2021-12-28, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Phobiazi
Snacka med deras support och de hade problem med anslutning noder just nu så btc ska komma förr eller senare

Låter exakt som en scam.
Citera
2021-12-28, 10:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av webdergodx
FS 4.0 har fungerat väldigt smärtfritt för mig hittils, endast en insättning som tog 4h men inget annat. beställ bara inte från kända selektiv scammers så är det nog lugnt och läs recensioner
haha 2 inlägg och du grönar en scamsida, låter bra
Citera
2021-12-28, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av webdergodx
FS 4.0 har fungerat väldigt smärtfritt för mig hittils, endast en insättning som tog 4h men inget annat. beställ bara inte från kända selektiv scammers så är det nog lugnt och läs recensioner

Och hur ser priserna ut? När jag tittade för några veckor sen var det hutlösa priser.
På archetyp är det riktig konkurans och därför kan inte folk ta överpris utan att förlora alla sina köpare.
Citera
2021-12-28, 11:15
Medlem
Phobiazis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av storkille890
Låter exakt som en scam.

Äh nysida, work in progress.. Så ger dem the benefit of doubt för dagen åtminstone!låter dumt med scam så tidigt, knappt värt ju
Citera
2021-12-28, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av storkille890
Flugsvamp 4 är confirmed scam, blivit av med flertal tusenlappar.

Haha vem sätter in flera tusen på hyfsat ny sida??
Och är det Scam bara för att just du har blivit av med pengar, fast det finns många som har gjort många lyckade köp.
Citera
2021-12-28, 12:18
Medlem
The.Swedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scooby1961
Hur stor är konverterings avgiften när man sätter in Bitcoins på Archetype? Låt oss säga att jag sätter in 1500 riksdaler i BTC hur mycket kommer jag ha att handla för?
skrev fel... dont mind me
Senast redigerad av The.Swede 2021-12-28 kl. 12:24.
Citera
2021-12-28, 12:21
Medlem
2021-12-24s avatar
Ganska tydligt att det pågår någon sorts smutskastningskampanj mot FS4 från teamet bakom Archetyp i tråden om FS4 på SF Forum så är det ingen som talar som ni.

Personligen tror jag båda sidorna är bra, och nu sker någon sorts kamp mellan båda där båda vill ha så många användare som möjligt.

Sluta använda droger gott folk. Ni göder en äcklig marknad och ni blir bara dumma.
Citera
2021-12-28, 12:22
Medlem
azizzizs avatar
Hur fungerar FS4 för er som använder det? Finns det ett forum än? Själv gick jag över till Archetype och tycker att den sidan fungerar utmärkt. Mycket vendors från FS3 samt ett inbyggt forum i sidan. Sen vet man att tyskar gör saker ordentligt, så litar på att deras säkerhet. Känns mycket mer seriöst än FS4. Ett stort plus att man använder sig av Monero också istället för BTC.
Citera
2021-12-28, 12:29
Medlem
2021-12-24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av azizziz
Hur fungerar FS4 för er som använder det? Finns det ett forum än? Själv gick jag över till Archetype och tycker att den sidan fungerar utmärkt. Mycket vendors från FS3 samt ett inbyggt forum i sidan. Sen vet man att tyskar gör saker ordentligt, så litar på att deras säkerhet. Känns mycket mer seriöst än FS4. Ett stort plus att man använder sig av Monero också istället för BTC.
Det är en svensk med i teamet bakom Archetyp, sänktes kvalitén nu? Blev koden mindre ordentlig?

Monero is the shit!!
Citera
2021-12-28, 12:33
Medlem
azizzizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2021-12-24
Det är en svensk med i teamet bakom Archetyp, sänktes kvalitén nu? Blev koden mindre ordentlig?

Monero is the shit!!

Haha, vilken besvikelse. Då kommer säkert polisen stänga ner sidan inom kort, hoppas de kickar svensken snabbt innan någon skada är skedd.

Nä men det visste jag inte faktiskt, var det därför den sidan hittades så snabbt? Måste blivit en markant skillnad när alla svenskar droppade in där.
Citera
2021-12-28, 12:40
Medlem
Jag registrerade mig direkt på Archetyp.
Men har aldrig mer gått in på sidan iom bubbelmint härjar i forumet. Hur ska man slippa hn?
Citera
2021-12-28, 12:43
Medlem
2021-12-24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av azizziz
Nä men det visste jag inte faktiskt, var det därför den sidan hittades så snabbt? Måste blivit en markant skillnad när alla svenskar droppade in där.
Möjligtvis.
Citat:
Ursprungligen postat av milianna
Jag registrerade mig direkt på Archetyp.
Men har aldrig mer gått in på sidan iom bubbelmint härjar i forumet. Hur ska man slippa hn?
bubbelmint är den mest omtyckta medlemmen så du får hålla dig borta helt enkelt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in