2024-02-19, 23:16
Medlem
Kanske har de hittat bunkern, igen..
Har ni även testat med andra länkar än er vanliga?
Citera
2024-02-20, 01:02
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sutalip
Kanske har de hittat bunkern, igen..
Har ni även testat med andra länkar än er vanliga?
Adressen som börjar på 4pt4 hos Luffarn funkar.
Citera
2024-02-20, 03:10
Medlem
Mayordomos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frank_pe
Adressen som börjar på 4pt4 hos Luffarn funkar.

Har du helt missat att Luffarn använt/användet sina länkar till phishing?

Man ska ALDRIG använda några .onion länkar nuförtiden. Man bör anta att varenda en är phishing.

Dom enda länkarna man ska använda, om man nu inte vill bli av med all sin krypto, är flugsvamp.wtf och archetyp.cc
Citera
2024-02-20, 09:53
Medlem
Funkar som vanligt nu för mig.
Citera
2024-02-20, 10:04
Medlem
Jag kommer direkt till inloggningsidan när jag skriver flugsvamp.wtf.
Kommer ej till sidan där man ska slriva av ex bokstäver för att få ny adress.
Borde jag ej gå in då?
Är det nåt skumt?
Citera
2024-02-20, 10:15
Medlem
Ser nu ockaå att på inloggningsidan stämmer ej de två olika adresserna med varandra som ska va samma. Måste va något skumt. Jah kommer ej åt den vanliga sidan som leder till rätt adresser.
Va försiktiga
Citera
2024-02-20, 10:31
Medlem
Bastuvurpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvetdu
Ser nu ockaå att på inloggningsidan stämmer ej de två olika adresserna med varandra som ska va samma. Måste va något skumt. Jah kommer ej åt den vanliga sidan som leder till rätt adresser.
Va försiktiga

Vilken sida pratar du om?
Citera
2024-02-20, 11:03
Medlem
GonerStoners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bastuvurpa
Vilken sida pratar du om?

Flugsvamp
Citera
2024-02-20, 11:08
Medlem
bilmannen1s avatar
Verkar fungera nu.
Citera
2024-02-20, 11:25
Medlem
Bastuvurpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GonerStoner
Flugsvamp

AAA Ok... inte min go to sida :-D
Citera
2024-02-20, 11:53
Medlem
Alltså all ni som blir så här oroliga över ett tillfällig driftfel (som åtgärdades inom 6timmar typ) på t.ex Arche, ni är medvetna om att pga det är en marknadsplats för narkotika är ett enormt mål för både polis, scammers och konkurrenter från andra marknadsplatser och att det dagligen sker mängder med försök att antingen kunna skrapa information (polisen främst) och utföra överbelastningsattacker för att störa marknaden. Detta kan medföra att både Arch och FS4 kan komma att släckas ner helt utan förvarning någon dag va?
Inte säkert ATT man gör så, men jag tror vi alla minns när fs3 togs offline för "lite underhåll" - det slutade med rasade vendors och kunder övergivna på ett forum stod utan marknad 0och många blev av med cash..

9/10 gånger när en sida tas offline eller om en sida beslagtas av ordningsmakten så kommer du garanterat att få info när du besöker aktuell länk. Möts du av olika error (t.ex 0xf0,0xf6 osv) eller om länken bara står o tuggar utan att skicka dig någonstans så är det med största sannolikhet någonting med servern, host:en eller maintenance som pågår och sidan kommer komma tillbaka igen.
Likaså om en exit skulle ske, det skulle uppmärksammas direkt på t.ex Dread och den infon kommer även landa här i tråden tillslut..
Här inne får ni ju panik om sajten inte går att nå och det gått 15 minuter mellan era försök, hur ska ni klara om en sajt blir nertagen?
0,5/10 gånger så ligger orsaken till att du inte når marknaden hos dig, din enhet eller ditt nätverk (prova byta bridges t.ex)
0,5/10 gånger kanske en sida spårlöst försvinner. Men tänk på att iaf Arch drivs av 1 admin. Så får ni problem, in i rapportera på dread (där får ni bäst information snabbast) länkar finns att finna dit på både tor( dot )taxi eller daunt( dot )link och håll ut iaf ett par timmar innan ni kommer hit o börjar domedagspredika
Citera
2024-02-20, 12:42
Medlem
Jag råkade sätta ett expiry date på min gpg nyckel när jag gjorde den och satte som 2FA i flugsvamp 4.

Sedan den gick ut har jag inte kunnat logga in på fs, kommer förbi första steget men sedan syns en blank 'nyckelsida'.
Någon som råkat ut för liknande? Finns ingen supportmail antar jag :')
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in