2024-01-24, 11:47
Medlem
Är det någon som kan nämna vilka marknader som är populärast i europa?
Är det någon marknadsplats som har 25c Nbome
Citera
2024-01-24, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emmuut
Är det någon som beställt nyligen från ett utrikesland? Vågar man sig på det? Tänker mest på Tyskland. Nederländerna kan man verkligen glömma va?

Nederländerna kan du glömma. 8/10 paket blir tagna, jsg åkte på narkotika smuggling normalgraden pga 0.5g heroin 👍 trots att dom inte kunde bevisa att jag beställt.
Citera
2024-01-24, 12:52
Medlem
emmuuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ghettojesus
Nederländerna kan du glömma. 8/10 paket blir tagna, jsg åkte på narkotika smuggling normalgraden pga 0.5g heroin 👍 trots att dom inte kunde bevisa att jag beställt.

Shit va tråkigt. Du blev dömd alltså? Även fast du nekade?

Det är fentanyl jag kollar på. Finns ju ingen som säljer det inrikes. Det känns ändå som några plåster har stor chans att komma igenom ganska lätt, men då kanske jag underskattar dom där jävla hundarna.

Men ja, Nederländerna kommer jag ju skippa. Men Frankrike till exempel? Fortfarande lika stor chans att det blir stoppat?
Citera
2024-01-24, 13:36
Medlem
pompom123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alivebyapril
Är det någon som kan nämna vilka marknader som är populärast i europa?
Är det någon marknadsplats som har 25c Nbome
Jag förstår mig inte på människor som dig. Om du vill trippa finns LSD, Svamp, DMT och 2C-B. Men det duger inte. Du måste verkligen ha en av dem skevare RC psykadelikerna... Hjärndött. Hoppas du OD:ar på 25c Nbome när du väl får tag påt
Citera
2024-01-24, 15:03
Medlem
pompom123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moment-of-truth
Inget idag heller *suck*
Det som skickades den 15e borde ha kommit idag..
Saknar nu 3 orders…
Mina ordrar skickades 17:e och 18:e. Ett brev kom fram idag. Om polisen hade något finger med i spelet skulle dem inte låtit denna gå igenom. Denna som kom var en halv kaka brunt. Dem andra ordrarna är små mängder av grönt.

Jag är fortfarande mer inne på att det är säljare som kör selektiva scams. Inte att polisen tar alla brev. Men men jag kan ha fel.
Citera
2024-01-24, 15:22
Medlem
Xanyos avatar
Är det någon som kan tipsa mig om legitima sidor som enbart riktar in sig på Anabola Steroider?
Citera
2024-01-24, 18:04
Medlem
emmuuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xanyo
Är det någon som kan tipsa mig om legitima sidor som enbart riktar in sig på Anabola Steroider?

Funkar inte arch? Dom har ju en sån kategori? Sidan funkar ju jättebra.
Citera
2024-01-24, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pompom123
Jag förstår mig inte på människor som dig. Om du vill trippa finns LSD, Svamp, DMT och 2C-B. Men det duger inte. Du måste verkligen ha en av dem skevare RC psykadelikerna... Hjärndött. Hoppas du OD:ar på 25c Nbome när du väl får tag påt

Ja den är väl klassad tillomed, svårt att förstå vad man vill uppnå med att testa 25c nbome
Citera
2024-01-24, 19:03
Medlem
Lasselangfingers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bongx
Ja den är väl klassad tillomed, svårt att förstå vad man vill uppnå med att testa 25c nbome

Säkert sälja som syra.. Det är väl det enda den kemikalien är "bra" för.
Citera
2024-01-24, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lasselangfinger
Säkert sälja som syra.. Det är väl det enda den kemikalien är "bra" för.

Usch detta är varför dark web spelar en sådan viktig roll, det är inte perfekt men med reviewsystem och diskussioner så slipper man i 99% med lite research äckliga klåpare på gatan som värderar en röding högre än en kunds liv
Citera
2024-01-24, 20:13
Medlem
moment-of-truths avatar
Saknar inrikes orders från 1/1, 9/1, 15/1 & 18/1…

Citat:

Fan, kommer nog åka på det här straffet också då jag väntar på H från Tyskland. Hur gick det till?
Senast redigerad av moment-of-truth 2024-01-24 kl. 20:17.
Citera
2024-01-24, 20:17
Medlem
Citat:
Jag håller med om att det är en klok idé att undvika handel från utlandet det är inte liksom värt det. Jag har förvisso aldrig haft problem med Tyskland och Frankrike med Nederländerna ska undvikas. När jag fått beslag i tullen på arlanda får man ett litet brev där de meddelar beslaget och ber en att höra av sig. Första gången ringde jag och sa att detta var mycket konstigt och detta har jag ingen som helst aning om då la de ned ärendet direkt. Andra gången struntade jag i att höra av mig och det var säkert två år sedan. Har svårt att förstå hur de lyckades dömma dig för ett postbeslag på arlanda? Är du dömd tidigare förelåg stödbevisning?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in