2025-04-16, 23:01
Medlem
InbilladGalenskaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LordOfCheese

Citat:
Ursprungligen postat av Bastuvurpa

Tack till er som jiddrade om Kraken så jag testade.

Fanns PayPal som deposit metod, 2.4% fee, vilket är guld för mig!

Så helt klart så var det värt att ta sig en titt!
Citera
2025-04-17, 03:15
Medlem
MissVendettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tabbe1234
Okej fast har gjort det kanske 10 gånger direkt btcx utan problem så du behöver inte förstöra upp saker för att det har hänt nån enstaka person här o där. Vet att vissa blir bannad men vet många som inte har gjort blivit det heller.

Det är ett sammarbete mellan btcx och fs så de båda blåste mig
Citera
2025-04-17, 03:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissVendetta
Det är ett sammarbete mellan btcx och fs så de båda blåste mig
Konstigt att jag inte blir blåst då. Kanske du som är okunnig?
Citera
2025-04-17, 03:34
Medlem
meta444s avatar
Undrar hur stor risken är nu om man köper några piller genom post från en vendor med grym reputation på arch?
Har bara kört deaddrops p.ga postlagen, men nu kan jag bara få subbor från vendors utan DD alternativ :/
Blir det större risk om man bor i Stockholm? Är fan ganska nojig att hålla på med postnord igen...
jobbigt!
Citera
2025-04-17, 13:10
Medlem
Är Arch nere? ingen av mina mirrors fungerar samt wtf adressen kmr jag inte in på. någon som hört?
Rykten säger att sidan kan blivit nertagen...
Citera
2025-04-17, 14:25
Medlem
LordOfCheeses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marioparty
Är Arch nere? ingen av mina mirrors fungerar samt wtf adressen kmr jag inte in på. någon som hört?
Rykten säger att sidan kan blivit nertagen...

Archetyp är uppe. Jag kom in på första försöket. Sidan är inte nertagen...
Jag skulle väldigt gärna vilja veta var du fick detta "rykte" om att sidan är nedtagen ifrån.

Om sidan är nere så kan du alltid kika på Dread och se om det finns några nyheter.

http://dreadytofatroptsdj6io7l3xptbe...ion/d/archetyp

Adressen ovan (deras main mirror) finner du på deras wikipedia-artikel, som referens.
https://en.wikipedia.org/wiki/Dread_(forum)
Senast redigerad av LordOfCheese 2025-04-17 kl. 14:27.
Citera
2025-04-17, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flowerpower900
Någon som använt sig av "Instabox anonym" som alternativ? Funkar det?

Fungerar klockrent, aldrig haft några problem.
Det är också det säkraste sättet ihop med DD.
I samma stund man lämnar ut uppgifter om sig själv så lägger man också sin egen säkerhet i någon annans händer. Kvittar om du fått din beställning konsumerat den och pissat ut restprodukterna. Att uppgifter finns kvar där ute är något du kan bli påmind om långt senare under mindre kul omständigheter.

Frakten är dyr men det är din säkerhet du betalar för. När det gäller speed och jämför med andra aktörer så märker du också att deras produkt är billigare så det totala priset du kommer betala i slutändan kommer fortfarande va lägre än om du köper samma mängd hos nån av de andra även ifall de kör gratis DD. Är det på bekosnad av kvaliten? Absolut inte, produkten är absolut topp!

Såg nån skriver SCAM. Nej det är det inte, vet ej vad som hänt i det specifika fallet men är ju inte ICA man köper mjölk av så ibland går det inte som det ska.

Körde en DD av en välkänd med uteslutande bra omdömen. Fick nåt som luktade rengöring, dessutom stämde inte beskrivningen på varken färg eller form. Tårkanalerna öppnades till max i samma stund man skickade upp det i näsan. Visst, var du lite trött så vaknade du till men detta var nåt jag inte kände igen så testade rena en 10a och när det var klart hade mer än hälften försvunnit. Kvar fanns 4.5g vitt, luktlöst och framförallt totalt effektlöst pulver vilket inte va det jag räknat med. Då undrar man ju va det var för skit man fått istället för här kan man med 100% säkerhet konstatera att det inte va nåt som innehöll alpha-metylfenetylamin i påsarna. Detta är ett ganska stort snedsteg av försäljaren men valde att sitta lugnt ner i båten och se om nån annan påpekade detta men det gjordes det inte utan det fortsatte ramla in toppbetyg.

Jag hade kunnat skriva både det ena och det andra om detta men jag valde och inte säga nåt för i det stora hela verkar dom va bra sen vad som hände specifikt i mitt fall förblir en gåta!

Vad jag vill ha sagt med detta är att konstiga grejer händer och det gäller alla, då kan man skriva att alla är SCAM eller så ser man hela bilden och inser att det bara skapar kaos i en redan kaosartad branch. De har efter de istälket kunna fortsätta sälja sin produkt och gjort kunder nöjda.
Citera
2025-04-17, 17:47
Medlem
LivetsArbetares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bastuvurpa
Jo, jag vet att man kan få lite hårda svar tillbaka när man frågar om PGP men å andra sidan är PGP ganska så avgörande för Darknet (eller man bör kunna det) så man borde själv lära sig det innan man kliver ut för att handla på Darknet så detta borde alla kunan innan man funderar på att handla så således borde inga frågor komma.

Det som är trista är att folk ofta hänvisar till att man ska ha massa program för att kryptera / Dekryptera men så är inte fallet... så snö inte in på massa Kleopatra mm

Du kan ju se när jag frågade om detta 2022, det är en trevlig inledning på det svaret
(FB) PGP & PGP nycklar

Stort tack för din hjälp min gode herre! Två DD är upplockade och fler på igång. Trevlig helg till dig!
Citera
2025-04-17, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tabbe1234
Okej fast har gjort det kanske 10 gånger direkt btcx utan problem så du behöver inte förstöra upp saker för att det har hänt nån enstaka person här o där. Vet att vissa blir bannad men vet många som inte har gjort blivit det heller.

Det är jävligt många eller snarare alla som blir bannade på det, tror iof inte att du gjort 10 insättningar så heller om dom inte hänt inom nån månad 😂
Citera
2025-04-17, 19:19
Medlem
LordOfCheeses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psykoslek
Det är jävligt många eller snarare alla som blir bannade på det, tror iof inte att du gjort 10 insättningar så heller om dom inte hänt inom nån månad 😂

En del personer måste själva begå misstag innan dom lär sig.
Se följande citat; jag tycker detta är väldig relevant för denna diskussion:

(FB) Drogmarknader på Darknet, allmän diskussion.
Citera
2025-04-17, 20:09
Medlem
Bastuvurpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LivetsArbetare
Stort tack för din hjälp min gode herre! Två DD är upplockade och fler på igång. Trevlig helg till dig!

Nöjet på min sida! Trevlig helg till dig med!
Citera
2025-04-17, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psykoslek
Varför skulle jag hitta på det haha? Vet flera andra som gör direkt från btcx
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in