Så jag har knappt handlat på arch/FS under det senaste året då jag kört deras clearnet sidor eller irl istä, let. Men när jag skulle göra några bulk köp i veckan så blev jag förvånad över hur många säljare som inte finns kvar och att det var väldigt få svenska säljare jämfört med hur det sett ut under alla åren jag köpte i stort sett dagligen - finns det någon som vet om det är någon anledning bakom detta eller är det individuella grejer vi inte kan veta? Vissa vet jag redan om att de pensionerat sig så att säga, balkan känner jag så där vet man att det var fängelse men nu är det förvirrande....spelar inte så stor roll förvisso men köpa av nya så är det ju detta med kvalité lotteriet som är frustrerande. Och ja man kan läsa trådar o fråga människor, men det är aldrig något att lita på! En får skit en får inte, andra vet inte vad bra innebär osv. Men kan väl inte vara exit på g både FS o arch, funderade på om det var därför först men kom på att de inte brukar informera vendors i förväg att de ska blåsa deras kunder o alla
Det är ju tur att nästan alla har clearnet sidor utöver såna konton när man känner osäkerheten..
Undrar även varför och när typ alla höjde pris på benzo och såndär snorbillig 300mg lyrica nevergenic eller vad den heter, kostade ju knappt 100kr kartan tidigare nu låg dem nästan på 30kr/st? Och benzo låg ju runt 9-11kr/st hos många, då var det erfarna kända säljare också, 6kr/st brukar det ju vara vid liten mängd nu 10? Polaren köpte 10k blå förra veckan så det kan inte vara brist på det som med haschet för några år sedan?
Oj många frågor o onödigt lång formulering. Ber om ursäkt jag är lite tjackad haha