2024-06-04, 12:05
Medlem
hej. jag undrar hur mångaq procent eom dras vid tillfället när man köper btc? sist gång köpte jag f 1400 och fick 800kr. vill undvika detta. använder electrum om de gör nån skillnad. och bt.cx

mh
Citera
2024-06-04, 13:15
Medlem
jagfunderars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grisen33
hej. jag undrar hur mångaq procent eom dras vid tillfället när man köper btc? sist gång köpte jag f 1400 och fick 800kr. vill undvika detta. använder electrum om de gör nån skillnad. och bt.cx

mh
Det står ju på sidan. Fick du 800 när du köpte för 1400, så kommer du få samma %
Verifiera ett Kraken konto istället. Använd aldrig svenska exchanges.

OBS: Någon som kommer in på Archetyp?
Citera
2024-06-04, 13:22
Medlem
Bushido-95s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jagfunderar
Det står ju på sidan. Fick du 800 när du köpte för 1400, så kommer du få samma %

Jag kommer in.
Citera
2024-06-04, 13:34
Medlem
Mayordomos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CubanLinks
Precis!

Och hur svårt är det att öppna ett konto på kraken.com? Och det blir ändå billigare om man använder revolut där.

Lita inte på Kraken. Dom kan helt plötsligt bestämma sig för att stoppa en transaktion utan förklaring. Dom har stulit krypto av många användare systematiskt genom att låsa sina kunders tillgångar pga en oftast påhittad misstanke om penningtvätt eller annan olaglig verksamhet.

Dom stoppade tom en av mina transaktioner till Cake wallet en gång och började fråga vad jag skulle göra med min krypto där och helt sjuka grejer.
Citera
2024-06-04, 13:42
Medlem
yournotlikemes avatar
Citat:
Sluta använda fs4, finns ju inte ens ett forum så hur ska man då navigera mellan alla skit säljare?

Kör på archetyp.cc istället!

Har sagt detta i två decennier men folk här är lika utvecklade som ett spädbarn så det verkar extremt svårt för dem att lära sig en ny krypto samt en ny adress till en sida som är ungefär 77 ggr bättre på alla sätt än FS4.
Citera
2024-06-04, 13:54
Medlem
Mayordomos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jagfunderar

Något många inte verkar förstå är att den mirror där man byter ut 6 olika tecken är inte den enda säkra man kan använda. Högst upp på samma sida finns flera mirrors som fungerar lika bra.

En annan sak som folk missar eller inte förstår är att man har en egen privat mirror som går att hitta i settings på AT. Om man bokmärker den och sen enbart använder sig av sin privata mirror har man ökat både sin säkerhet och åtkomst till AT. Privata mirrors kan komma att förändras efter att ett visst antal transaktioner, för att göra den säkrare. Den brukar dock inte förändras till den grand att man inte känner igen adressen.
Citera
2024-06-04, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mayordomo
Något många inte verkar förstå är att den mirror där man byter ut 6 olika tecken är inte den enda säkra man kan använda. Högst upp på samma sida finns flera mirrors som fungerar lika bra.

En annan sak som folk missar eller inte förstår är att man har en egen privat mirror som går att hitta i settings på AT. Om man bokmärker den och sen enbart använder sig av sin privata mirror har man ökat både sin säkerhet och åtkomst till AT. Privata mirrors kan komma att förändras efter att ett visst antal transaktioner, för att göra den säkrare. Den brukar dock inte förändras till den grand att man inte känner igen adressen.

Jag kommer in på FS4 jag har ett bokmärke som.jag alltid kört som jag sen kommer till en sida där dom varnar för saker o ting.
Sen längst ner så finns det en ruta där jag ska skriva in flugsvamp.wtf och klicka på ringen.
Sen kommer jag till en sida där jag ska ersätta en adress med 6 tecken sen kopiera den adressen i ett nytt privat fönster så kommer jag till flugsvamp och den ser EXAKT ut som den ska. Plus jag skriver meddelande med 2 vendor som har skickat order för 2 v sen som ej kommit fram. Jag har kollat ALLT och det ser exakt ut som det ska.
Tror ni jag är inne på en sån fake sida eller? Gjorde i torsdags förra veckan två ordrar på imovane från två olika och jag får post idag och på torsdag som heller inte kom idag. Kommer dom inte på torsdag är de knas. Eftersom de bara är jag som kommer in (va inne för 2 min sen) betyder de att jag är inne på en fejk sida eller?

Fan många tusenlappar åt helvete i så fall.

En vän tipsa mig om att trycka på fliken support där ser man om man de är fejk eller inte och den ser exakt ut som den brukar.

Skulle nån kunna va snäll så jag kan PMa mitt bokmärke som jag alltid kört så nån kan kolla om jag blivit TOTALT LURAD SOM EN FAKKING NOOB?

Mår skit nu asså ☹️☹️☹️
Citera
2024-06-04, 14:26
Medlem
Mayordomos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C.O.G.N.A.C
Jag kommer in på FS4 jag har ett bokmärke som.jag alltid kört som jag sen kommer till en sida där dom varnar för saker o ting.
Sen längst ner så finns det en ruta där jag ska skriva in flugsvamp.wtf och klicka på ringen.
Sen kommer jag till en sida där jag ska ersätta en adress med 6 tecken sen kopiera den adressen i ett nytt privat fönster så kommer jag till flugsvamp och den ser EXAKT ut som den ska. Plus jag skriver meddelande med 2 vendor som har skickat order för 2 v sen som ej kommit fram. Jag har kollat ALLT och det ser exakt ut som det ska.
Tror ni jag är inne på en sån fake sida eller? Gjorde i torsdags förra veckan två ordrar på imovane från två olika och jag får post idag och på torsdag som heller inte kom idag. Kommer dom inte på torsdag är de knas. Eftersom de bara är jag som kommer in (va inne för 2 min sen) betyder de att jag är inne på en fejk sida eller?

En vän tipsa mig om att trycka på fliken support där ser man om man de är fejk eller inte och den ser exakt ut som den brukar.

Skulle nån kunna va snäll så jag kan PMa mitt bokmärke som jag alltid kört så nån kan kolla om jag blivit TOTALT LURAD SOM EN FAKKING NOOB?

Mår skit nu asså ☹️☹️☹️

Förstår inte varför du valt att svara på mitt inlägg där FS inte är nämnt en enda gång. Om du vill använda AT förklarade jag i posten du svarade på vart du hittar en säker länk, men om du behöver veta vilken adress den finns på så är det archetyp.cc
Citera
2024-06-04, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av C.O.G.N.A.C

Mår skit nu asså ☹️☹️☹️
Jag har aldrig haft problem med FS4 handlat där flera gånger av vendor med 5.0 i betyg. Alla brev har kommit fram använder luffarns länkar och inga problem alls.
Citera
2024-06-04, 14:49
Medlem
Mayordomos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejaMeja12
Jag har aldrig haft problem med FS4 handlat där flera gånger av vendor med 5.0 i betyg. Alla brev har kommit fram använder luffarns länkar och inga problem alls.

Wow, troll deluxe.

Du måste va nån av FS medarbetare som förgäves försöker få folk att komma dit bara för att ni ska få möjlighet att råna dom på all krypto. Hur kan ni ens tror att någon kommer tro på någon vars enda post är den du precis skrev?
Citera
2024-06-04, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mayordomo
Wow, troll deluxe.

Du måste va nån av FS medarbetare som förgäves försöker få folk att komma dit bara för att ni ska få möjlighet att råna dom på all krypto. Hur kan ni ens tror att någon kommer tro på någon vars enda post är den du precis skrev?
Absolut inget troll har över 50 beställningar där. Allt benso och aldrig haft några problem. Handlar från en och samma vendor med utmärkt stealth. Kan inte gå in på beskrivning vad det är för sorts stealth men alltid olika. Tycker FS4 funkar skit bra som sagt aldrig problem med sidan. Vet inte varför alla säger att luffarn ljuger när länkarna fungerar skit bra.
Citera
2024-06-04, 19:11
Medlem
Bastuvurpas avatar
Citat:
Precis!

Och hur svårt är det att öppna ett konto på kraken.com? Och det blir ändå billigare om man använder revolut där.

Spot on!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in