2024-01-05, 10:41
Medlem
GonerStoners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ProfetenMuhammedd
Läs här på flashback sök på "Nya postlagen" och du kommer få feedback av både säljare samt köpare. Lycka till!

Tackar!

Tragiskt att det eventuellt blir säkrare att handla av lokala langaren på elscooter och överpriser än att köpa på darknet.
Citera
2024-01-05, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Extremefly
De började väl med eko brott och att man då kom då på spåren. Finns tråd om det. Och dom är inte dömda utan alla är släppta.

Har rättegång redan varit?
Åtalet väcktes ju för bara en dryg månad sen. 2023-12-01
https://www.aklagare.se/nyheter-pres...t-pa-internet/

Du får gärna tipsa om i vilken tråd det står att de är släppta
Citera
2024-01-05, 11:50
Medlem
Extremeflys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Akapendeltaglooser
Har rättegång redan varit?
Åtalet väcktes ju för bara en dryg månad sen. 2023-12-01
https://www.aklagare.se/nyheter-pres...t-pa-internet/

Du får gärna tipsa om i vilken tråd det står att de är släppta

Rättegången har inte varit än men alla har släppts tidigare redan. Finns protokoll och annat i tråden

https://www.flashback.org/t3573085
Citera
2024-01-05, 13:10
Medlem
GodisM4nnens avatar
Vad är smidigaste att använda för att föra över XMR till Arche**p?
Vilken exchange och wallet använder ni ?
Citera
2024-01-05, 14:10
Medlem
F*******.wtf ( deras offciella länk )
A******.cc ( deras offciella länk )

Alla andra länkar phising, kommer du till sidorna utan att passera skyddet ( verifiera länkar så är det defentivt phising )
Sen att folk skickar in pengar till dem falska sidorna och sedan smutskastar orginala sidorna är ganska fult .
Därför har dem skapat offentliga länkar med implaterat skydd .Så man inte ska hamna fel.

att sidorna är nere några timmar är helt normalt då dem gör uppdateringar och måste stänga trafiken.

Finns ingen konkrett bevisning på FS4 gjort något fult.
Jag är så trött på höra all skit snack om tex FS4
beställde själv den 3e och fick varan 4e.
Nej FS4 är den fetaste Flug plattformen som skapats tycker jag , tycker dem har gjort ett jäkligt grymt jobb!
Citera
2024-01-05, 15:52
Medlem
ElPutoJefes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GTAFan
Tror FS4 har gjort en fet exit scam, massa kända säljare som försvunnit fort och går inte generera om en ny insättningsadress sen är sidan hur seg som helst.

Yes, jag tror den som har kontroll över sidan gick in avbröt en beställning då det stod "avbruten av kund" och 1300kr hade tagits ut från mitt konto. Så fungerar inte phishing länkarna, plus att jag vet att jag inte har använt en sådan då jag är sjukt försiktig och noggrann. Något är riktigt knas på flugan...
Citera
2024-01-05, 16:00
Medlem
lucemuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smittorisk
Kanske för att du inte kan stava, ARCHETYP ska det vara .

När man läser den här tråden så förstår man varför knark är förbjudet. Väldigt underhållande.
Hälften av alla som skriver undrar varför deras cash inte kom fram till Archetype.

De skramlar pengar utanför Ica och sen blir dom av med cashen till nå Rumänska incels, bara för att man inte kan skriva och läsa.

Meh jag vill bara prega, om jag var ett snille hade jag inte behövt det till att börja med bror duktig
Citera
2024-01-05, 23:16
Medlem
ProfetenMuhammedds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hassedamp
F*******.wtf ( deras offciella länk )
A******.cc ( deras offciella länk )

Alla andra länkar phising, kommer du till sidorna utan att passera skyddet ( verifiera länkar så är det defentivt phising )
Sen att folk skickar in pengar till dem falska sidorna och sedan smutskastar orginala sidorna är ganska fult .
Därför har dem skapat offentliga länkar med implaterat skydd .Så man inte ska hamna fel.

att sidorna är nere några timmar är helt normalt då dem gör uppdateringar och måste stänga trafiken.

Finns ingen konkrett bevisning på FS4 gjort något fult.
Jag är så trött på höra all skit snack om tex FS4
beställde själv den 3e och fick varan 4e.
Nej FS4 är den fetaste Flug plattformen som skapats tycker jag , tycker dem har gjort ett jäkligt grymt jobb!
Länkarna på luffarn fungerar alla...Jag förstår inte varför FS4 varnar för luffarn? Wtf?
Citera
2024-01-05, 23:17
Medlem
ProfetenMuhammedds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Extremefly
Rättegången har inte varit än men alla har släppts tidigare redan. Finns protokoll och annat i tråden

https://www.flashback.org/t3573085
Huvudmannen är dömd i sin frånvaro och efterlyst.
Citera
2024-01-05, 23:44
Medlem
Extremeflys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ProfetenMuhammedd
Huvudmannen är dömd i sin frånvaro och efterlyst.

Nä de stämmer inte. Du tänker på fs2. Rättegången för 3an har inte varit än.
Citera
2024-01-06, 14:59
Medlem
Storfetdases avatar
Jag har använt Darknet i 5 år och har aldrig haft problem tills nu, känns tyvärr som att hela skiten bara blivit en stor scam, massor av säljare som försvinner, pålitliga vendors med höga disputes. Vad tror ni, har snuten blivit inblandad eller har säljarna blivit giriga med situationen i samhället? Hela konceptet är tyvärr för volatilt, det går inte att bevisa något, varken som säljare eller köpare, det blir bara ord mot ord, vilket gör det rena paradiset för scammers.
Citera
2024-01-06, 19:06
Jag försöker skapa nya konton då mitt förra blev kapat. Dom nya kontona funkar i någon timme tills det inte längre går att logga in. Skriver rätt lösen. Är det scammers som försöker stänga ner mig eller är det arch support?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in