2025-06-17, 18:35
Medlem
farsaTacklarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pojkenutanmat
Nä det var en phising sida, när jag försökte logga in via .wtf gick det inte och sen när jag gjorde en användare så märker jag skillnader. Jag var idiot nog att bara köra så där, nu när jag jämför med riktigta FS är jag 100% på att dom där pengarna är borta.

Aa fan synd att höra. Better luck next time!
Citera
2025-06-17, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farsaTacklarn
Vad menas ens med samfrakt? Kanske verkar som en dum fråga men vad fan vet jag haha.

På Archetype kunde man välja det som ett alternativ om man beställer flera ordrar från samma vendor. Istället för att välja typ "Post nord standard" på sina ordrar kunde man göra en huvudbeställning, den dyraste så klart, sen välja "samfrakt" som alternativ om man köpte andra grejer från samma vendor.
Citera
2025-06-17, 18:53
Medlem
farsaTacklarns avatar
Aha okej. Tack.
Citera
2025-06-17, 20:39
Medlem
Det är mirakulöst hur folk lyckas sätta in pengar på en scamming sida, år efter år
Citera
2025-06-17, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pojkenutanmat
Jag fick 1500 i btc av en polare så jag kunde köpa mitt ladd inför min tid i Stockholm. Blev dock 1g mindre en planerat och jävligt mycket dyrare pga av den där fucking skiten. Det här är helt off topic men jag tänkte ta med mig lite MDMA också då jag ska på en konsert, vågar jag ta med typ ett g mdma i bagaget på inrikesflyg?
Betydligt säkrare om du pungar de. Har flygt flertalet gånger med gram av olika substanser i pungen utan problem. Upp till dig bagaget funkar nog men de jag skrev hade jag nog kört på.
Citera
2025-06-17, 22:32
Medlem
Jag kikade runt lite i Dread-forumet för Sverige och där nämndes en ny Skandinavisk marknad, Moomin Market, som inte verkar ha annonserat ut sig i något forum ännu. Det fanns bara enstaka produkter uppe men gränssnittet såg väldigt snyggt ut i luren!

Jag testade med en minimal insättning och pengarna trillade in efter cirka 20 minuter. Jag avvaktar lite till innan jag gör något mer, hittills ser det lovande ut!

Informationen var knapp och det var inte många vendors, tråden hittade jag här
Kod:
 http://dreadytofatroptsdj6io7l3xptbet6onoyno2yv7jicoxknyazubrad.onion/post/503c2d63acea5b57e02e
Senast redigerad av Excaliburs 2025-06-17 kl. 22:39.
Citera
2025-06-17, 22:36
Medlem
farsaTacklarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Excaliburs
Jag kikade runt lite i Dread-forumet för Sverige och där nämndes en ny skandinavisk marknad, Moomin Market, som inte verkar ha annonserat ut sig i något forum ännu. Det fanns bara enstaka produkter uppe men gränssnittet såg väldigt lovande ut i luren!

Jag testade med en minimal insättning och pengarna trillade in efter cirka 20 minuter. Jag avvaktar lite till innan jag gör något mer, hittills ser det lovande ut!

Informationen var knapp och det var inte många vendors, tråden hittade jag här http://dreadytofatroptsdj6io7l3xptbe...63acea5b57e02e

Skulle jag kunna få be om länk? Kan ej skicka eller ta emot PM
Citera
2025-06-17, 22:40
Medlem
Har uppdaterat länken

Citat:
Ursprungligen postat av farsaTacklarn
Skulle jag kunna få be om länk? Kan ej skicka eller ta emot PM
Citera
2025-06-17, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Excaliburs
Har uppdaterat länken
Hade varit väldigt försiktig med att sätta in pengar tills man ser att den kommit igång. Var en stor vendor från Sverige som erbjöd dd där igår men tagit bort annonserna idag. Enda säljaren med tråd på på sidans forum! Gillar dock layouten så hade varit najs om den är nästa grej.
Citera
2025-06-17, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LordOfCheese
http://dreadytofatroptsdj6io7l3xptbe...i/?id=f65b49f0

Tack så mycket!

Vad gör jag sen? Finns det instruktioner på Flashback? Jag hittar inte några länkar här.
Citera
2025-06-18, 09:40
Medlem
Smittorisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpaceShip123
Tack så mycket!

Vad gör jag sen? Finns det instruktioner på Flashback? Jag hittar inte några länkar här.

Klistra in .onion adressen i TOR browser så ska du se att du hittar länkar. Hittar du inte det så bör du överväga vad du gör där.
Citera
2025-06-18, 10:56
Lite otroligt vad man kan läsa här bland senaste posterna...känns lite som när man försöker lära sin morförälder att öppna Fejjan. Har man så mycket strul med att ens kunna ta sig till FS, sätta in några coins samt lägga en beställning, så bör man kanske hålla sig undan (som personen ovan nämner). Är ju inte riktigt Tradera det rör sig om
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in