2024-07-01, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vadheterjag1112
Har du använt en annan länk någonsin med ditt inlogg än Flugsvamp.wtf så har du svaret. Och varför använder folk ens fs4 fortfarande alla dess inlägg om problem på FS o folk använder fortfarande. Kommer göra dehär simpelt så du förstår. Vill du handla från darkweb o va säker på att du iaf får din order eller att du åtminstone inte blir tvär hasslad använd archetype. Annars får ni skylla er själva majoritet av inlägg i denna tråd handlar om problem på FS4 endå lär ni er aldrig. Idioter hela bunten
Tack för svar!

Förstår dock inte din första mening...

Archetype är en annan drogsajt?
Citera
2024-07-01, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SuicidalSuzy
Tack för svar!

Förstår dock inte din första mening...

Archetype är en annan drogsajt?

Ja kolla de finns bara två äkta länkar till dom här marknads platserna ”flugsvamp.wtf” eller ”archetyp.cc” använder du någon annan länk som du hittat på internet eller npn skickat till dig är det en phising länk som har speglat den äkta marknaden så allt ser legit ut men adressen du sätter in pengar på är en adress som går till nån annans bitcoin wallet alltså inte marknadens wallet så du skickade alla pengar till en främling istället. Innan man börjar köpa massa skit från darkweb är de viktigt att du lär dig alla basics du kan inte bara chansa o hoppas på de bästa o tro de kommer gå bra utan gör lite research och ta din tid om du nu vill ha dina saker annars får du skylla dig själv när du blir hasslad vet inte hur många gånger folk har tjata om dehär i denna tråd men folk verkar aldrig lyssna så hädan efter använd endast dom länkarna jag skrev där uppe och ett tips är att göra ett helt nytt konto på antingen flugsvamp eller arch för om du nu använt en annan länk än dom två så har han som gjort phising sidorna ditt inlogg och lösenord med.
Citera
2024-07-01, 17:27
Medlem
Citat:
Ja kolla de finns bara två äkta länkar till dom här marknads platserna ”flugsvamp.wtf” eller ”archetyp.cc” använder du någon annan länk som du hittat på internet eller npn skickat till dig är det en phising länk som har speglat den äkta marknaden så allt ser legit ut men adressen du sätter in pengar på är en adress som går till nån annans bitcoin wallet alltså inte marknadens wallet så du skickade alla pengar till en främling istället. Innan man börjar köpa massa skit från darkweb är de viktigt att du lär dig alla basics du kan inte bara chansa o hoppas på de bästa o tro de kommer gå bra utan gör lite research och ta din tid om du nu vill ha dina saker annars får du skylla dig själv när du blir hasslad vet inte hur många gånger folk har tjata om dehär i denna tråd men folk verkar aldrig lyssna så hädan efter använd endast dom länkarna jag skrev där uppe och ett tips är att göra ett helt nytt konto på antingen flugsvamp eller arch för om du nu använt en annan länk än dom två så har han som gjort phising sidorna ditt inlogg och lösenord med.
Ahhh shit , det var jag inte beredd på. kuk med. tack dock!
Citera
2024-07-01, 17:37
Medlem
Citat:
Ahhh shit , det var jag inte beredd på. kuk med. tack dock!

Inga problem men som sagt se till o gör mycke research o se till att du vet hur saker fungerar innan du börjar kasta pengar på de gjorde samma misstag 2021 på FS3 men man lär sig me tiden. Iaf hoppas bättre lycka me nästa order och glöm inte länkarnarna ja skrev.
Citera
2024-07-01, 17:59
Medlem
Citat:
Inga problem men som sagt se till o gör mycke research o se till att du vet hur saker fungerar innan du börjar kasta pengar på de gjorde samma misstag 2021 på FS3 men man lär sig me tiden. Iaf hoppas bättre lycka me nästa order och glöm inte länkarnarna ja skrev.
Tack som fan!

Aldrig blivit phisad förut, fan va sne jag blir. Nu är jag inne på rätt sida iaf. Fan
Citera
2024-07-01, 19:17
Medlem
Cashews avatar
Citat:
Tack som fan!

Aldrig blivit phisad förut, fan va sne jag blir. Nu är jag inne på rätt sida iaf. Fan
använd pgp med kleopatra och archetyp.cc så är det enda oron snuten i 90% till skillnad från idioterna som kör fs4. Instämmer helt i råden som du fick!
Citera
2024-07-01, 19:19
Medlem
Cashews avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phobiazi
Jo dem har varit mig på spåren på 3 tidigare FUP också minst och skulle tro den lokala har rätt bra koll på en fast än man lyckats undgå dem i 15år minst - men jag vet att det sannolikt kommer ändras någon gång sett till statistiken. Här hemma skulle de hitta krypterade enheter, zipbags, vågar, vacuumpackare, postgrejer, så de kan ju lägga ihop ett och annat, men det är inte brottsligt att ha det. Skulle kunna hitta en mindre mängd för eget bruk eller som ska skickas/gå o möta snubben. Större mängder har jag aldrig i mitt hem!
kör deaddrop om du bor så det går.
Citera
2024-07-01, 19:20
Medlem
Cashews avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slipsluder
Det bottnar väl i att när någonting blir för stort så tappar man fort kontrollen och intalar sig själv att man är smartare än rättsväsendet. Samtidigt har man inte tid att hålla det hela städat. Det är bara att titta i alla FUP:ar kring sånt här. Det ligger droger överallt, okrypterade USB-minnen och hårddiskar till höger och vänster. Städa hemma har man inte gjort på månader, eller ens år. Inte sällan är man väl hög för jämnan på sina egna produkter skulle jag tro.

Det kommer komma en dag där man även kommer dig på spåren. Fråga dig själv just i den sekund du läser detta vad dom kommer hitta om dom kommer hem till dig just nu. Har du ingenting alls som kan kopplas till droger hemma? Det skulle jag säga vore helt otroligt. Skulle du inte se det själv på grund av bristande självinsikt eller liknande så lovar jag dig att någon annan som granskat din bostad antagligen inte hade haft samma uppfattning.
Ni som skriver och nojjar upp folk är intressanta, vad får man ut av det?
Citera
2024-07-02, 19:30
Medlem
Fyrfaldets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Extremefly
Min erfarenhet och de jag läst så har de räckt med ett brev och att personen tidigare haft missbruk eller beroende. Kan försöka se om jag hittar några domar sen. Men vet att jag har sett de.
Åååhhh njuter du av missinformationen just nu åhh gud vad du gillar det va? Fakta: Det räcker ej med ett sådant brev. Du kan ej hitta domar.
Citera
2024-07-02, 19:41
Medlem
Extremeflys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyrfaldet
Åååhhh njuter du av missinformationen just nu åhh gud vad du gillar det va? Fakta: Det räcker ej med ett sådant brev. Du kan ej hitta domar.

Jo det finns massor
De är väl ganska osannolikt att någon annan skulle beställa grejerna till dig som du fick beslagtagna?
Citera
2024-07-02, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fyrfaldet

Det är ju svårt att säga när lagen är så ny, jag vet en person som hävdade att tidigare dom / erkänt bruk samt tullbeslag räckt för dom men kan inte verifiera. Tidigare erkänt/straffat bruk samt ett välförseglat brev postat till din låsta brevlåda.. jag säger inte att det räcker men det är ganska jobbiga omständigheter
Citera
2024-07-02, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Extremefly
Jo det finns massor
De är väl ganska osannolikt att någon annan skulle beställa grejerna till dig som du fick beslagtagna?

Att det skulle finnas massor tvivlar jag dock på, om vi pratar tidigare dom som enda omständighet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in