2024-05-16, 14:22
Medlem
woaaahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hejhej1234
Någon som kan guida mig rätt?

Men du är helt säker på att du lyckats skapa både en privat och publik nyckel i Kleopatra? För den privata nyckeln används för att verifiera mot din publika nyckel.
Citera
2024-05-16, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av woaaah
Men du är helt säker på att du lyckats skapa både en privat och publik nyckel i Kleopatra? För den privata nyckeln används för att verifiera mot din publika nyckel.

Yes det är jag! Har kollat videos hur man skapar nycklar på det programmet så det borde vara rätt!
Citera
2024-05-16, 15:26
Medlem
Fjelltrone666s avatar
Borde inte det komma något nytt sätt snart av att sälja via FS4 eller arche? Tänker att narkotika försäljningen har ju alltid legat steget före polisen men nu känns det som att de är ifatt. Borde komma något nytt snart som får polisen att åka tillbaka några och och börja om igen från början? Som det ser ut nå så verkar ju det livsfarligt att beställa på darkweb, fler samt flera åker ju dit som aldrig förr. Vad är det som sker nu?
Citera
2024-05-16, 19:06
Medlem
Flouvonnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fjelltrone666
Borde inte det komma något nytt sätt snart av att sälja via FS4 eller arche? Tänker att narkotika försäljningen har ju alltid legat steget före polisen men nu känns det som att de är ifatt. Borde komma något nytt snart som får polisen att åka tillbaka några och och börja om igen från början? Som det ser ut nå så verkar ju det livsfarligt att beställa på darkweb, fler samt flera åker ju dit som aldrig förr. Vad är det som sker nu?

Verkar fortfarande vara rätt säkert om man väljer den vendor man tänkt beställa från med omsorg, dvs en som verkligen satsar på sin stealth. Man får göra mer research innan man beställer helt enkelt och inte bara köra på de stora namnen. Annars kanske deaddrops är framtiden. Om inte det så får man gå tillbaka till gatan helt enkelt.
Citera
2024-05-16, 19:45
Medlem
Snuskdumriks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fjelltrone666

Du får en skev bild av situation av att läsa här. Detta eftersom det till största del är folk som har blivit av med en beställning, som skriver. Det skapar en bias.

Det är tal om några tusen paket som har plockats, enligt media i alla fall. Polisen själva säger ju att antalet narkotikaförsändelser som går genom posten varje år överstiger en miljon. Det innebär att mer än 99 % av försändelserna kommer fram.
Citera
2024-05-17, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av woaaah

Tack för all hjälp! 🙏 Jag lyckades ta mig in på archetyp jag löste det med programmet FlowCrypt!
Citera
2024-05-17, 20:45
Medlem
yournotlikemes avatar
Dem kommer med största sannolikhet börjas med DD (Dead Drops) i allt större utsträckning numera. Man ser redan en ökning varje vecka på säljare som erbjuder detta vilket enligt mig är ett är ett jävligt bra alternativ för dom som har lite framförhållning och beställer för ett tag.

Detta eliminerar alla mellanhänder överhuvudtaget och betalningen är anonym med XMR. Kan det bli bättre egentligen? Samtidigt tar det bort alla små oseriösa horsare som beställer för struntsummor och sitter och kollar på brev-inkastet konstant med förhoppning om att en liten karta Ksalol ska dyka upp tex.

Dead Drops kommer mer och mer nu och om något/några år ser vi säkert tom. drönare som kan leverera mot en adekvat avgift. "-If there is a will there is a way"
Citera
2024-05-17, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yournotlikeme
Dem kommer med största sannolikhet börjas med DD (Dead Drops) i allt större utsträckning numera. Man ser redan en ökning varje vecka på säljare som erbjuder detta vilket enligt mig är ett är ett jävligt bra alternativ för dom som har lite framförhållning och beställer för ett tag.

Detta eliminerar alla mellanhänder överhuvudtaget och betalningen är anonym med XMR. Kan det bli bättre egentligen? Samtidigt tar det bort alla små oseriösa horsare som beställer för struntsummor och sitter och kollar på brev-inkastet konstant med förhoppning om att en liten karta Ksalol ska dyka upp tex.

Dead Drops kommer mer och mer nu och om något/några år ser vi säkert tom. drönare som kan leverera mot en adekvat avgift. "-If there is a will there is a way"

Lite projicering med brevinkastsgrejen? 💀
Citera
2024-05-17, 22:38
Medlem
isgetens avatar
Ni som testat dead drops. Har ni återvänt till stället där knarket fanns? Jag gissar på att man kan göra rejäla fynd om man tittar till stället då och då.
Citera
2024-05-17, 23:23
Medlem
Kaoss avatar
Jag får verkligen inte registreringen på archetyp att fungera.

Ingen av dom två nycklarna på https://archetyp.cc/ verkar fungera som signers public key.
Citera
2024-05-18, 03:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaos
Jag får verkligen inte registreringen på archetyp att fungera.

Ingen av dom två nycklarna på https://archetyp.cc/ verkar fungera som signers public key.

Fungerar för mig!
Citera
2024-05-18, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av isgeten
Ni som testat dead drops. Har ni återvänt till stället där knarket fanns? Jag gissar på att man kan göra rejäla fynd om man tittar till stället då och då.

Det tvivlar jag på att vendors skulle använda samma ställe mer än enstaka gånger eller som mest en handfull gånger
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in