2025-04-26, 19:46
Medlem
Förstår inte hur man ska göra på nya archetype.cc sidan.

Ska jag ta länken och fulla i med orden som visas och klistra lönnen i en ny sida? Har testat flera gånger men den laddar ingen ny sida.
Citera
2025-04-27, 12:12
Medlem
Thraxxs avatar
Någon annan än jag som haft problem med insättningar på FS denna helgen? Satte in i Fredags & det har fortfarande inte kommit in.

Men kan iallafall se loggen att det står "insättning pågående" men ändå att det tar sån tid. Typ händer aldrig för mig ändå betalar jag mer för snabbare överföring.
Citera
2025-04-27, 12:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thraxx
Någon annan än jag som haft problem med insättningar på FS denna helgen? Satte in i Fredags & det har fortfarande inte kommit in.

Men kan iallafall se loggen att det står "insättning pågående" men ändå att det tar sån tid. Typ händer aldrig för mig ändå betalar jag mer för snabbare överföring.

Vart köpte du ifrån och vilken wallet använder du?
Skickar du direkt eller till egen wallet och sen till fs?
Bitcoin eller xmr?
Citera
2025-04-27, 13:32
Medlem
Citat:

Bitcoin eller xmr?
Citera
2025-04-27, 14:08
Medlem
Thraxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xleet
Bitcoin eller xmr?

Localcoinswap och jag använder min wallet på sidan bara, sen när transaktionen har gått igenom och jag fått in mina bitcoins till min wallet så överför jag dom vidare till min angivna adress till Fs.
Senast redigerad av Thraxx 2025-04-27 kl. 14:09. Anledning: Felstavat
Citera
2025-04-27, 15:07
Medlem
Citat:

Jag har samma problem, kanske överbelastad pga alla insättningar efter lönehelg? Har sett liknande problem för ett par månader sedan och då släppte det på måndagen. Annars kommer det nog tillbaka till våra wallets efter en tid hoppas jag.

Jag ser på blockchain att min insättning är klar, i vanliga fall syns det inne på shop då direkt. Så det är något som är fast hos marknaden tror jag.
Senast redigerad av downerparty 2025-04-27 kl. 15:10.
Citera
2025-04-27, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av downerparty
Jag har samma problem, kanske överbelastad pga alla insättningar efter lönehelg? Har sett liknande problem för ett par månader sedan och då släppte det på måndagen. Annars kommer det nog tillbaka till våra wallets efter en tid hoppas jag.

Jag ser på blockchain att min insättning är klar, i vanliga fall syns det inne på shop då direkt. Så det är något som är fast hos marknaden tror jag.

Jag har haft samma problem nu i helgen.

Överföringen är klar på blockchain och adressen stämmer. Saldo dyker dock inte upp på FS. Förhoppningsvis så släpper det på måndag.
Citera
2025-04-27, 17:20
Medlem
Hur går det för alla med Archetype? Då jag bara har mobil kan jag inte göra den här nya mirror-grejen, men kommer inte heller vidare och kan skapa ett nytt konto, det bara snurrar när jag klistrar in länken.
Citera
2025-04-27, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SweetinSthlm
Hur går det för alla med Archetype? Då jag bara har mobil kan jag inte göra den här nya mirror-grejen, men kommer inte heller vidare och kan skapa ett nytt konto, det bara snurrar när jag klistrar in länken.

Om du fastnar vid pgp biten så finns det pgp key appar för att okryptera meddeldet
Citera
2025-04-27, 18:03
Medlem
ChloeStocktown43s avatar
Har samma problem, insättning genomförd men inget saldo på fs kontot. Någon som vet något?
Citera
2025-04-27, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ChloeStocktown43
Har samma problem, insättning genomförd men inget saldo på fs kontot. Någon som vet något?

Antingen överbelastning pga lönehelg eller exit scam på FS.

Återstår att se..

Kan du se din transaktion som "pågående" på ditt FS konto? Det kan inte jag iaf men en annan användare kunde se det där.
Citera
2025-04-27, 18:13
Medlem
ChloeStocktown43s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Throwaway1236987
Antingen överbelastning pga lönehelg eller exit scam på FS.

Återstår att se..

Kan du se din transaktion som "pågående" på ditt FS konto? Det kan inte jag iaf men en annan användare kunde se det där.

Vet inte var man kollar om transaktionen är pågående? Visste inte att man kunde se den typen av information?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in