2025-05-31, 20:00
Medlem
st33rs avatar
bara av ren kuriositet: förstår ni vart det finns en bruten cirkel i denna bild?

De här var ju tydliga och förståeliga förut. Men nu har de lösts upp total

https://postimg.cc/cKg18qRN
Citera
2025-05-31, 21:54
Medlem
Fan vad archetyp är labilt just nu, någon som vet hur länge det varit såhär?
Citera
2025-05-31, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kykklingmelis
Fan vad archetyp är labilt just nu, någon som vet hur länge det varit såhär?

Valde en annan mirror och då funka det prima, fan man lär sig fortfarande haha
Citera
2025-06-01, 16:30
Medlem
Är otroligt grön på det här, men jag har ledsnat på gatu langare efter att jag blev scammad för 7k förra månaden. Jag har följt guiderna från dread och försöker registrera mitt konto på archtype, men efter att jag har gjort kontot och försöker logga in så står det att jag har felaktigt lösen eller användarnamn. Jag vet att jag inte har skrivit in fel. Är det något skumt med sidan eller tar det bara evinnerliga tider att bli registrerad som ny användare?
Citera
2025-06-01, 21:02
Medlem
Jag har nu försökt skapa fyra konton med fyra olika mirrors och det resulterar varje gång i att archtype säger att jag har fel lösenord eller användarnamn. Jag har läst att fler har upplevt problem under dagarna, kan mina problem vara relaterade till detta? vad gör jag fel? jag använder mig av en korrekt PGP och jag har till och med tagit kort så att jag inte skriver in fel lösen. Jag förstår genuint inte var jag gör fel.
Citera
2025-06-01, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bastuvurpa
JA men kan du köpa XMR direkt och skicka vidare så är ju det att föredra

Köper ni xmr direkt i Cake wallet och skickar direkt därifrån till marknaden? Kan man köpa direkt från sitt bankkonto? Inte så smart kanske... Hur gör ni? Jag använde mig av Revolut när jag köpte bitcoins. Förde över pengar från bankkontot till Revolut, köpte bitcoins på revolut, skickade bitcoins till Kraken (antar att Cake wallet också funkar), sen från Kraken till marknaden. Det går inte att använda xmr på Kraken så jag måste nog använda Cake wallet framöver. Men som sagt, hur gör ni för att handla xmr och hur får ni det till marknaden?
Citera
2025-06-02, 00:01
Medlem
Om jag har kraken går ju att ”toppa upp” via konto kortet behöver btc till tex flugsvamp. Går det direkt från kraken till FS eller är det sannolikt att det kommer att blockeras etc ? Annars , kraken till tex bluewallet och sedan till FS alt atomic eller vad det nu är för att undvika för feta avgifter + att det inte blir norpat någonstans på vägen
Citera
2025-06-02, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dawe360
Är otroligt grön på det här, men jag har ledsnat på gatu langare efter att jag blev scammad för 7k förra månaden. Jag har följt guiderna från dread och försöker registrera mitt konto på archtype, men efter att jag har gjort kontot och försöker logga in så står det att jag har felaktigt lösen eller användarnamn. Jag vet att jag inte har skrivit in fel. Är det något skumt med sidan eller tar det bara evinnerliga tider att bli registrerad som ny användare?

Kör flugsvamp bara arch är överskattat visst finns säljare från andra eu länder osv men inrikes handlarna är dem samma på fs 4.0 och har mig veterligen aldrig varit problem med att logga in etc
Citera
2025-06-02, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jurkan143
Kör flugsvamp bara arch är överskattat visst finns säljare från andra eu länder osv men inrikes handlarna är dem samma på fs 4.0 och har mig veterligen aldrig varit problem med att logga in etc

vart hittar man säkra länkar till fs 4.0?
tack på förhand.
Citera
2025-06-02, 04:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av st33r
bara av ren kuriositet: förstår ni vart det finns en bruten cirkel i denna bild?

De här var ju tydliga och förståeliga förut. Men nu har de lösts upp total

https://postimg.cc/cKg18qRN
Där det står "URL" skulle jag tro.
Citera
2025-06-02, 18:58
Medlem
Kan man skicka direkt från kraken till tex FS eller bör man skicka till någon annan wallet och sen marknaden tex atomic cake eller blue wallet om det är btc enkelt blir omständigt med Monero ja jag vet att det är säkert och så vidare men om man vill köra btc tex FS
Citera
2025-06-02, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jurkan143
Kan man skicka direkt från kraken till tex FS eller bör man skicka till någon annan wallet och sen marknaden tex atomic cake eller blue wallet om det är btc enkelt blir omständigt med Monero ja jag vet att det är säkert och så vidare men om man vill köra btc tex FS
Klart man kan göra, men man riskerar då att dels ha svårt att bortförklara att man köpt droger på nätet, och man riskerar att bli helt avstängd från Kraken utan förvarning eller möjlighet att få sitt konto tillbaka.
ALLTID skicka till en cold wallet först, sen kan man skicka sina pengar till diverse skumma sidor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in