Citat:
Ursprungligen postat av
CanterFurryTales
Visst vore det fint om de funkade så - köparnas marknad osv. Det bästa lönar sig. Och så. Det borde vara så!
Min erfarenhet av svenska marknadsplatser är tyvärr att köparna agerar som en strykrädd fårskock.
Även på Archetyp finns ju sjukan kvar att ALLA produkter får höga betyg. Och att vissa typer av droger tillåts att vara 2/5 utan att köparna reagerar.
Så jag är pessimisisk i nuläget.
Ja, men att ställa krav på just leveranser nu blir en annan sak.
Drops och alternativa leveranssätt funkar i Tyskland, varför inte här...? Inga svenskar, än bulkköpare, har efterfrågat det tidigare eftersom otroligt få torskat hur illa folk än packat.
Vägra köp från de som inte säkrar leveranserna, ställ krav (men gå förstås aldrig med på rek, dock, det har ju folk de facto åkt för tidigare). Det finns andra leverantörer än PN oxå, bara folk tänker efter lite.
Eller erbjud en extra hundring för att få unik stealth av din stammisvendor som en god gest.
Gå vidare till nästa om de vägrar.
O s v.
Det stora problemet är beställningar med mkt litet värde, dock att erbjuda 1or tjack är redan korkat och riskabelt p g a mängden brev, och där skulle den procentuella ökningen bli mkt stor för extra stealth.
Beställ större, men mer sällan. Planerat ditt knarkande mer. Beställer du för mer blir vendorn också mer angelägen. Bara för att dra det extremt, men köp av 500g ladd har aldrig skickats enligt Standard 1A.
Och redan nu finns alternativ som tänker rätt, som jag skrev, använd dem direkt eller som leverage, det är det som är de viktigaste - vendors kommer förlora kunder om de inte ändrar sig.
Nånstans får du napp. Det är upp till oss, inte dem, iaf på sikt.