2022-02-02, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Falafeljesus
Det finns en minimum-gräns för att föra över btc. Kanske 140 euro eller så. Är det möjligtvis så att du försöker föra öve mindre?
Gick inte med €400 med valet btc.
Försök hitta annat sätt att konvertera till xmr.
Citera
2022-02-02, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av textas
Gick inte med €400 med valet btc.
Försök hitta annat sätt att konvertera till xmr.

Lyckas inte hitta belägg för mitt påstående men jag är säker på att det finns en gräns för alla andra valutor (exklusive monero.)

Jag använder cake wallet. Enkelt och smidigt.
Citera
2022-02-02, 14:30
Medlem
The.Swedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrynkorvsPissoaren
Det löste sig. Man var tydligen tvungen att klicka i en bitcoinruta för o få just den specifika adressen. Sen var minmuminsättning 0,003 bitcoin dvs typ 1200kr, först provade jag med mindre summa och därav debaclet. .

Även gamla hundar kan lukta andra hundar i stjärten. Nu ska morfar få sin medicin

Citat:
Ursprungligen postat av Falafeljesus
Lyckas inte hitta belägg för mitt påstående men jag är säker på att det finns en gräns för alla andra valutor (exklusive monero.)

Jag använder cake wallet. Enkelt och smidigt.
denna kanske?
Citera
2022-02-02, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The.Swede
denna kanske?
Ja. Det är där jag har läst det. Sökte igenom ATs forum men det var förstås ett litet inlägg här som var grund. Heh.

Rättelse: Övertygad om att jag har läst det. Inte att det faktiskt stämmer.
Citera
2022-02-02, 15:03
Medlem
Ufolinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av textas
Aha, då är jag med. Får samma problem när jag testade. Aldrig tänkt på det då jag kör xmr.

Men går det att växla sina btc till xmr nånstans? Och kostar det nått isf?
Citera
2022-02-02, 15:24
Medlem
The.Swedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ufolina
changenow är toppenbra. tar ca 15 minuter dock. kostar några kronor bara. jag växla in btc värt 474 fick xmr värt 467
Senast redigerad av The.Swede 2022-02-02 kl. 15:35.
Citera
2022-02-02, 15:43
Medlem
Citat:

Funkar i appen Exodus också. Men det krävs ett minibelopp av btc, minns inte
hur mycket det var. Men vet man att man kommer använda en del xmr framöver gör det ju inget att ha lite xmr i exodus och skicka därifrån. Själv skickar jag xmr’en från exodus till en specifik xmr-plånbok, sen därifrån till ev. marknader på den mörka sidan, men jag gillar att göra saker så komplicerade som möjligt. Och allt börjar förstås med att btc’en köps någon annanstans innan dom skickas till Exodus.
Jorå, så nog betalar jag en del i växlings- och transaktionsavgifter, men kanske blir det lite säkrare så…
Citera
2022-02-02, 16:09
Medlem
wexios avatar
Ny text på fs4.0

Nyheter
Nyhet: 01/02/2022
Vi vill härmed utfärda en varning gällande bloggen Luffarn.com. Vad som till synes verkade som en oskyldig och neutral förmedling mellan Luffarn och darknetmarknader övergick ganska snabbt till regelbundna påtryckningar från administratören om att erbjuda ett s.k. "affiliate-program" och erbjudande att få statusen "bäst-i-test" på bloggen samt "rensning av negativa kommentarer" mot en månadsavgift - något vi har varit väldigt kritiska gentemot.

Vår ovilja att gå med på dessa krav har resulterat i att man tagit bort våra länkar på bloggen och istället uppmanat besökare att handla på andra darknetmarknader samtidigt som man hyllar dessa till skyarna. Detta har i sin tur resulterat med att folk som försökt leta sig fram till Flugsvamp har behövt göra detta via sökmotorer och i vissa fall hamnat på phishinglänkar som speglar vår marknad.

Vi ber alla att kontrollera captchan extra noga vid inloggning och insättning. Vid tvivelaktigheter finns detaljerade guider och länkar men främst opartisk information på darknetone.com. Vi hoppas på att alla som ser detta meddelande kan hjälpa att sprida det vidare så att inte fler blir av med sina pengar.
Citera
2022-02-02, 16:12
Avstängd
Melange5738s avatar
Citat:

Simpleswap brukar ha bäst kurs.
Citera
2022-02-02, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wexio
Ny text på fs4.0

Nyheter
Nyhet: 01/02/2022
Vi vill härmed utfärda en varning gällande bloggen Luffarn.com. Vad som till synes verkade som en oskyldig och neutral förmedling mellan Luffarn och darknetmarknader övergick ganska snabbt till regelbundna påtryckningar från administratören om att erbjuda ett s.k. "affiliate-program" och erbjudande att få statusen "bäst-i-test" på bloggen samt "rensning av negativa kommentarer" mot en månadsavgift - något vi har varit väldigt kritiska gentemot.

Vår ovilja att gå med på dessa krav har resulterat i att man tagit bort våra länkar på bloggen och istället uppmanat besökare att handla på andra darknetmarknader samtidigt som man hyllar dessa till skyarna. Detta har i sin tur resulterat med att folk som försökt leta sig fram till Flugsvamp har behövt göra detta via sökmotorer och i vissa fall hamnat på phishinglänkar som speglar vår marknad.

Vi ber alla att kontrollera captchan extra noga vid inloggning och insättning. Vid tvivelaktigheter finns detaljerade guider och länkar men främst opartisk information på darknetone.com. Vi hoppas på att alla som ser detta meddelande kan hjälpa att sprida det vidare så att inte fler blir av med sina pengar.

Och där är pajkastningen i full gång från båda sidorna. Båda sidorna är nog lika fulla med skit och vill slå sig på bröstet och förvrida sanningen, som troligtvis aldrig kommer upp till ytan. Politikbandy när den är som bäst.
Luta sig tillbaka med folköl och någon blå & skåda spektaklet. Är iaf bättre än det som går på tv. Fridens liljor!
Citera
2022-02-02, 19:11
Medlem
Phobiazis avatar
Har haft 0 problem med fs4, utöver att det tar 8 eller mer timmar för mina btc att komma till mitt konto.
Men alla beställningar jag gjort än har jag fått utan några problem alls...

Vad är det som är problem för andra där? Bör jag köra någon annan sida enligt er? Archtype eller vad den nu heter? Samma vendors där o btc antar jag?
Citera
2022-02-02, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Phobiazi
... Bör jag köra någon annan sida enligt er? Archtype eller vad den nu heter? Samma vendors där o btc antar jag?

Välkommen till tråden!
Du har ca 150 sidor med svar på dina frågor!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in