2021-10-30, 21:08
Medlem
Facebacks avatar
Dåligt att stänga ner med så kort varsel, kunde man ens ta ut sitt saldo även om man ens skulle vilja det?

Har för mig att man inte kunde skicka sina bitcoins till privata plånböcker när dom väl hamnat på sajten, och var det då också orderstopp så kunde man inte handla för dom heller..

Nej dom valde att casha ut och länsa användarnas bitcoins nu när kursen ligger högt!
Citera
2021-10-30, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Faceback
Dåligt att stänga ner med så kort varsel, kunde man ens ta ut sitt saldo även om man ens skulle vilja det?

Har för mig att man inte kunde skicka sina bitcoins till privata plånböcker när dom väl hamnat på sajten, och var det då också orderstopp så kunde man inte handla för dom heller..

Nej dom valde att casha ut och länsa användarnas bitcoins nu när kursen ligger högt!

Nope bara säljare kunde ta ut sina saldon, hade precis satt in 5lax som är bortblåsta nu…
Citera
2021-10-30, 21:14
Medlem
Facebacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Superdry12
Nope bara säljare kunde ta ut sina saldon, hade precis satt in 5lax som är bortblåsta nu…
Kuksugare.. Som om att dom kommer donera allt till utvecklandet av Tor-nätverket...
Kunde varnat användarna i god tid kan man tycka!
Citera
2021-10-30, 21:14
Medlem
Säljare kommer att fortsätta på andra väletablerade marknader, det finns minst 5-10 stycken andra som är stora.
Vissa postar sina alternativa uppgifter, egna sidor osv.
En annan verifierad säljare skriver att en ny marknad redan håller på att byggas.

Korrekt citat med det som TS utelämnade.
Citat:
-----BEGIN PGP SIGNED MESSAGE-----
Hash: SHA512

2021-10-30

Flugsvamp 3.0 stänger.

På grund av personliga och yttre omständigheter behöver vi nu stänga ner Flugsvamp för gott.
Vi förstår att detta skapar problem för köpare och säljare, och önskar vi kunde fortsätta driva
sidan vidare, men det är tyärr inte möjligt.

Dagarna med orderstopp var till för att köpare skulle kunna avsluta sina ordrar och säljare
skulle kunna plocka ut sina saldon. Vi är fullt medvetna om att många köpare hade saldon kvar
på sidan, men det var inte praktiskt möjligt att låta alla ta ut sina saldon och vi har gjort
så gott vi kan för att alla ska vara nöjda och ändå kunna stänga ner alla system på ett sätt
som var säkert för oss, något vi var tvugna att prioritera.

Överblivna saldon donerar vi till tor project där dom gör nytta för darknets framtid.

Våra system har alltid varit helt krypterade, och de är nu raderade, inkl backups.
Samtliga admin-nycklar, kod och databaser är raderade. Inga uppgifter, av något slag, är sparade.

Vi tackar för vår tid och hoppas att nästa kapitel blir bra och att alla tänker på säkerheten
framför allt annat.

Forumet kommer hållas öppet en tid framöver så att kunder kan hålla kontakt med sina favoritsäljare.

Stort tack till alla fantastiska säljare, köpare och medarbetare.

Ni vet vilka ni är.

Tack för denna tid.

Team FS
-----BEGIN PGP SIGNATURE-----

iQGTBAEBCgB9FiEE1rzut7c0LLC3Yv3tNCODXU5IcWsFAmF788 5fFIAAAAAALgAo
aXNzdWVyLWZwckBub3RhdGlvbnMub3BlbnBncC5maWZ0aGhvcn NlbWFuLm5ldEQ2
QkNFRUI3QjczNDJDQjBCNzYyRkRFRDM0MjM4MzVENEU0ODcxNk IACgkQNCODXU5I
cWvEnQf/ZSrO+SrNpvLKECdTtN80i2n6Foxkp6s3g+ljTeVYW6Vgz4Vadl JGCucl
DFC5yFxMbxkeJcVghKHF4x3y2eHFDAcHrcJW+rAHVk3mDrCpTO W1oV/hVaq4Ak3d
cFQIhNhIiYgmHJqttJ1990Nhj41YSxbZMeAQyNUFzy6PHnBW7D x1HbwgYKWZBwgS
CS2/1x2TXctu+vt3lCcxg6mGll5HhxvMcsmWUMt46zpjlyqf8Y5nkj sAY276TcpA
+XZp/j6gaxTRPbrrYIiqHPsu/1FVespk+QubEKcApQZW40r0EcJPl9H9tHKGZnr2
gvYxDRV9ssp//3leIzfEYuCgUkd3Mg==
=kRvA
-----END PGP SIGNATURE-----

Jag är lite förvånad över att marknaden höll igång så länge som den gjorde.
Det är en stor risk att driva och att casha ut i god tid är ju det smartaste dom kan göra och låta någon annan ta över med en ny marknad.

Om dom donerade till TORProject eller inte är osäkert.
Ni som använt sidan kan ju försöka följa era coins i blockkedjan och se om dom landat på någon adress som tillhör dem: https://donate.torproject.org/cryptocurrency/
Senast redigerad av -.-.-.-.-.-.-.-.-. 2021-10-30 kl. 21:18.
Citera
2021-10-30, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Faceback
Kuksugare.. Som om att dom kommer donera allt till utvecklandet av Tor-nätverket...
Kunde varnat användarna i god tid kan man tycka!

Hahahah nej aldrig det lät bara efterblivet när dom skrev så, dom sitter väll på nån strand och dricker upp mina och andras pengar på några goda drinkar inom kort.
Citera
2021-10-30, 21:31
Medlem
insexnyckelns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Superdry12
Hahahah nej aldrig det lät bara efterblivet när dom skrev så, dom sitter väll på nån strand och dricker upp mina och andras pengar på några goda drinkar inom kort.

FS3 begår exitscam.

"Ej att frukta, efter vi stjäl dina pengar (som du ändå glömt bort om en vecka) donerar vi dessa till bättre behövande. Vi glömde be om din tillåtelse men vi bedriver ju trots allt drogförsäljning här, vänligen ha överseende för vår dekadenta fallenhet."

- FS3 hälsar från stranden
Citera
2021-10-30, 21:38
Medlem
AntiSociaL.s avatar
Absolut ett märkligt beslut tycker jag. Blev FS3-admins hotade till detta?
Citera
2021-10-30, 21:41
Avstängd
knark-kungens avatar
Hur fungerar distributionen nu för tiden?

Slutade för några år sen när dom började nypa mina brev.
Citera
2021-10-30, 21:44
Medlem
insexnyckelns avatar
Onion news kan nu avslöja från en insider att motsvarande $5 i BTC kommer att doneras för varje margarita som konsumeras. Användare som förlorat surt förvärvade slantar pustar ut.

Skämtåsido, vem sitter redo att fylla vakuumet? Finns det någon entreprenör som redan har en FS 4.0 redo som är beredd att omvandla risk till $$$?
Citera
2021-10-30, 21:55
Medlem
Men snygg dom är... Jag hade lagt in lite mer än 17k på kontot bara häromdagen inför ett par köp och så stänger dom sidan utan att ens meddela oss och ge oss möjligheten att kunna ta ut pengar...

Och "vi kommer donera pengarna till blabla" känns som renodlat skitsnack.

Detta känns bara som ett väldigt försiktigt sätt att Exit scamma.

Kommer dessutom inte in på forumet.

Om någon kan pma mig adressen så jag vet om jag har rätt eller någon gammal
Citera
2021-10-30, 21:57
Medlem
jewclaws avatar
Äntligen! Även om det inom snart framtid kommer en plattform eller att merparten migrerar till en redan befintlig sådan, så gör det gott i mitt hjärta att se åtminstone några knarkare som förlora stålar, eller som inte får sitt knark under en period.
Citera
2021-10-30, 22:00
Medlem
insexnyckelns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Foeskyn
Men snygg dom är... Jag hade lagt in lite mer än 17k på kontot bara häromdagen inför ett par köp och så stänger dom sidan utan att ens meddela oss och ge oss möjligheten att kunna ta ut pengar...

Och "vi kommer donera pengarna till blabla" känns som renodlat skitsnack.

Detta känns bara som ett väldigt försiktigt sätt att Exit scamma.

Kommer dessutom inte in på forumet.

Om någon kan pma mig adressen så jag vet om jag har rätt eller någon gammal

Forumet är live.

Jag har <50 inlägg så kan inte skicka PM, länken finns på sida 1 i denna tråd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in