2025-07-23, 16:33
Medlem
Två bikinitrosbilder i snabb följd.
Vet inte. Men skulle själv inte lägga ut sånt till allmän beskådan. Men kanske är lite för pryd. Folk kanske gör det och det är ”normalt”?
Citera
2025-07-23, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Exspektans
Två bikinitrosbilder i snabb följd.
Vet inte. Men skulle själv inte lägga ut sånt till allmän beskådan. Men kanske är lite för pryd. Folk kanske gör det och det är ”normalt”?

Noterade också det och hade inte heller lagt ut såna bilder. Ser bara äckligt ut
Senast redigerad av Molim 2025-07-23 kl. 17:47. Anledning: Felstavat
Citera
2025-07-23, 17:50
Medlem
[quote=Molim|92506010]
Noterade också det och hade inte heller lagt ut såna bilder. Ser bara äckligt ut
[/QUOTE
Visst?
Jag hade inte ens skickat en bild på mig så till någon i min släkt eller familj. Men vissa vill visa hela alltet inpaketerat för öppna fönster 😂😎
Citera
2025-07-23, 18:01
Medlem
[quote=Exspektans|92506040]
Citat:
Ursprungligen postat av Molim
[/QUOTE
Visst?
Jag hade inte ens skickat en bild på mig så till någon i min släkt eller familj. Men vissa vill visa hela alltet inpaketerat för öppna fönster 😂😎

Nej fy fan 😅 lite privat vill man ju ha. Men hon kanske får för lite uppmärksamhet av 🤡 så hon söker mer på annat håll.
Citera
2025-07-23, 18:37
Medlem
[quote=Molim|92506097]
Citat:

Nej fy fan 😅 lite privat vill man ju ha. Men hon kanske får för lite uppmärksamhet av 🤡 så hon söker mer på annat håll.
Mmm. Och eftersom att lilla maxens fru/sambo är där nu så vill hon visa. Omg. 😂 säkert kul för vissa iofs. Tilltalar inte mig.
Citera
2025-07-23, 19:14
Medlem
[quote=Exspektans|92506334]
Citat:

Mmm. Och eftersom att lilla maxens fru/sambo är där nu så vill hon visa. Omg. 😂 säkert kul för vissa iofs. Tilltalar inte mig.

Ja att hon är sugen på honom har inte undgått någon, inte ens 🤡 kan ha missat det. Säkert därför hon fläker ut sig nu. Undra hur länge vänskapen mellan NG och P håller när hon också märker hur P suktar efter hennes man.
Citera
2025-07-23, 19:40
Medlem
[quote=Molim|92506596]
Citat:

Ja att hon är sugen på honom har inte undgått någon, inte ens 🤡 kan ha missat det. Säkert därför hon fläker ut sig nu. Undra hur länge vänskapen mellan NG och P håller när hon också märker hur P suktar efter hennes man.
Läst samma i denna tråd o det syns! 😎😂
Stackars clown - passar inte barnen som far eller kn**ll. Och har noll stake att ta hand om barn nr 1. Usch! Ah
Men det blir en rolig följetong 🥰
Citera
2025-07-23, 20:34
Medlem
Hon kunde lätt ha klippt bort sitt skrev på bilderna och lagt fokus på ungen i bilden.
Ingen vill ha hennes f*tta upptryckt i ansiktet.😂

Samma med hennes bröst som hon älskar så mycket efter operationen. Jag lovar att hon fick kapselbildning och blev tvungen att ta ut sina implantat. Men det skulle hon aldrig erkänna.
Citera
2025-07-23, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av browneyed-girl
Hon kunde lätt ha klippt bort sitt skrev på bilderna och lagt fokus på ungen i bilden.
Ingen vill ha hennes f*tta upptryckt i ansiktet.😂

Samma med hennes bröst som hon älskar så mycket efter operationen. Jag lovar att hon fick kapselbildning och blev tvungen att ta ut sina implantat. Men det skulle hon aldrig erkänna.
Ja eller hur!
Max kom o ta mig
🙏🏼
Genomskinligt 😎
Citera
2025-07-23, 20:56
Medlem
Pannan är mäkta stolt över sin bullfita. Helt klart på jakt efter en ny slav/babydaddy 🐷
Citera
2025-07-24, 09:39
Medlem
[quote=Exspektans|92506809]
Citat:

Läst samma i denna tråd o det syns! 😎😂
Stackars clown - passar inte barnen som far eller kn**ll. Och har noll stake att ta hand om barn nr 1. Usch! Ah
Men det blir en rolig följetong 🥰

Ja hon döljer det inte direkt 🤣 men kan ju va därför 🤡 ser så deppig ut på en del bilder som läggs ut.
Citera
2025-07-24, 09:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Pannan är mäkta stolt över sin bullfita. Helt klart på jakt efter en ny slav/babydaddy 🐷

Absolut att man kan gilla att visa upp sig, gilla sex osv men det där är bara äckligt. Människan är ju dessutom förlovad. Inte för att det stoppat henne tidigare och skulle 🤡 säga ifrån skiter ju hon i det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in