Flashback bygger pepparkakshus!
2023-04-12, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av castaneda-123
Varför tror ni att jag är bankkvinnan? Kan intyga att så inte är fallet men jag bor i Bålsta och vi tillhör samma umgängeskrets, det här har spårat ordentligt och det är riktigt vidrigt det ni håller på med!

Fast hon har ju själv skrivit i en facebookgrupp för ängla mammor att dom upptäckte att hon var gravid när hon skulle göra en koloskopi 🤷‍♀️
Citera
2023-04-12, 20:14
Medlem
tivolits avatar
Citat:
Till skillnad från någon här inne så känner jag henne och jag vet skillnad på lögner och spekulationer! Det spelar ingen som helst roll utan öppna ögonen för vad ni håller på med.

Ge oss faktan då
Citera
2023-04-12, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av solstalen21
När det ändå är på tapeten om att hon blev gravid med sin PT. Har också hört det ryktet, men har P själv sagt det? Hon har väl inte berättat sanningen om varför det tog slut med L? Eller är det någon kompis som skvallrat?.

Jag har hört det från en i kretsen kring L.
Citera
2023-04-12, 20:16
Citat:
Varför tror ni att jag är bankkvinnan? Kan intyga att så inte är fallet men jag bor i Bålsta och vi tillhör samma umgängeskrets, det här har spårat ordentligt och det är riktigt vidrigt det ni håller på med!
Det borde vara lätt för P att ta reda på vem du är om hon kollar dina tidigare inlägg då du i vissa fall varit så specifik att du skrivit här vad du skrivit till henne.
Citera
2023-04-12, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamymumindalen
Fast hon har ju själv skrivit i en facebookgrupp för ängla mammor att dom upptäckte att hon var gravid när hon skulle göra en koloskopi 🤷‍♀️

Med tanke på det drev som pågår här inne kan det lika gärna varit någon som manipulerat bilden, är rätt enkelt i Photoshop om man nu vill det… säger inte att så är fallet men en bör vara försiktig med vad man hävdar, när en inte vet!

OM hon varit gravid så vet ingen vad som hänt, om hon fått missfall, gjort abort eller blivit avrådd av olika skäl. Det din är mest fascinerande är att ni ska sitta och bestämma huruvida hon ska fler barn eller inte. Det är fel om hon skulle ha behållt men uppenbarligen lik fel om hon gjort abort?
Citera
2023-04-12, 20:25
Medlem
Citat:
Med tanke på det drev som pågår här inne kan det lika gärna varit någon som manipulerat bilden, är rätt enkelt i Photoshop om man nu vill det… säger inte att så är fallet men en bör vara försiktig med vad man hävdar, när en inte vet!

OM hon varit gravid så vet ingen vad som hänt, om hon fått missfall, gjort abort eller blivit avrådd av olika skäl. Det din är mest fascinerande är att ni ska sitta och bestämma huruvida hon ska fler barn eller inte. Det är fel om hon skulle ha behållt men uppenbarligen lik fel om hon gjort abort?

Jag är själv med i gruppen på Facebook och såg hennes inlägg, så nej bilden är inte manipulerad 🙃
Citera
2023-04-12, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamymumindalen
Jag är själv med i gruppen på Facebook och såg hennes inlägg, så nej bilden är inte manipulerad 🙃

Så du har alltså förlorat ditt barn, vilket är helt fruktansvärt och jag beklagar det men ändå väljer du att bidra till detta drev mot en annan mamma som förlorat sitt barn. Wow. Jag är fan mållös!

Hur hade det känts om det handlade om dig? Och ditt barn?
Fyfan …
Citera
2023-04-12, 20:47
Medlem
Hahah kolla J senaste story 😅
Citera
2023-04-12, 20:57
Medlem
Citat:
Så du har alltså förlorat ditt barn, vilket är helt fruktansvärt och jag beklagar det men ändå väljer du att bidra till detta drev mot en annan mamma som förlorat sitt barn. Wow. Jag är fan mållös!

Hur hade det känts om det handlade om dig? Och ditt barn?
Fyfan …

Hej P! 👋
Citera
2023-04-12, 20:57
Medlem
P skrev själv på fb att hon är gravid.

Använd preventivmedel eller sterilisera dig.
Citera
2023-04-12, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sweediie
Hej P! 👋

Hej Sweeediiie, äntligen är du här! Trodde du var iväg och försökte göra barn. Om du nu har någon att göra det med? 😅
Citera
2023-04-12, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tivolit
Hahahahahhaha. Om hon sökte någon som skulle stötta upp med ekonomin är han verkligen ett bottennapp.
Han tillförde skulder på flera hundra tusen istället hahaha. Och nu går på CSN/är sjukskriven. Alltså jag smäller av.

Stötta upp med barnen gör han ju däremot, så skönt att hon hittade en barnvakt och som någon annan nämnde, skönt för P att han kastade bort sitt eget barn för att ta hand om hennes, underlättar ju hennes komiska liv.

Hahhaha. Ja inte fan har han bra ekonomi iaf. Dööör
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in