2024-02-06, 16:17
Citat:
Ursprungligen postat av bongx
När du satt upp konton på Revolut och någon exchange som crypto.com/kraken är det bara att tuta och köra. Ingen väntetid med euro deposit. Jag vet inte varför du ens kände behovet för denna rant? Handlar du på gatan och de funkar kan du väl bara köra ditt race? Är du en gatukran som är frustrerad att folk inte vill ha med dig att göra eller vad händer?
Haha du är rolig nej jag är besviken att Darknet Sverige numera är en plats för datanissar inte äkta knarkhandlare.

Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Gör oss alla en tjänst och håll dig borta från Darknet, det är såna som dig som gjort det så jävla svårt för oss andra.
Utveckla gärna.
Citera
2024-02-06, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nopacemane
Haha du är rolig nej jag är besviken att Darknet Sverige numera är en plats för datanissar inte äkta knarkhandlare.

Utveckla gärna.

Datanissar? Du kan göra beställningen snabbt och smidigt på din smartphone kompis. Det är verkligen inte komplicerat för den normalbegåvade. Jag föreslår att du slutar klädda ner tråden och loggar ut för gott. För allas bästa.
Citera
2024-02-06, 16:23
Citat:
Datanissar? Du kan göra beställningen snabbt och smidigt på din smartphone kompis. Det är verkligen inte komplicerat för den normalbegåvade. Jag föreslår att du slutar klädda ner tråden och loggar ut för gott. För allas bästa.
Aaa för mycket datanissar ja tycker. I så fall säger du hur och berättar i detalj.
Citera
2024-02-06, 16:27
Avstängd
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nopacemane
Utveckla gärna.

Din inställning tyder på att du vill ha det väldigt bekvämt så du beställer antagligen krypto direkt från en stor exchange och sen för du säkert över från den direkt till marknadsplatsen för du tycker det är jobbigt annars. Varför tror du att Binance precis delistade Monero så att kursen krashade totalt? För att folk sitter och köper Monero på Binance och för över till DNMs.
Citera
2024-02-06, 16:30
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Din inställning tyder på att du vill ha det väldigt bekvämt så du beställer antagligen krypto direkt från en stor exchange och sen för du säkert över från den direkt till marknadsplatsen för du tycker det är jobbigt annars. Varför tror du att Binance precis delistade Monero så att kursen krashade totalt? För att folk sitter och köper Monero på Binance och för över till DNMs.
Jag beklagar att dina kryptoinvesteringar i monero gick åt helvete men jag har ingenting med saken att göra.
Citera
2024-02-07, 18:46
Medlem
Bastuvurpas avatar
Vad är normal tid att vänta innan man skapar en "Disputes"?

Såklart låter man väl tiden gå ut och sen gör man en förlängning av "Auto FE" och där i mellan har man en dialog med vendorn och hoppas på en lösning. Jag utgår i från att man först påtalar det för Vendorn och väntar på svar från den.... beroende på svaret så går man vidare.

Eller hur tänker ni eller hur gör ni som ställt inför en dispute
Citera
2024-02-07, 23:10
Medlem
AGHORIBABA1008s avatar
Nej det är nog bara att lägga ner den här verksamheten nu, om ni inte vill få era försändelser beslagtagna av post & polis, eller bli blåst av någon oseriös.

Sen har väl t.ex. FS 4 funnits ett tag nu.. Börjar väl bli dags för exit-scam snart.
Citera
2024-02-08, 03:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AGHORIBABA1008
Nej det är nog bara att lägga ner den här verksamheten nu, om ni inte vill få era försändelser beslagtagna av post & polis, eller bli blåst av någon oseriös.

Sen har väl t.ex. FS 4 funnits ett tag nu.. Börjar väl bli dags för exit-scam snart.

Ja eller så slår man bara upp en liten postlåda och skickar utan att någon bryr sig, antingen är den kvar i en vecka eller så är den kvar i månader, har man inte råd att förlora nån femhundring kanske man ska lägga ner knarkandet. Köper man stora mängder går det ju att lösa på andra sätt än med postnord med
Senast redigerad av dicates 2024-02-08 kl. 03:41.
Citera
2024-02-08, 12:13
Medlem
Phobiazis avatar
Citat:

Fast att göra beställningar eller sälja via en Android eller iPhone är ju ganska uselt för säkerhet, skulle slänga min lur åt helvete efteråt... Om det inte är burner eller extra lur med ett virtuellt sim/kapat eller whatever o den är gömd då.

Enkelt,ja. Säkerhet, not really lol
Citera
2024-02-08, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Phobiazi
Fast att göra beställningar eller sälja via en Android eller iPhone är ju ganska uselt för säkerhet, skulle slänga min lur åt helvete efteråt... Om det inte är burner eller extra lur med ett virtuellt sim/kapat eller whatever o den är gömd då.

Ingen idé att ge personen mer uppmärksamhet. Det är uppenbarligen ett troll.
Citera
2024-02-08, 19:33
Medlem
Mayordomos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phobiazi

Men en stabil uppkoppling mot TOR näterket och anslutning till en bra VPN borde göra en beställning via telefon lika säker som från en dator med samma säkra anslutningar.

Med tanke på hur segt TOR är skulle jag dock inte ge mig på att försöka beställa via telefon, plus att TOR anslutning via telefon har en tendens att avbrytas i tid och otid.

Eller missar jag något som gör att man kan identifieras lättare genom telefon?
Citera
2024-02-09, 16:33
Medlem
moment-of-truths avatar
Har fått hem 1 order av 5 i år. Senast postade vendorn förra torsdagen vilket blir för 8 dagar sedan.
Inga brev från myndigheter heller.
Misstänker att brevbäraren är en tjuv
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in