2025-06-26, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bilen
Oftast går det bra att utföra insättningar på FS men jag har haft problem ca 3 gånger, en gång tog det bara väldigt lång tid, ca 2h. Dom andra 2 gångerna kom ingenting in och jag fick skriva till support. Skriver här för att lugna dig lite, supporten kan dröja ibland men dom har alltid fixat det för mig i alla fall. Så lång tid har det inte gått än. Senast detta hände för mig tog det runt ett dygn innan jag fick svar och hjälp.

Så länge du inte använde en phishingsida kan du sitta lugn i båten.

Tack! Jo jag känner också att jag kan chilla lite, tror inte pengarna kommer komma in, dock kan jag ha lite mer tålamod med att supporten ej svarat.

Jag har aldrig beställt från flugsvamp 4, endast arch, Dum som jag är så överförde jag en ganska stor summa då jag skulle beställa DD. Det är väl mest det som svider just nu. Och att jag inte kan lägga min DD beställning 😅
Citera
2025-06-26, 15:42
Medlem
farsaTacklarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krijoha
Tack! Jo jag känner också att jag kan chilla lite, tror inte pengarna kommer komma in, dock kan jag ha lite mer tålamod med att supporten ej svarat.

Jag har aldrig beställt från flugsvamp 4, endast arch, Dum som jag är så överförde jag en ganska stor summa då jag skulle beställa DD. Det är väl mest det som svider just nu. Och att jag inte kan lägga min DD beställning 😅

Har tagit upp till 2 dygn för folk innan o få in insättningar. Vänta på svar från support bara så kommer du o se att pengarna dyker upp.
Citera
2025-06-26, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av macka123xx
De hade kunnat gjort det eftersom det inte är säkert att den svenska polisen har skrivit det. så tror inte de räknas som det, ifall de nu skulle vara sant.
Kan du utveckla? fattar inte vad du menar, finns det teknikaliteter där det är okej?

Citat:
Ursprungligen postat av GulaSpaden
Någon som testat tryffel? fick ads men finns bara två vendors som är helt okända. Kna polisen slänga upp honeypotsidor?
https://ibb.co/XxsKPQgq
Uppdate från mig, fick hem det jag beställde på midsommar i brevlådan idag
Citera
2025-06-26, 22:12
Medlem
Unoerros avatar
Finns det någon stabil källa till länkar för Abacus, Catharsis, etc? Jag såg att någon sa undvik Luffarn som jag trodde var pålitlig för det.

Btw angående er som har problem med att sätta in på FS, kan det vara att ni försöker med olika valutor? Jag ser två skriva att det gått bra med BTC, så tänker om dom som haft kladd har försökt med XMR?
Citera
2025-06-26, 22:46
Medlem
rätt kontakter i Sverige , ingen kryptovaluta cash ( om man har pålitliga folk som dessutom pris-matchar)
Citera
2025-06-26, 22:47
Medlem
Flouvonnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unoerro
Finns det någon stabil källa till länkar för Abacus, Catharsis, etc? Jag såg att någon sa undvik Luffarn som jag trodde var pålitlig för det.

Leta in dig på Dreads forum så hittar du en del länkar etc
Citera
2025-06-27, 05:05
Medlem
Dr.Js avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unoerro

Btw angående er som har problem med att sätta in på FS, kan det vara att ni försöker med olika valutor? Jag ser två skriva att det gått bra med BTC, så tänker om dom som haft kladd har försökt med XMR?

Jag körde med xmr och hade inga problem.
Citera
2025-06-27, 06:19
Medlem
Tänkte testa beställa spårbart denna gång med dhl. Någon som testat att köra genom dom eller är Postnord säkrare?

Btw, behöver inte säljarna mitt telefon nummer när de skickar min beställning? Jag kikade på dhls hemsida för att skicka, och där behövde du ange ett telefon nummer till mottagaren
Citera
2025-06-27, 10:08
Medlem
StonedMonkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bahoba
Tänkte testa beställa spårbart denna gång med dhl. Någon som testat att köra genom dom eller är Postnord säkrare?

Btw, behöver inte säljarna mitt telefon nummer när de skickar min beställning? Jag kikade på dhls hemsida för att skicka, och där behövde du ange ett telefon nummer till mottagaren

Skulle tro att DHL är säkrare.

Säljaren kan fylla i sitt eller ett random telefonnummer och sen skicka dig trackingnummer på marknadsplatsen.
Citera
2025-06-27, 14:39
Medlem
Jag satte in XMR på FS för över 3 timmar sen ändå det har ännu inte kommit in.. borde jag vara orolig eller? Det gick alltid så jäkla fort på arche så är van vid det. Fick gå över till FS nu och det var mina sista pengar så är nojig som fan

Fler som gjort insättningar med XMR där det tagit längre tid?
Citera
2025-06-27, 15:14
Medlem
farsaTacklarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av holy.julie
Jag satte in XMR på FS för över 3 timmar sen ändå det har ännu inte kommit in.. borde jag vara orolig eller? Det gick alltid så jäkla fort på arche så är van vid det. Fick gå över till FS nu och det var mina sista pengar så är nojig som fan

Fler som gjort insättningar med XMR där det tagit längre tid?

Ne du borde inte va orolig.
Citera
2025-06-27, 16:49
Medlem
LordOfCheeses avatar
Jag lovade att återkomma med vilken DNM jag väljer framöver, och i mitt fall är det Catharsis. De säljare som finns där är några jag köpt av många gånger innan, och jag ska beställa en DD till nu i helgen.

Ska svara på det PM/Pms jag fått. Tror det bara var ett.
Behövde ta paus från Flashback ett tag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in