Citat:
Nu är vi här igen.. Prova gå ett par sidor bakåt i tråden och läs alla fantastiska hyllningar till fs4 (nu är jag ironisk..) det är nog minst 1 inlägg om dagen där någon har problem med fs4, jag förstår inte att folk ens orkar hålla på med den sidan när det finns en sida som fungerar felfritt i princip 24/7.
Citat:
Ibland hade jag nästan önskat att det fanns en separat tråd för fs4 och en för archetyp, mest bara för att det under flera års tid enbart verkar strula med fs4 (vilket folk är ganska tydliga med här i tråden), samtidigt som det knappt verkar ha varit något större strul på archetyp under samma period.--
Till dig som läser detta, snälla, istället för att försöka krångla med att använda fs4 och bli av med dina pengar, så kan du väl kanske lägga 5 minuter av ditt liv på att lära dig köpa en annan krypto än BTC - lär dig hur pgp fungerar och gå sedan över till archetyp och njut av att veta att du inte blir av med dina pengar när du för över dom. Tycker du att det är för svårt att antingen byta valuta eller lära dig den simplaste krypteringen som finns bör du kanske istället helt enkelt ge upp med knarket, innan det är försent.