2024-06-04, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mayordomo
Man får inte diskutera vendors.
Ok, men är det en lösning att kolla nya reviews av olika vendors och se om det finns kommentarer kring detta eller har dom flesta vendors anpassat sig? Eller hur gör man för att säkra sig så gott man kan?
Citera
2024-06-04, 22:12
Medlem
Mayordomos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Starblender
Ok, men är det en lösning att kolla nya reviews av olika vendors och se om det finns kommentarer kring detta eller har dom flesta vendors anpassat sig? Eller hur gör man för att säkra sig så gott man kan?

Man läser vad som skrivs på AT forum.
Citera
2024-06-05, 10:14
Medlem
Citat:
Lita inte på Kraken. Dom kan helt plötsligt bestämma sig för att stoppa en transaktion utan förklaring. Dom har stulit krypto av många användare systematiskt genom att låsa sina kunders tillgångar pga en oftast påhittad misstanke om penningtvätt eller annan olaglig verksamhet.

Dom stoppade tom en av mina transaktioner till Cake wallet en gång och började fråga vad jag skulle göra med min krypto där och helt sjuka grejer.

Har aldrig haft problem själv och jag tycker det är den bästa sidan att köpa krypto men jag köper inte ofta eller för höga summor så har inte råkat ut för något sånt.
Citera
2024-06-05, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jurkan143
Ny reggat konto ställer skeva frågor , allt på flugsvamp är inte olagligt för den delen
Flugsvamp är bäst!
Citera
2024-06-05, 18:22
Medlem
Bastuvurpas avatar
Citat:
Bara att kolla reddit så får du se värre exempel. En användare skrev om hur han fört över 100000 i krypto till Kraken, som valde att låsa hans tillgångar utan förklaring. Vet inte om han nånsin lyckades få tillbaks dom tillslut.

Här finns massa trådar du kan läsa https://www.reddit.com/search/?q=kra...6-81fe54d80a59

Ok, spännande. Vilken ska man ha då som är fläckfri & säker? Eller ska jag lita på Reddit där också? Så, in med tipset.
Citera
2024-06-05, 18:23
Medlem
Bastuvurpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejaMeja12
Flugsvamp är bäst!

Ta inte i nu va!
Citera
2024-06-05, 18:24
Medlem
Bastuvurpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CubanLinks
Har aldrig haft problem själv och jag tycker det är den bästa sidan att köpa krypto men jag köper inte ofta eller för höga summor så har inte råkat ut för något sånt.

Samma här :-)
Citera
2024-06-05, 21:18
Medlem
Thraxxs avatar
Vad är det nu som är problemet med Flugsvamp? Får bara upp "Onion-webbplats hittades inte"
Vilket jag aldrig någonsin fått tidigare eller haft problem med. Har jag gjort något fel? Ny adress?

Någon annan än jag som kan testa och se om dom får samma meddelande?

Screenshot från Tor när jag slår in adressen till FS = https://imgur.com/QYMzBHj
Citera
2024-06-05, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thraxx
Vad är det nu som är problemet med Flugsvamp? Får bara upp "Onion-webbplats hittades inte"
Vilket jag aldrig någonsin fått tidigare eller haft problem med. Har jag gjort något fel? Ny adress?

Någon annan än jag som kan testa och se om dom får samma meddelande?

Screenshot från Tor när jag slår in adressen till FS = https://imgur.com/QYMzBHj
Den specifika länken är det fel på av någon anledning. Finns fler och dom funkar
Citera
2024-06-05, 21:55
Medlem
Thraxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intemittandrakonto
Den specifika länken är det fel på av någon anledning. Finns fler och dom funkar

Det är konstigt för det är den jag alltid använt mig utav så länge jag kan minnas minst i 2år i rad utan det minsta problem? Och jag var inne via den adressen senast idag?

Kan du länka mig en fungerande adress?
Citera
2024-06-05, 22:02
Medlem
yournotlikemes avatar
Skulle bli ÖVERLYCKLIG om FS fjärde gången i rad nu (Version 4.0.) körde en fet exit-scam så ni spädbarn som fortfarande förvarar, beställer och göder oseriösa skit sidor som nu fyra gånger i rad dragit med alla användares coins är tvungna att ta er an den för er extremt svåra uppgiften ni borde tagit er an för länge sen nämligen att lära er använda en annan kryptovaluta som är bättre på alla sätt samt en hemsida som även den är betydligt bättre och mer seriös.
Citera
2024-06-05, 23:21
Medlem
Mayordomos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bastuvurpa
Ok, spännande. Vilken ska man ha då som är fläckfri & säker? Eller ska jag lita på Reddit där också? Så, in med tipset.

Köp LTC konvertera till XMR
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in