2024-09-23, 12:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaksmula190
Gå över till Archetyp Så slipper ni alla dessa problem,Förstår inte varför man använder fs4?

Försökt med archetyp innan men minns inte adress samt kunde ej regga ett konto då man inte kom vidare
Citera
2024-09-23, 18:02
Medlem
Jag försöker skapa ett konto på archertyp men får alltid upp ett meddelande att användarnamnet och lösenordet är inkorrekt. Vad ska jag göra?
Citera
2024-09-23, 18:26
Medlem
Tänkte lägga en beställning på fs4, vad är bästa insättningsmetoden att använda? På fs3 körde jag alltid via Swish
Citera
2024-09-23, 19:39
Medlem
Sidan är nere för tillfälligt. Jag kanske ska fortsätta imorgon.
Citera
2024-09-23, 20:19
Medlem
JuicyBrahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wiltonf
Försökt med archetyp innan men minns inte adress samt kunde ej regga ett konto då man inte kom vidare

archetype.cc är länken om jag minns de rätt
Citera
2024-09-23, 21:23
Medlem
HarrySvenssons avatar
Skönt att det verkar vara ett indirekt IQ-test för att skapa konto på Archetyp, kanske därför allting alltid går så smooth där
Citera
2024-09-23, 21:41
Medlem
Bushido-95s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bastuvurpa
Det har MAX tagit mig 1 timme för att få in XMR på archetyp... så 15 timmar eller för den delen 24 timmar. Nja men det har ju skett underverk förr :-D

Det har hänt att monero-nätverket varit utsatt för överbelastningsattacker och då har det tagit väldigt lång tid. Admin på AT har själv skrivit om det, så jo det har hänt. (Dock inte nu senaste tiden och det är bara en fördröjning jag pratar om. Inte att överföringar skulle "försvinna". )
Citera
2024-09-23, 21:48
Medlem
Bastuvurpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bushido-95
Det har hänt att monero-nätverket varit utsatt för överbelastningsattacker och då har det tagit väldigt lång tid. Admin på AT har själv skrivit om det, så jo det har hänt. (Dock inte nu senaste tiden och det är bara en fördröjning jag pratar om. Inte att överföringar skulle "försvinna". )

Möjligt, skönt att man inte vart drabbad av det då
Citera
2024-09-24, 10:08
Medlem
Är inne på flugsvamp, borde man inte kunna köpa lite olika saker från samma sändare och slippa betala frakt för olika paket?
Citera
2024-09-24, 10:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av perreq
Är inne på flugsvamp, borde man inte kunna köpa lite olika saker från samma sändare och slippa betala frakt för olika paket?
Många säljare har inte alla varor på samma plats, men i vissa fall kan det gå. Du kan alltid skriva ett DM till dom och höra.
Citera
2024-09-24, 10:48
Medlem
Jag har haft en användare på FS i cirka ett år och gjort ett fåtal mindre köp, allt har fungerat bra och alltid kommit in på sidan. Förra veckan satte jag in några tusen och igår när jag skulle lägga beställningarna kommer jag plötsligt inte in, står att användarnamn eller lösen är fel. Har ett väldigt enkelt användarnamn och lösenord och är 99,9% säker att det är rätt. Jag var inloggad förra veckan vid flera tillfällen och brukar logga in då och då, har aldrig haft problem. Vad kan ha hänt? Är det någon annan som upplevt detta?
Citera
2024-09-24, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JuicyBrah
Den sidan har legat nere ett bra tag..
Har man inga länkar sparade så är det enda ställe jag vet som har legit länkar (som är verifierade med pgp-nyckeln från archetyps admin) de som finns i ett inlägg på Dread, förutom på archetyps egen site förstås (men dom är ju svåra att komma åt utan en länk)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in