2024-10-27, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Fattar inte vad du menar, PGP är väl i princip krav idag på Archetyp, åtminstone för säljare. Om du inte har PGP 2FA så är det ganska stor chans att du blir bestulen, skulle tippa mer än 75% risk om du använder regelbundet under ett års tid utan.

Nu har jag inte pratat om någon känsligt direkt men dom jag chattat med har inte använt pgp.

Sen angående PGP 2FA så står det som enabled men hur vet jag att det är igång, behöver inte skriva någon mer än inlogg och lösen och sen lilla cirkeln.

Är dock absolut ingen konsument, är ett par år sen jag köpte lite ganja senast och använder kanske någon gång per år.
Så jag vill anonymt bara lösa lite skit och sen ta bort allt tills näst gång jag får infall vid en depp/stress period och gör om allt igen :P
Citera
2024-10-27, 21:05
Avstängd
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bliavmedsvampen
Nu har jag inte pratat om någon känsligt direkt men dom jag chattat med har inte använt pgp.

Sen angående PGP 2FA så står det som enabled men hur vet jag att det är igång, behöver inte skriva någon mer än inlogg och lösen och sen lilla cirkeln.

Är dock absolut ingen konsument, är ett par år sen jag köpte lite ganja senast och använder kanske någon gång per år.
Så jag vill anonymt bara lösa lite skit och sen ta bort allt tills näst gång jag får infall vid en depp/stress period och gör om allt igen :P

Om du inte behöver dekryptera något meddelande när du loggar in har du givetvis inte 2FA inkopplat, Sherlock. Men som vendor måste i princip alltid ha PGP 2FA inkopplat, tror det är krav för att ens kunna trycka på "become vendor"-knappen.
Citera
2024-10-28, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Om du inte behöver dekryptera något meddelande när du loggar in har du givetvis inte 2FA inkopplat, Sherlock. Men som vendor måste i princip alltid ha PGP 2FA inkopplat, tror det är krav för att ens kunna trycka på "become vendor"-knappen.

Mycket möjligt att man måste. Som jag även sa så är detta min första omgång på detta ställe.
Jag tillhör första flugsvamp generationen.
Citera
2024-10-29, 10:17
Medlem
Har någon information om flugsvamp 4.0 fungerar lade nyligen över pengar men syns inte på kontot än.
Citera
2024-10-29, 12:52
Medlem
samma här förde över pengar igår o ingen pågående insättning står det
Citera
2024-10-29, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av borisbula
samma här förde över pengar igår o ingen pågående insättning står det
Samma här. Gjorde insättning igårkväll och inget har kommit in, står ej pågående insättning heller. Rapporterade om en bugg men har inte fått svar ännu...
Citera
2024-10-29, 19:40
Medlem
Min överföring sitter också fast sedan igår, men det känns bra att veta att det inte endast är jag iaf. Förhoppningsvis så släpper det eller kommer tillbaka till wallet i värsta fall
Citera
2024-10-29, 19:47
Medlem
En till här som inte får in något på fs4. Hoppas admin löser detta snarast!
Liknande problem för ett par veckor sedan och det löste sig iaf.
Citera
2024-10-29, 19:52
Medlem
samma här, insättning igår och fof inget saldo.
Citera
2024-10-29, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av downerparty
Min överföring sitter också fast sedan igår, men det känns bra att veta att det inte endast är jag iaf. Förhoppningsvis så släpper det eller kommer tillbaka till wallet i värsta fall
Jo det är bra att veta att det inte bara är en själv som har samma problem. Men skulle uppskatta om dem svarade på min bugg raportering eller åtminstone gjorde ett inlägg på startsidan att dem jobbar på en lösning etc. :/
Citera
2024-10-29, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av absolutswe
En till här som inte får in något på fs4. Hoppas admin löser detta snarast!
Liknande problem för ett par veckor sedan och det löste sig iaf.

Hur lång tid tog det den gången innan det löste sig om du kommer ihåg?
Citera
2024-10-29, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elysium8
Hur lång tid tog det den gången innan det löste sig om du kommer ihåg?

Det tog ungefär ett dygn har jag för mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in