Citat:
Ursprungligen postat av
Mayordomo
Något många inte verkar förstå är att den mirror där man byter ut 6 olika tecken är inte den enda säkra man kan använda. Högst upp på samma sida finns flera mirrors som fungerar lika bra.
En annan sak som folk missar eller inte förstår är att man har en egen privat mirror som går att hitta i settings på AT. Om man bokmärker den och sen enbart använder sig av sin privata mirror har man ökat både sin säkerhet och åtkomst till AT. Privata mirrors kan komma att förändras efter att ett visst antal transaktioner, för att göra den säkrare. Den brukar dock inte förändras till den grand att man inte känner igen adressen.
Jag kommer in på FS4 jag har ett bokmärke som.jag alltid kört som jag sen kommer till en sida där dom varnar för saker o ting.
Sen längst ner så finns det en ruta där jag ska skriva in flugsvamp.wtf och klicka på ringen.
Sen kommer jag till en sida där jag ska ersätta en adress med 6 tecken sen kopiera den adressen i ett nytt privat fönster så kommer jag till flugsvamp och den ser EXAKT ut som den ska. Plus jag skriver meddelande med 2 vendor som har skickat order för 2 v sen som ej kommit fram. Jag har kollat ALLT och det ser exakt ut som det ska.
Tror ni jag är inne på en sån fake sida eller? Gjorde i torsdags förra veckan två ordrar på imovane från två olika och jag får post idag och på torsdag som heller inte kom idag. Kommer dom inte på torsdag är de knas. Eftersom de bara är jag som kommer in (va inne för 2 min sen) betyder de att jag är inne på en fejk sida eller?
Fan många tusenlappar åt helvete i så fall.
En vän tipsa mig om att trycka på fliken support där ser man om man de är fejk eller inte och den ser exakt ut som den brukar.
Skulle nån kunna va snäll så jag kan PMa mitt bokmärke som jag alltid kört så nån kan kolla om jag blivit TOTALT LURAD SOM EN FAKKING NOOB?
Mår skit nu asså ☹️☹️☹️