2024-06-01, 10:55
Medlem
Länken till flugsvamp ändrad? Kommer ej in.

Skriver flugsvamp.wtf men får ''Onionsite has disconnected''
Senast redigerad av blaha95 2024-06-01 kl. 10:59.
Citera
2024-06-01, 17:59
Medlem
Jag har blivit av med 2 av 2 paket nu på 2 två veckor.
Dock ej hört nått från snuten.

Men va så dum o gjorde två beställningar i torsdags. Kommer inte nån av dom så är de knas. Jag är rädd att mitt namn blivit flaggad på posten och snuten bara samlar ihop mina ordrar så de blir en ordentlig torsk typ.
Måste också säga att det är av 4 st olika vendor med.

Nått känns så jävla dåligt asså.

Mvh
Citera
2024-06-03, 02:28
Medlem
Du kommer alltså in? Det var bara Måndag förra veckan som jag kom in, men alla andra ggr jag har försökt så kommer jag inte in. Det är ju jättekonstigt!

Citat:
Ursprungligen postat av C.O.G.N.A.C
Jag har blivit av med 2 av 2 paket nu på 2 två veckor.
Dock ej hört nått från snuten.

Men va så dum o gjorde två beställningar i torsdags. Kommer inte nån av dom så är de knas. Jag är rädd att mitt namn blivit flaggad på posten och snuten bara samlar ihop mina ordrar så de blir en ordentlig torsk typ.
Måste också säga att det är av 4 st olika vendor med.

Nått känns så jävla dåligt asså.

Mvh
Senast redigerad av Skejthora 2024-06-03 kl. 02:31.
Citera
2024-06-03, 02:36
Medlem
Mayordomos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skejthora
Du kommer alltså in? Det var en dag förra veckan som jag kom in, men alla andra ggr jag har försökt så kommer jag inte in. Det är ju jättekonstigt!

Kommer in? Var? Han nämnde ingen specifik market? AT är uppe som vanligt. Alla som fortfarande använder FS har enbart sig själva att skylla.
Citera
2024-06-03, 21:32
Medlem
Har som nyårsresolution att börja knarkerera mera Så vad är det som gäller nu förtiden, archetyp fortfarande? eller något nytt?
Och framförallt hur säkert är det numera med tanke på att polisen samarbetar med posten och beslagtar försändelser å skickar varningbrev till köparen? Har säljarna skärpt sin stealth?!?!
Citera
2024-06-03, 22:49
Medlem
Tjena

Använder du fortfarnade Trocador eller har du andra tips på sidor som kan skicka XMR till achetyp? Trocador funkar inte för mig just nu.
Citera
2024-06-03, 23:04
Medlem
Bastuvurpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Congelado
Localcoinswaps säljare tar låga priser typ 5% dom judar inte folk men monero finns inte där. Fuck monero. Jag svär archetyp förlorar genom att inte acceptera btc som valuta.

Jag tror knappast det. Jag är glad att jag slipper köpa en massa jävla BTC till dyra växlingskurser.utan kan köpa XMR direkt
Citera
2024-06-04, 09:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bastuvurpa
Jag tror knappast det. Jag är glad att jag slipper köpa en massa jävla BTC till dyra växlingskurser.utan kan köpa XMR direkt

Precis!

Och hur svårt är det att öppna ett konto på kraken.com? Och det blir ändå billigare om man använder revolut där.
Citera
2024-06-04, 09:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skejthora
Du kommer alltså in? Det var bara Måndag förra veckan som jag kom in, men alla andra ggr jag har försökt så kommer jag inte in. Det är ju jättekonstigt!

Sluta använda fs4, finns ju inte ens ett forum så hur ska man då navigera mellan alla skit säljare?

Kör på archetyp.cc istället!
Citera
2024-06-04, 09:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Starblender
Har som nyårsresolution att börja knarkerera mera Så vad är det som gäller nu förtiden, archetyp fortfarande? eller något nytt?
Och framförallt hur säkert är det numera med tanke på att polisen samarbetar med posten och beslagtar försändelser å skickar varningbrev till köparen? Har säljarna skärpt sin stealth?!?!

Ska du köpa så köp via dead drop istället, tyvärr väldigt dyrt.
Citera
2024-06-04, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CubanLinks
Ska du köpa så köp via dead drop istället, tyvärr väldigt dyrt.

Någon som upplevt försening med post eller vendor ?
Citera
2024-06-04, 11:56
Medlem
isgetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jurkan143
Någon som upplevt försening med post eller vendor ?

Nej du är nog den första jag har hört talas om.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in