Tekniskt sett så bör det gå att överbelasta på det viset. Dock så borde btc blockkedjan jämna ut överföringarna så det inte kraschar. Detta känns mer som något knas på FS server backend.
Yes, Jag startade en support ticket. Får se om man får något svar.
Jag skrev till support redan kl 11.00, men inget svar.
Hur går det för alla med Archetype? Då jag bara har mobil kan jag inte göra den här nya mirror-grejen, men kommer inte heller vidare och kan skapa ett nytt konto, det bara snurrar när jag klistrar in länken.
Inga problem för mig =) Har private mirror så kommer in snabbare nu, men testade igår med . cc och det gick också.
Fick precis in min insättning jag gjorde i fredags alldeles nyligen som låg på mitt konto när jag logga in nu. Så gå in och kolla för säkerhets skull om ni fått in era insättningar nu för som sagt min var inne 😁👍
Inga problem för mig =) Har private mirror så kommer in snabbare nu, men testade igår med . cc och det gick också.
När du gått till cc, vad gör du sen? Jag förstår inte varifrån jag får eller genererar ” Fingerprint of your PGP Public Key”. Jag har en Public Key för min användare i min instant PGP app, men hur gör jag ett fingerprint av den?
När du gått till cc, vad gör du sen? Jag förstår inte varifrån jag får eller genererar ” Fingerprint of your PGP Public Key”. Jag har en Public Key för min användare i min instant PGP app, men hur gör jag ett fingerprint av den?
Fingerprint är något du genererar utifrån ett program tex. Kleopatra.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!