2024-01-18, 13:35
Medlem
Läste någonstans att paketen/försändelserna fastnar i postterminalerna och polisen gör regelbundna kontroller med hund.

Väntar själv på en rad paket som skickades för 2 veckor sedan, men ingen har kommit fram ännu. Det är nya tider grabbar och tror nog att det här är bara början.

R.I.P darknet....
Citera
2024-01-18, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nasserasse45
Läste någonstans att paketen/försändelserna fastnar i postterminalerna och polisen gör regelbundna kontroller med hund.

Väntar själv på en rad paket som skickades för 2 veckor sedan, men ingen har kommit fram ännu. Det är nya tider grabbar och tror nog att det här är bara början.

R.I.P darknet....
Nej såhär har det alltid låtit ändå sedan Silk Road så fort någon inte får sina brev. Det är konstigt att det alltid händer under julen också

Men vill ni tro på att det finns resurser gå igenom alla brev för att sen försöka sätta dit någon med med tvivelaktiga bevis som beställt ett gram hasch. Varsågod.

Fri lejd!! Bara till att fortsätta beställa gott folk.

Mediadreven som kommer ibland är endast skrämsel.

Som nasserasse kan jag dock förstå man blir rädd om man till och med blir rädd för en annan hudfärg

Majoriteten går endast in skriver här när dem inte får sitt brev. Sen går ni in här och läser när ni är oroliga och tror att den 1% som inte fått speglar hela verkligheten.
Senast redigerad av Slutatrollamannen 2024-01-18 kl. 13:55.
Citera
2024-01-18, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slutatrollamannen
Nej såhär har det alltid låtit ändå sedan Silk Road så fort någon inte får sina brev. Det är konstigt att det alltid händer under julen också

Men vill ni tro på att det finns resurser gå igenom alla brev för att sen försöka sätta dit någon med med tvivelaktiga bevis som beställt ett gram hasch. Varsågod.

Fri lejd!! Bara till att fortsätta beställa gott folk.

Mediadreven som kommer ibland är endast skrämsel.

Som nasserasse kan jag dock förstå man blir rädd om man till och med blir rädd för en annan hudfärg

Majoriteten går endast in skriver här när dem inte får sitt brev. Sen går ni in här och läser när ni är oroliga och tror att den 1% som inte fått speglar hela verkligheten.

Hahahahahaha

Problemet är dock att de har ökat insatser på terminaler, då jag har en vän som jobbar på Postnord. Återkopplar om någon dag.
Citera
2024-01-18, 14:04
Medlem
Citat:
Hahahahahaha

Problemet är dock att de har ökat insatser på terminaler, då jag har en vän som jobbar på Postnord. Återkopplar om någon dag.
Gör så hoppas du får ditt knark <3

Oavsett om det görs insatser på terminaler eller inte så finns det en flaskhals. Det finns inte oändligt med narkotika hundar, dem kan inte jobba särskillt länge, Postnord kan inte stanna hela deras process då skulle det ta tvärstopp. Dem kanske kan hitta något men fortfarande majoriteten slinker igenom. Det är så stora mängder brev.

Vad vet jag dock!!
Senast redigerad av Slutatrollamannen 2024-01-18 kl. 14:17.
Citera
2024-01-18, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slutatrollamannen
Gör så hoppas du får ditt knark <3

Det hoppas jag med
Citera
2024-01-18, 14:21
Medlem
Det enda rätta om vi vill se en förändring i narkotikapolitiken är att stödja den organiserade brottsligheten så mycket som möjligt. Det påskyndar processen tills vi kan handla hasch på våran lokala Ica.

Vi vill ju att våra barn ska kunna knarka säkert i framtiden och inte som det är nu high Chaparral.
Senast redigerad av Slutatrollamannen 2024-01-18 kl. 14:24.
Citera
2024-01-18, 16:03
Medlem
moment-of-truths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Akapendeltaglooser
4-5 stycken. Men under åren förut bara nogon som inte kommit

Samma här! Frustrerad som fan
Citera
2024-01-18, 19:33
Medlem
waynejohn2s avatar
Beställde från 3 större vendors i slutet på december, 1 kom fram. 😞
Citera
2024-01-18, 22:36
Medlem
Vet inte vad fan det är som försiggår, lagt säkert 4 ordrar i december 0 dök upp.
Lagt ytterligare 4 ordrar efter årsskiftet , vartfan är posten? Fan inte sett reklam på en vecka heller.
Alla ifrån vendors jag handlat ifrån tidigare hur många gånger som helst.
Citera
2024-01-18, 23:07
Medlem
moment-of-truths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NekoJess
Vet inte vad fan det är som försiggår, lagt säkert 4 ordrar i december 0 dök upp.
Lagt ytterligare 4 ordrar efter årsskiftet , vartfan är posten? Fan inte sett reklam på en vecka heller.
Alla ifrån vendors jag handlat ifrån tidigare hur många gånger som helst.

Du är inte ensam! Fett irriterande! Det är någonting som försiggår på Posten
Citera
2024-01-19, 00:41
Medlem
Phobiazis avatar
Alltså hur mycket är paranoia, säljare som inte skickat fast det är markerat skickat i escrow som min vendor gjorde sist? Och har ni personligen 100% säkerhet blivit av med brev till aina varpå jag anar husis eller förhör beroende på mängden?

Jag har fått orders i stort sett 1 eller 2 gånger varje vecka sedan november. Utöver det jag nämnde då, men det var han som ansvarade för att skicka som var felet där, så tog lite extra tid men fick fin komp.

Så .. hur mycket ska man tro och hur mycket är samma som varenda jäkla år?
För det finns många som "hör" myter om postnord konstant här har man märkt vilket jag kan bekräfta att 99% av dessa inte innehåller någon sanning i verkligheten.
Citera
2024-01-19, 00:41
Medlem
Phobiazis avatar
Citat:

R.I.P darknet....

Haha nej då lugn!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in