2025-04-27, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ChloeStocktown43
Vet inte var man kollar om transaktionen är pågående? Visste inte att man kunde se den typen av information?

Klicka på "konto" (uppe i högra hörnet). Vanligtvis skall det stå under "Transaktionshistorik".

Jag väntar också på en btc överföring, Jag tror dock inte det är en exit scam utan någon form av överbelastning. Eftersom jag redan hade lite pengar på FS som fortfarande finns kvar.
Citera
2025-04-27, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av downerparty
Om du fastnar vid pgp biten så finns det pgp key appar för att okryptera meddeldet

Har en PGP app men förstår ändå inte hur jag ska göra. Jag måste väl använda en key för det och hur får tag tag på den?
Citera
2025-04-27, 18:24
Medlem
ChloeStocktown43s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Throwaway1236987
Klicka på "konto" (uppe i högra hörnet). Vanligtvis skall det stå under "Transaktionshistorik".

Jag väntar också på en btc överföring, Jag tror dock inte det är en exit scam utan någon form av överbelastning. Eftersom jag redan hade lite pengar på FS som fortfarande finns kvar.

Exakt! Samma här, hade pengar kvar på kontot och kan ju logga in utan problem. Nej det står inget om pågående transaktion. Tror att det bara visar pågående transaktion för det fall man betalar för något och inte när man gjort en överföring.
Citera
2025-04-27, 18:43
Medlem
Citat:
Exakt! Samma här, hade pengar kvar på kontot och kan ju logga in utan problem. Nej det står inget om pågående transaktion. Tror att det bara visar pågående transaktion för det fall man betalar för något och inte när man gjort en överföring.

Ska stå nästan längst ned på vänster sida inne på "konto"
Syns vara under pågående insättning. Annars syns senaste insättningen
Citera
2025-04-27, 18:47
Medlem
ChloeStocktown43s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xleet
Ska stå nästan längst ned på vänster sida inne på "konto"
Syns vara under pågående insättning. Annars syns senaste insättningen

Tack, men hittar inget sådant på sidan. Och det är rätt sida som jag använt senaste åren utan problem.
Citera
2025-04-27, 18:56
Medlem
Citat:
Tack, men hittar inget sådant på sidan. Och det är rätt sida som jag använt senaste åren utan problem.

Det syns inte för mig heller. Bara att vänta och se vad som sker.
Citera
2025-04-27, 19:00
Medlem
Citat:
Det syns inte för mig heller. Bara att vänta och se vad som sker.

Om det inte syns, och det har gått flera timmar. Då måste det vara nått knas emellan. Kan det överbelastas genom att man skickar tusentalsöverföringar på 0.01 krona kanske? Fast låter för dyrt för att ens genomföras....
Svarar admin på fs då?
Citera
2025-04-27, 19:03
Medlem
Annars kanske det här är svaret?
https://www.google.com/amp/s/securit...ems.html%3famp
Citera
2025-04-27, 19:05
Medlem
Citat:
Om det inte syns, och det har gått flera timmar. Då måste det vara nått knas emellan. Kan det överbelastas genom att man skickar tusentalsöverföringar på 0.01 krona kanske? Fast låter för dyrt för att ens genomföras....
Svarar admin på fs då?

Tekniskt sett så bör det gå att överbelasta på det viset. Dock så borde btc blockkedjan jämna ut överföringarna så det inte kraschar. Detta känns mer som något knas på FS server backend.

Yes, Jag startade en support ticket. Får se om man får något svar.
Citera
2025-04-27, 19:07
Medlem
Citat:
Annars kanske det här är svaret?
https://www.google.com/amp/s/securit...ems.html%3famp

Artikel är ifrån 2018 så knappast relevant i detta fallet.
Citera
2025-04-27, 19:15
Medlem
Citat:
Artikel är ifrån 2018 så knappast relevant i detta fallet.
Tack, sökte inom 24h på google så trodde att det var nyligen upplagt. Skönt att det inte var inom närtid då
Citera
2025-04-27, 19:46
Medlem
ChloeStocktown43s avatar
Citat:
Tekniskt sett så bör det gå att överbelasta på det viset. Dock så borde btc blockkedjan jämna ut överföringarna så det inte kraschar. Detta känns mer som något knas på FS server backend.

Yes, Jag startade en support ticket. Får se om man får något svar.

Jag skrev till support redan kl 11.00, men inget svar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in