2024-06-04, 19:14
Medlem
Bastuvurpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mayordomo
Lita inte på Kraken. Dom kan helt plötsligt bestämma sig för att stoppa en transaktion utan förklaring. Dom har stulit krypto av många användare systematiskt genom att låsa sina kunders tillgångar pga en oftast påhittad misstanke om penningtvätt eller annan olaglig verksamhet.

Dom stoppade tom en av mina transaktioner till Cake wallet en gång och började fråga vad jag skulle göra med min krypto där och helt sjuka grejer.

Det här hör man om varje börs någon gång... så, jag tar det med en nypa salt men visst tråkigt för dig
Citera
2024-06-04, 19:30
Medlem
Mayordomos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bastuvurpa
Det här hör man om varje börs någon gång... så, jag tar det med en nypa salt men visst tråkigt för dig

Bara att kolla reddit så får du se värre exempel. En användare skrev om hur han fört över 100000 i krypto till Kraken, som valde att låsa hans tillgångar utan förklaring. Vet inte om han nånsin lyckades få tillbaks dom tillslut.

Här finns massa trådar du kan läsa https://www.reddit.com/search/?q=kra...6-81fe54d80a59
Citera
2024-06-04, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av C.O.G.N.A.C
Jag kommer in på FS4 jag har ett bokmärke som.jag alltid kört som jag sen kommer till en sida där dom varnar för saker o ting.
Sen längst ner så finns det en ruta där jag ska skriva in flugsvamp.wtf och klicka på ringen.
Sen kommer jag till en sida där jag ska ersätta en adress med 6 tecken sen kopiera den adressen i ett nytt privat fönster så kommer jag till flugsvamp och den ser EXAKT ut som den ska. Plus jag skriver meddelande med 2 vendor som har skickat order för 2 v sen som ej kommit fram. Jag har kollat ALLT och det ser exakt ut som det ska.
Tror ni jag är inne på en sån fake sida eller? Gjorde i torsdags förra veckan två ordrar på imovane från två olika och jag får post idag och på torsdag som heller inte kom idag. Kommer dom inte på torsdag är de knas. Eftersom de bara är jag som kommer in (va inne för 2 min sen) betyder de att jag är inne på en fejk sida eller?

Fan många tusenlappar åt helvete i så fall.

En vän tipsa mig om att trycka på fliken support där ser man om man de är fejk eller inte och den ser exakt ut som den brukar.

Skulle nån kunna va snäll så jag kan PMa mitt bokmärke som jag alltid kört så nån kan kolla om jag blivit TOTALT LURAD SOM EN FAKKING NOOB?

Mår skit nu asså ☹️☹️☹️

Om de snuten borde de ju dimpa ner ett brev från dom ,
Citera
2024-06-04, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jurkan143
Om de snuten borde de ju dimpa ner ett brev från dom ,

Har även 2 beställningar från olika vendors som ej kommit gått 1v +
Citera
2024-06-04, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jurkan143
Har även 2 beställningar från olika vendors som ej kommit gått 1v +
Vad har du beställt om man får fråga..
Citera
2024-06-04, 20:51
Medlem
Mayordomos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejaMeja12

Alltså är du snut eller var är det frågan om? Man frågar inte såna frågor, och man diskuterar inte vad beställningar består av över huvud taget.
Citera
2024-06-04, 20:53
Medlem
Citat:
Alltså är du snut eller var är det frågan om? Man frågar inte såna frågor, och man diskuterar inte vad beställningar består av över huvud taget.
Snut? Nej..
Citera
2024-06-04, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Starblender
Har som nyårsresolution att börja knarkerera mera Så vad är det som gäller nu förtiden, archetyp fortfarande? eller något nytt?
Och framförallt hur säkert är det numera med tanke på att polisen samarbetar med posten och beslagtar försändelser å skickar varningbrev till köparen? Har säljarna skärpt sin stealth?!?!

Bra fråga, jag undrar också hur säkert det är nu när postnord konfiskerar brev å polisen skickar hem varningar. Några venders som har steppat upp sin stealth?
Citera
2024-06-04, 21:34
Medlem
Mayordomos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Starblender
Bra fråga, jag undrar också hur säkert det är nu när postnord konfiskerar brev å polisen skickar hem varningar. Några venders som har steppat upp sin stealth?

Man får inte diskutera vendors.
Citera
2024-06-04, 21:50
Medlem
Citat:

Lagliga saker
Citera
2024-06-04, 21:50
Medlem
Citat:
Man får inte diskutera vendors.

Kolla profilen ny reggad å ställer skeva frågor
Citera
2024-06-04, 21:52
Medlem
Citat:
Snut? Nej..

Ny reggat konto ställer skeva frågor , allt på flugsvamp är inte olagligt för den delen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in