnor sina egna foster på detta sätt.

Både Ilsedöd och Loui drabbades av infektioner redan då de låg i magen, den senaste skulle garanterat också åkt på det om inte hon låg inne och snittades.
Citera
2024-03-18, 00:58
Medlem
Alltså på riktigt, hur gammal är Mathilde? Hon är skallig som en ettåring men förutsätter att hon är äldre.

J är ju inte pappa till henne men hur snabbt gick det där mellan byten av pappor för Patricias barn?

Skäms inte avelshingstarna när de möts där i hallen och ska skicka sina ungar mellan sina olika boenden?

De tittar på varandra och båda tänker att hålet Patriciarum har vi båda fastnat i, den ena när det gäller umgänge/underhåll och den andre bara ren galenskap med retarderade styvbarn man ska ta omhand om vare sig man vill eller inte.
Och då får den sista stackars avelshingsten J inte ens ha kontakt med sitt första barn Tristan, för då springer Patriciarum läck och vägrar släppa till med de numera saggiga silikonbrösten och välviljan på sociala medier.

Finns vidriga influenser och sen finns PatriciaMünchausen som tar vidrigheten ett steg längre 🤮🤮🤮
Citera
2024-03-18, 01:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Alltså på riktigt, hur gammal är Mathilde? Hon är skallig som en ettåring men förutsätter att hon är äldre.

J är ju inte pappa till henne men hur snabbt gick det där mellan byten av pappor för Patricias barn?

Skäms inte avelshingstarna när de möts där i hallen och ska skicka sina ungar mellan sina olika boenden?

De tittar på varandra och båda tänker att hålet Patriciarum har vi båda fastnat i, den ena när det gäller umgänge/underhåll och den andre bara ren galenskap med retarderade styvbarn man ska ta omhand om vare sig man vill eller inte.
Och då får den sista stackars avelshingsten J inte ens ha kontakt med sitt första barn Tristan, för då springer Patriciarum läck och vägrar släppa till med de numera saggiga silikonbrösten och välviljan på sociala medier.

Finns vidriga influenser och sen finns PatriciaMünchausen som tar vidrigheten ett steg längre 🤮🤮🤮

Tyckte också det va väldigt lite hår?! Undra vad det beror på.

Men pojken som var hos en barnvakt?! Vad i.. 100% adhd, men säkert något mer? Och alla vassa hörn han var nära på att slå i, öppen trappa också. Hjälp!
Citera
2024-03-18, 01:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enblommiggardin
Tyckte också det va väldigt lite hår?! Undra vad det beror på.

Men pojken som var hos en barnvakt?! Vad i.. 100% adhd, men säkert något mer? Och alla vassa hörn han var nära på att slå i, öppen trappa också. Hjälp!

Föräldrarna till denna pojke är inte speciellt smarta, de struntar i vassa hörn etc bara det ser bra ut i deras högredigerade videos på sociala medier.
Citera
2024-03-18, 01:44
Medlem
Citat:

Jag för min del tycker att hennes man är bra mycket mer sillmjölke i både kropp och själ. En riktig senapsrot har fått fäste i en reguljär hemodlad gurka, därför ens denna tråd finns till 😅
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in