2024-02-09, 17:21
Medlem
Jag har satt upp ett wise konto som jag handlar xmr ifrån sedan skickas xmr direkt till AT wallet från local monero säljare..

Svensk bankkonto➡️wise konto➡️Localmonero➡️AT wallet.

Förlorar endast cirka 15% i avgifter. Det tar man tillbaka när man handlar då allt är billigare än IRL
Senast redigerad av sutalip 2024-02-09 kl. 17:37.
Citera
2024-02-09, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nextlife
Hej,

genererar en ny adress på mitt fs4 konto men så fort jag refreshar sidan står där ”du har ingen akriv insättningsadress.”

???? Jag genererade ju en, förde över pengar dit, detta var för 50 min sen men upptäckte inte förrän nu att oavsett vilket konto jag loggar in på så försvinner adressen när jag navigerar runt i sidan.

1a tusenlappen borta.

Provade att generera en ny och inte uppdatera (röra nåt,)

andra tusenlappen borta:

Vafan är detta!!!!!!!!!! Generera en ny adress, uppdatera sidan och då ej ha ”aktiv insättningsadress”, vad hände med den då?
Tråkigt och höra MEN för 1000 gången använda endast länken "flugsvamp.wtf" alla andra är fejk ! och 2 saker du kan garantera för inte hamna på flugsvamp kopian! att du måste verifera länken flugsvamp.wtf sen att du ska fylla i dem 6 siffriga i andra veriferingen. sånna som den personen som kopiera sidor som förstör dem smidiga marknaderna. Använder du länken flugsvamp.wtf kan jag garantera dig att du aldrig kommer bli av med en slant !. så goggla inte fram några hitte på länkar som någon sitter och share! Så sluta kaste skit på dem ärliga sidorna gäller både AT och flugsvamp.wtf dem kan inte styra över dem fejk platserna men har gjort allt för att folk inte ska gå in på fel tex implaterat skydd på sina ORGINALA sidor .

Sorry om ja låter irreterad men både synd men samtidigt ta reda på lite innan ni shoppar loss till någon lallare som kopierat sidor och sitter och käkar dorritos och dricker läsk . !
Citera
2024-02-09, 19:47
Medlem
Var någon som frågade efter Testa brevlåda ? finns på Flugsvamp.wtf såg jag när jag kollade en säljare som erbjuder de.
Trevlig kväll Flashishar
Citera
2024-02-09, 20:10
Medlem
yonnys avatar
Jag köpte förut bantningsmedlet Semaglutide på Flugsvamp. Gick ner 8 kg och inga bieffekter. Supermedicin ju.

Men det har slutat säljas på Darknet/Flugsvamp. Vore det inte en business-idé att importera massa Semaglutide (eller framställa det på eget underground-labb såsom gjordes med den Semaglutide jag köpte förut) och sälja det på Flugsvamp? Det är inte ens narkotikaförsäljning utan bara läkemedelsförsäljning.

Eller har jag missat något?
Citera
2024-02-09, 20:29
Medlem
eldrattans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yonny
Jag köpte förut bantningsmedlet Semaglutide på Flugsvamp. Gick ner 8 kg och inga bieffekter. Supermedicin ju.

Men det har slutat säljas på Darknet/Flugsvamp. Vore det inte en business-idé att importera massa Semaglutide (eller framställa det på eget underground-labb såsom gjordes med den Semaglutide jag köpte förut) och sälja det på Flugsvamp? Det är inte ens narkotikaförsäljning utan bara läkemedelsförsäljning.

Eller har jag missat något?

Nej du har inte missat något. Fast alla vill inte banta på helgen. Det är sådant som kommer och går. Melanotan tex var ju extremt poppis att sälja på nätet för ett tag sedan.
Citera
2024-02-09, 23:11
Medlem
Extremeflys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hassedamp
Var någon som frågade efter Testa brevlåda ? finns på Flugsvamp.wtf såg jag när jag kollade en säljare som erbjuder de.
Trevlig kväll Flashishar

Testa brevlåda? Vad är de
Citera
2024-02-09, 23:29
Medlem
mjukosten78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Al-Thar
En annan möjlighet är att din vän blivit blåst av kranen han beställt skiten av.

Han fick samma brev som alla andra, så jag betvivlar det.
Citera
2024-02-10, 04:23
Medlem
pompom123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Extremefly
Testa brevlåda? Vad är de
Det säger väl sig självt? Kolla om ens brevlåda är flaggad. Dem skickar ett brev utan varor helt enkelt. Säljaren påstår att det är hög efterfrågan på detta
Citera
2024-02-10, 05:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pompom123
Det säger väl sig självt? Kolla om ens brevlåda är flaggad. Dem skickar ett brev utan varor helt enkelt. Säljaren påstår att det är hög efterfrågan på detta

Varför inte bara skicka ett brev med lite socker till sig själv?
Citera
2024-02-10, 11:36
Medlem
Snuskdumriks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CubanLinks
Varför inte bara skicka ett brev med lite socker till sig själv?

Du vet ju inte varifrån vendorn postar sina paket?
Citera
2024-02-10, 12:24
Medlem
Flouvonnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sutalip
Jag har satt upp ett wise konto som jag handlar xmr ifrån sedan skickas xmr direkt till AT wallet från local monero säljare..

Svensk bankkonto➡️wise konto➡️Localmonero➡️AT wallet.

Förlorar endast cirka 15% i avgifter. Det tar man tillbaka när man handlar då allt är billigare än IRL

15% låter ändå jävligt mycket dock! Varför inte köpa dina monero på typ kraken istället?
Citera
2024-02-10, 13:30
Medlem
eldrattans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pompom123

Sedär marknaden har tagit ett nytt otippat steg. Nu är det helt plötsligt tomma brev som är den hetaste potatisen som folk betalar dyrt för.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in