Citat:
Ursprungligen postat av
flowerpower900
Någon som använt sig av "Instabox anonym" som alternativ? Funkar det?
Fungerar klockrent, aldrig haft några problem.
Det är också det säkraste sättet ihop med DD.
I samma stund man lämnar ut uppgifter om sig själv så lägger man också sin egen säkerhet i någon annans händer. Kvittar om du fått din beställning konsumerat den och pissat ut restprodukterna. Att uppgifter finns kvar där ute är något du kan bli påmind om långt senare under mindre kul omständigheter.
Frakten är dyr men det är din säkerhet du betalar för. När det gäller speed och jämför med andra aktörer så märker du också att deras produkt är billigare så det totala priset du kommer betala i slutändan kommer fortfarande va lägre än om du köper samma mängd hos nån av de andra även ifall de kör gratis DD. Är det på bekosnad av kvaliten? Absolut inte, produkten är absolut topp!
Såg nån skriver SCAM. Nej det är det inte, vet ej vad som hänt i det specifika fallet men är ju inte ICA man köper mjölk av så ibland går det inte som det ska.
Körde en DD av en välkänd med uteslutande bra omdömen. Fick nåt som luktade rengöring, dessutom stämde inte beskrivningen på varken färg eller form. Tårkanalerna öppnades till max i samma stund man skickade upp det i näsan. Visst, var du lite trött så vaknade du till men detta var nåt jag inte kände igen så testade rena en 10a och när det var klart hade mer än hälften försvunnit. Kvar fanns 4.5g vitt, luktlöst och framförallt totalt effektlöst pulver vilket inte va det jag räknat med. Då undrar man ju va det var för skit man fått istället för här kan man med 100% säkerhet konstatera att det inte va nåt som innehöll alpha-metylfenetylamin i påsarna. Detta är ett ganska stort snedsteg av försäljaren men valde att sitta lugnt ner i båten och se om nån annan påpekade detta men det gjordes det inte utan det fortsatte ramla in toppbetyg.
Jag hade kunnat skriva både det ena och det andra om detta men jag valde och inte säga nåt för i det stora hela verkar dom va bra sen vad som hände specifikt i mitt fall förblir en gåta!
Vad jag vill ha sagt med detta är att konstiga grejer händer och det gäller alla, då kan man skriva att alla är SCAM eller så ser man hela bilden och inser att det bara skapar kaos i en redan kaosartad branch. De har efter de istälket kunna fortsätta sälja sin produkt och gjort kunder nöjda.