2024-06-24, 09:23
Medlem
isgetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phobiazi
Men ärligt känns som alla, jag inkluderad nojjar onödigt mycket, de brev de tagit har mestadels varit ren tur x2 där dem hittade ca 1000st per terminal. Men på de få tusen de har tagit så går ju över 1 miljon brev med droger genom posten varje år, så de ligger inte ens på 1% trots sitt skryt om hur de förbättrar vårt liv, enligt dem.

Närmare 20000 är de officiella siffrorna nu. Du missar något fundamentalt här nu med dom där " en miljon brev". Det är samma postorderknarkköpare som står bakom mängden brev. Har dom nu 20000 unika brev. Så är dom ju på god väg att fångat in hela postorderknarkkvartetten.
Citera
2024-06-24, 16:28
Medlem
Phobiazis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isgeten
Närmare 20000 är de officiella siffrorna nu. Du missar något fundamentalt här nu med dom där " en miljon brev". Det är samma postorderknarkköpare som står bakom mängden brev. Har dom nu 20000 unika brev. Så är dom ju på god väg att fångat in hela postorderknarkkvartetten.

Jo visst men beställer man onödigt många gånger små mängder så det blir mängder så kan jag väl tycka man bör se över sitt tänk. Bra liten promille av alla köpare, leverantörer, distributörer and so on. Så länge jag känner säljare så jag vet hur deras packning är så kör jag som vanligt, som med så mycket annat i livet.
Citera
2024-06-24, 20:30
Medlem
Har använt archetyp länge, men nu finns inte någon form av oxy/morfin/random pill att köpa med dead drop sådär lite halvt söderut. Är det värt att kolla fs4 eller är det samma utbud?
Citera
2024-06-26, 19:09
Medlem
Emelitos avatar
Finns det något sätt att köpa xmr för mindre summor 100-150sek? Nu när localmonero o agoradesk inte är aktiva längre..
Citera
2024-06-26, 21:53
Medlem
yournotlikemes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emelito
Finns det något sätt att köpa xmr för mindre summor 100-150sek? Nu när localmonero o agoradesk inte är aktiva längre..

Kraken.
Citera
2024-06-27, 05:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Phobiazi
Jo visst men beställer man onödigt många gånger små mängder så det blir mängder så kan jag väl tycka man bör se över sitt tänk. Bra liten promille av alla köpare, leverantörer, distributörer and so on. Så länge jag känner säljare så jag vet hur deras packning är så kör jag som vanligt, som med så mycket annat i livet.

Många som får sitt beslagtaget får skylla sig själva, försvinner en order så beställ för guds skull inte mer till samma add utan byt och låna en kompis låda eller nån granne som är på semester.
Citera
2024-06-27, 21:08
Medlem
yournotlikemes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CubanLinks
Många som får sitt beslagtaget får skylla sig själva, försvinner en order så beställ för guds skull inte mer till samma add utan byt och låna en kompis låda eller nån granne som är på semester.

Ja har man redan brev som försvunnit så bör man ju inte beställa fler till den adressen på ett bra tag. Dock tar dem i stort sett alla brev just nu verkar det som. Känner minst två stycken som beställt till adresser dem ej brukar beställa till som ej mottagit breven över en månad efter beställning.
Citera
2024-06-28, 07:31
Medlem
StonedMonkeys avatar
Någon som köper bitcoin på Trijo och skickar direkt till Flugsvamp? Är det safe eller blir man bannad?
Citera
2024-06-28, 23:42
Det här snacket med att darknet är frånkopplat kriminella aktörer från gatan och våldet psykopaterna är rent skitsnack alla dessa påståenden kolla bara här en snubbe på darknet ni säkert har handlat av han och han är Teamfox https://www.youtube.com/watch?v=i6r_P20W0E4
Citera
2024-06-29, 05:17
Medlem
Hej! Nybörjare här. Hur fungerar escrow och kan det användas tillsammans med deadrop?

Har aldrig gjort en deaddrop förrut och är lite nervös över det. Brukar det gå smidigt?

Sen undrar jag vad ni tycker om när dom skickar med spårbar frakt" är det så mycket säkrare?
Citera
2024-06-29, 08:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StonedMonkey
Någon som köper bitcoin på Trijo och skickar direkt till Flugsvamp? Är det safe eller blir man bannad?
Från tirjo till wallet (coinbase) sedan vidare
Citera
2024-06-29, 10:23
Medlem
st33rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Congelado
Det här snacket med att darknet är frånkopplat kriminella aktörer från gatan och våldet psykopaterna är rent skitsnack alla dessa påståenden kolla bara här en snubbe på darknet ni säkert har handlat av han och han är Teamfox https://www.youtube.com/watch?v=i6r_P20W0E4

Det förekommer kopplingar men de är mindre än många tror. En stor del av dw är amatörkriminella utan egna smuggelvägar elller källor. Inte sällan är det amatörer utan kontakt med etablerad kriminalitet, ungtuppar, som importerar på postorder till bulvaner från nån europeisk marknadsplats. Det är väl därför visss droger (tjack ) har då låg kvalitet på dw .

"I kapitlet Smuggling framkom att internetsäljarna oft**a gör egna
inköp direkt från hubbar och från internationella Darknetsajter. En annan
viktig iakttagelse är att många internetsäljare sannolikt även saknar
kontakter med lokala kriminella miljöe**r. Misstänkta kopplingar till
kriminella nätverk fanns i en av de 12 genomgångna förundersökningarna"

https://bra.se/publikationer/arkiv/p...marknader.html
Senast redigerad av st33r 2024-06-29 kl. 10:30.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in