2021-12-23, 22:11
Medlem
sir.Amsterdams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Horungensbarn666
Sidan är uppe och fungerar som vanligt??
Ok,tack för rättelsen. Har du testat sidan?

Citat:
Ursprungligen postat av brunryger
fan grabbar ni måste ju låta fs gå i graven och använda sidor som inte tar btc. bitcoin är ingen kryptovaluta som ska användas som betalningsmetod
Håller med dig om att bätte betalningsmodeller hade varit på sin plats,läser dock om folk som satt in pengar på tex Archtyp som varken fått något roligt paket eller sina hemliga Monero tillbaka. Då kan det liksom kvitta,eller hur?
Citera
2021-12-23, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sir.Amsterdam
Ok,tack för rättelsen. Har du testat sidan?

Håller med dig om att bätte betalningsmodeller hade varit på sin plats,läser dock om folk som satt in pengar på tex Archtyp som varken fått något roligt paket eller sina hemliga Monero tillbaka. Då kan det liksom kvitta,eller hur?
Nu ikväll var jag bara in och fönstershoppade, men beställt 2gg, senaste beställningen dök upp igår!
Citera
2021-12-23, 22:44
Medlem
sir.Amsterdams avatar
Citat:
Nu ikväll var jag bara in och fönstershoppade, men beställt 2gg, senaste beställningen dök upp igår!
Det låter lovande,tack för att du delade med dig.
Citera
2021-12-24, 00:24
Medlem
Citat:

Skickades det du beställd under helgen om det kom fram i går? Ska ju inte ta mer än 2 vardagar enligt Postens hemsida, men vad vet jag, kanske många försenade paket nu under julen.
Citera
2021-12-24, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av next-chapter
Skickades det du beställd under helgen om det kom fram i går? Ska ju inte ta mer än 2 vardagar enligt Postens hemsida, men vad vet jag, kanske många försenade paket nu under julen.
Mitt skickades torsdag förra veckan, och denna vecka hade vi postutdelningen måndag och onsdag, och onsdag dök det upp!
Men det är lite förseningar i postgången, skickade själv julkort förra veckan som dök upp mottagare på olika dagar!
Citera
2021-12-24, 13:36
Medlem
Tog flugis lite julledigt nu eller funkar sidan för er?
Citera
2021-12-25, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Habbopabbo
Tog flugis lite julledigt nu eller funkar sidan för er?

Ja tyvärr, tänk så la dom exitscamen haha.
Citera
2021-12-25, 13:19
Medlem
Har handlat en hel del på flugisarna för bitcoin. Får man en jävla massa problem med skattemyndigheten nu?
Citera
2021-12-25, 13:41
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kinbergbatrashaka
Har handlat en hel del på flugisarna för bitcoin. Får man en jävla massa problem med skattemyndigheten nu?
Nej
Citera
2021-12-25, 15:35
Medlem
LeChapos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kinbergbatrashaka

Man håller käften det är när man börjar snacka man oftast får problem!
Citera
2021-12-25, 15:45
Medlem
moment-of-truths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av benstrackare
Jag använde Electrum
Fungerade hur bra som helst

jag är iOS användare så kan ej använda electrum.
jag satsar på archetyp istället för nya FS ändå
Citera
2021-12-25, 16:48
Medlem
KillingSpres avatar
satte nyss in min första insättning på AT utan problem. Mycket smidigare än FS3, 4, bla bla
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in