2025-03-30, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qalowlow
Säkert stängt forever haha
Nu funkar det (för mig iaf)
Citera
2025-03-30, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NFC
Förmodligen så tänker du på "gpg4usb" men nu hittar du bara "Kleopatra". Oavsett så kan du inte dekryptera meddelandet om du inte har din egen privata nyckel. Om du mot förmodan har din egna privata nyckel så bör du också ha koll på PGP-program.

Nej var en där man kunde mata in deras officiella nyckel och så kom namnet på den säljaren typ. Så fixar jj bara en ny nyckel
Citera
2025-03-30, 21:26
Medlem
Citat:
Förmodligen så tänker du på "gpg4usb" men nu hittar du bara "Kleopatra". Oavsett så kan du inte dekryptera meddelandet om du inte har din egen privata nyckel. Om du mot förmodan har din egna privata nyckel så bör du också ha koll på PGP-program.

Skickar pm om det är lugnt?
Citera
2025-03-30, 21:33
Medlem
Citat:

Tror du Easy pgp funkar. Om jag skaffar mig en nyckel.
Citera
2025-03-30, 21:38
Medlem
AnnaDeas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elysium8
Nu funkar det (för mig iaf)

Haha, kompisen hade beställt röka för 5k och var totalt uppe i varv när sidan inte fungerade
Citera
2025-03-30, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaDea
Haha, kompisen hade beställt röka för 5k och var totalt uppe i varv när sidan inte fungerade
haha, var i liknande situation men inte i närheten av samma summa.
Citera
2025-03-30, 22:55
Medlem
Vågar man göra en order nu när sidan är live?
Citera
2025-03-31, 02:40
Medlem
Phobiazis avatar
Ber om ursäkt om detta inte postats rätt den här tråden var dock den mest relevanta jag hittade.

Så min fundering är bara ifall fs o arch liksom är allt nu förtiden, det finns inte längre vendors som är seriösa som har en egen sida?

Obs jag efterfrågar så klart inte vendors, länkar eller något annat än information - så admins inte missförstår min intention.
Citera
2025-03-31, 02:40
Medlem
Phobiazis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qalowlow
Vågar man göra en order nu när sidan är live?

Jag skulle vänta ett tag o se hur det utvecklas.
Citera
2025-03-31, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Phobiazi
Ber om ursäkt om detta inte postats rätt den här tråden var dock den mest relevanta jag hittade.

Så min fundering är bara ifall fs o arch liksom är allt nu förtiden, det finns inte längre vendors som är seriösa som har en egen sida?

Obs jag efterfrågar så klart inte vendors, länkar eller något annat än information - så admins inte missförstår min intention.

Det är väl just att vendors håller sig på DW som gör dem seriösare än en egen clearnet sida som dom bara tänkt ha en kortare stund och håva in pengar utan escrow .

Självklart kan man vara oseriös på arch och FS också men där märks det betydligt snabbare och skulle en vendor missköta sig alldeles för mycket så skriver man det på forum och i sin review så jag skulle säga håll er till dw sidorna så minskar åtminstone risken för knas avsevärt mycket
Citera
2025-03-31, 14:28
Medlem
MissVendettas avatar
Verkar vara mer oseriösa på fs. Som det verkar har inte ens mina transaktioner dykt upp än. Dröjt mer än 24h. Jag har kvitton att påvisa hela 4000kr. Förhoppningsvis går det fort. Mvh.
Citera
2025-03-31, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissVendetta
Verkar vara mer oseriösa på fs. Som det verkar har inte ens mina transaktioner dykt upp än. Dröjt mer än 24h. Jag har kvitton att påvisa hela 4000kr. Förhoppningsvis går det fort. Mvh.

Är du helt säker att du inte råkat ut för en phising-länk?
satte in igårkväll och det dök upp på 20 minuter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in