Idag, 01:19
Medlem
daoenmedbaoens avatar
handlade dead drop på Catharsis o gick hur smidigt som helst!! rekommenderas starkt väldigt enkel sida att röra sig igenom...
Citera
Idag, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av daoenmedbaoen
handlade dead drop på Catharsis o gick hur smidigt som helst!! rekommenderas starkt väldigt enkel sida att röra sig igenom...

Va e Catharsis
Citera
Idag, 13:39
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jurkan143
Va e Catharsis

2 veckor gammal marknad, rankad 3 av 10 på säkerhet på d/newmarkets. Big nope för mig.
Citera
Idag, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
2 veckor gammal marknad, rankad 3 av 10 på säkerhet på d/newmarkets. Big nope för mig.

Skit grejer
Citera
Idag, 14:13
Medlem
StonedMonkeys avatar
Kan någon förklara vad problemet med Flugsvamp 4 är? Har handlat där sen dom öppnade, har strulat typ 2 gånger, och då har jag förutom att handla själv även beställt till andra, så det är helt klart godkänt i min värld. Och när det strulat har det ju varit säljaren som strulat till det inte marknaden.. Så vad har ni emot den?
Citera
Idag, 15:29
Medlem
coxhuvuds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Verkar som att den har funnits i cirka 9 månader nu.

Men om man tittar på hur poängen för den där rankingen sammanställs märker man ganska snabbt att kriterierna verkar vara väldigt godtyckliga. Dokumentet som beskriver hur poängen räknas ut finns här:
http://git.dkforestseeaaq2dqz2uflmls...er/SECURITY.py

Enligt det finns två saker som saknas:

1. De använder inte Dread’s captcha utan istället en egenutvecklad variant, liknande den som Arch använde.

2. De har ingen sida som erbjuder en bug bounty – vilket bokstavligen skulle ta en minut att lägga upp som en enkel textfil.

Om de hade lagt till dessa två saker hade säkerheten nått toppbetyget på 10/10! Men ärligt talat, med de kriterier som används, säger inte det särskilt mycket heller.

Personligen tycker jag det ser ut som en seriös marknad. Blir en beställning där längre fram
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in