Citat:
Ursprungligen postat av
Bastuvurpa
Jag tar inte dig som dryg... det är när man blandar in massa skitord och hackar på folk man förlorar min respekt!
Jag vet faktisk inte på rak arm vad kursen blir totalt men jag vågar svär på att det är betydligt mindre än 250:-. Det som LordOfCheese säger låter rimligare dvs. inte mer än det. Jag tycker Kraken har ett tacksamt gränssnitt. Många börser ser ju fan nästan ut som tv spel. Kolla in
KuCoin(Där kan du köpa XMR om du vill) och skicka vidare. Sen är LTC billigt att växla överlag men jag har som sagt valt kraken just för det är ett simpelt gränssnitt.
Värt att veta! Med Kucoin får man ibland vänta innan man kan "ta ut" till annan plånbok så har man brådis, då är det Kraken och LTC för sen swap på Cake.
Yes, menade att jag köpte XMR för 250kr totalt.
Men det blev runt 8% fee för mitt köp häromdagen 260kr betalat, 240kr i XMR fick jag.
Vilket ju såklart är ganska mycket, vet inte om det finns maxtak för fee men misstänker att så är fallet.
Jodå, KuCoin har jag. Hade faktiskt 2$ där i XMR

Så har uppenbarligen gjort något där någongång. Har något Krakenkonto som ligger också, oanvänt. Jag har konton hos ett gäng exchanges.
Ja, LTCs billiga avgifter var varför jag valde LTC men blev sedan slagen av en ~36% uttagsasavgift

antar att det är ett fastpris dom kör så blev en rejäl hacka på 110kr

Screenshottade uttaget från Revolut:
https://ibb.co/zVW9XvNg
Ja, okej. Får väl kolla in Kraken lite närmare kanske eftersom ni nu är två som tycker den är schysst. Speciellt om det går med instant SEPA från Revolut.
Nej, jag föredrog localmonero alla dagar i veckan faktiskt
EDIT: Shit, vad glad jag är. Smileys överallt

Ser sjukt ut men låter det vara kvar så alla vet hur glad jag är.