2024-09-18, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bushido-95
private mirror, funkar perfekt. Men gissar att ni inte har en sån? Testade två av deras permanenta mirrors, de funkar också. Om ni inte kan hitta dem så kan jag länka men då måste ni lita på mig
Jag blev pishad via luffarn för mer än ett år sedan. Jag försökte lyfta detta på luffarns messageboard eller vad fan det nu kan kallas, men inläggen raderades snabbt en efter en av herr luff själv, eller mod.
Admin på Arch kunde se tidpunkt då mitt konto blev hackat, lösenordsbyte osv. Det var en exakt matchning mot min egen historik i browsern, där jag besökt luffarns sida. Hans officiella guide till arch.
Oavsett vad den jävla tattaren säger, så blåser han folk och är ohederlig. Han hjälper ingen, han tar en cut av arch för trafiken han genererar via sina jävla länkar, och selektivt scammar folk, eller på måfå. Hursomhelst, undvik hans jävla sida.
citerade dessutom fel inlägg, men ni får ha överseende.
Citera
2024-09-18, 23:08
Medlem
Har någon mer varit med om att monero som förts över till archetyp wallet inte kommer fram/försvinner?
Citera
2024-09-19, 05:40
Medlem
Bushido-95s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TLpanda
Har någon mer varit med om att monero som förts över till archetyp wallet inte kommer fram/försvinner?

Jag har varit med om att det tagit jävligt lång tid (typ 24 timmar). Hur länge har du väntat?
Citera
2024-09-19, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bushido-95
Jag har varit med om att det tagit jävligt lång tid (typ 24 timmar). Hur länge har du väntat?

15 h nu så kanske finns hopp. Hade monero insatta också som när jag loggade in igen var borta.
Citera
2024-09-19, 13:47
Hej, tänkte testa att beställa hem från Darknet för första gången. Funkar fs4? Finns det något bättre alternativ? Allmänna tips för en newbie?
Citera
2024-09-19, 15:52
Medlem
Citat:
15 h nu så kanske finns hopp. Hade monero insatta också som när jag loggade in igen var borta.
Ännu en idiot som förlorat sina pengar. Var hittade du din länk? Reddit? Haha...
Citera
2024-09-19, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av notused
Ännu en idiot som förlorat sina pengar. Var hittade du din länk? Reddit? Haha...

Oskön attityd. Var visserligen bara 0.1 xmr Vart hittar jag en bra länk då Tarzan?
Citera
2024-09-19, 17:37
Medlem
Bastuvurpas avatar
Det har MAX tagit mig 1 timme för att få in XMR på archetyp... så 15 timmar eller för den delen 24 timmar. Nja men det har ju skett underverk förr :-D
Citera
2024-09-19, 18:33
Medlem
Citat:

Använd Kraken ist, sen över till Feather wallet och sen efter det över till Archetype.
Citera
2024-09-20, 13:48
Medlem
Citat:
Oskön attityd. Var visserligen bara 0.1 xmr Vart hittar jag en bra länk då Tarzan?

Asså... Går man på phishing-länkar år 2024, speciellt på DM, förtjänar man att förlora pengarna. Du är väl inte Agda 75 år eller?

Jag sparade min egna länk man får inne på Archetyp innan .cc-länken dog. Som de rekommenderat sedan sidan startades nästan.
Citera
2024-09-20, 23:19
Medlem
piratepuppys avatar
Säkert att beställa från FS4 nuförtiden?
Blir många paket beslagtagna?
Citera
2024-09-23, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av piratepuppy
Säkert att beställa från FS4 nuförtiden?
Blir många paket beslagtagna?

Inte handlat på länge och undrar också ang flugsvamp4?

Hört talas om något som heter archetype men var handlar vi som närmar oss Agda 75 som nämns ovan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in