Det har MAX tagit mig 1 timme för att få in XMR på archetyp... så 15 timmar eller för den delen 24 timmar. Nja men det har ju skett underverk förr :-D
Det har hänt att monero-nätverket varit utsatt för överbelastningsattacker och då har det tagit väldigt lång tid. Admin på AT har själv skrivit om det, så jo det har hänt. (Dock inte nu senaste tiden och det är bara en fördröjning jag pratar om. Inte att överföringar skulle "försvinna". )
Det har hänt att monero-nätverket varit utsatt för överbelastningsattacker och då har det tagit väldigt lång tid. Admin på AT har själv skrivit om det, så jo det har hänt. (Dock inte nu senaste tiden och det är bara en fördröjning jag pratar om. Inte att överföringar skulle "försvinna". )
Möjligt, skönt att man inte vart drabbad av det då
Jag har haft en användare på FS i cirka ett år och gjort ett fåtal mindre köp, allt har fungerat bra och alltid kommit in på sidan. Förra veckan satte jag in några tusen och igår när jag skulle lägga beställningarna kommer jag plötsligt inte in, står att användarnamn eller lösen är fel. Har ett väldigt enkelt användarnamn och lösenord och är 99,9% säker att det är rätt. Jag var inloggad förra veckan vid flera tillfällen och brukar logga in då och då, har aldrig haft problem. Vad kan ha hänt? Är det någon annan som upplevt detta?
Den sidan har legat nere ett bra tag..
Har man inga länkar sparade så är det enda ställe jag vet som har legit länkar (som är verifierade med pgp-nyckeln från archetyps admin) de som finns i ett inlägg på Dread, förutom på archetyps egen site förstås (men dom är ju svåra att komma åt utan en länk)
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!