Citat:
Ursprungligen postat av
nextlife
Hej,
genererar en ny adress på mitt fs4 konto men så fort jag refreshar sidan står där ”du har ingen akriv insättningsadress.”
???? Jag genererade ju en, förde över pengar dit, detta var för 50 min sen men upptäckte inte förrän nu att oavsett vilket konto jag loggar in på så försvinner adressen när jag navigerar runt i sidan.
1a tusenlappen borta.
Provade att generera en ny och inte uppdatera (röra nåt,)
andra tusenlappen borta:
Vafan är detta!!!!!!!!!! Generera en ny adress, uppdatera sidan och då ej ha ”aktiv insättningsadress”, vad hände med den då?
Tråkigt och höra MEN för 1000 gången använda endast länken "flugsvamp.wtf" alla andra är fejk ! och 2 saker du kan garantera för inte hamna på flugsvamp kopian! att du måste verifera länken flugsvamp.wtf sen att du ska fylla i dem 6 siffriga i andra veriferingen. sånna som den personen som kopiera sidor som förstör dem smidiga marknaderna. Använder du länken flugsvamp.wtf kan jag garantera dig att du aldrig kommer bli av med en slant !. så goggla inte fram några hitte på länkar som någon sitter och share! Så sluta kaste skit på dem ärliga sidorna gäller både AT och flugsvamp.wtf dem kan inte styra över dem fejk platserna men har gjort allt för att folk inte ska gå in på fel tex implaterat skydd på sina ORGINALA sidor .
Sorry om ja låter irreterad men både synd men samtidigt ta reda på lite innan ni shoppar loss till någon lallare som kopierat sidor och sitter och käkar dorritos och dricker läsk . !