2025-07-18, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av at0m3n
Hade aldrig handlat på Catharsis var inne läste på forumet haha alla väntar på DD utan resultat.

Är det så? Var inne på sidan, fick ingen bra känsla. Men det kanske är några säljare som uppger sig vara etablerade sen tidigare?
Senast redigerad av King Devil 2025-07-18 kl. 23:14.
Citera
2025-07-18, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yaaasbetch
Intressant jag fick också DD utan resultat på catharsis 🤔 men det verkade va pga vendorn för mig inte catharsis. Eller vad vet jag

Fick pengar tillbaka efter 5 dagar

Fick du tillbaka från säljaren?
Citera
2025-07-18, 23:14
Medlem
Jag fick mitt DD från Catharsis. Två dagar sen. Gick väldigt smidigt. Men jag tror jag blivit lurad på hemmapressade tabletter (får skylla mig själv). Har inte testat dem än dock.
Citera
2025-07-18, 23:19
Medlem
Mumin såg väldigt sofistikerad ut, var iofs inte inne på market. Orkade inte och massa prat om hur seriösa de är. Kan vara vem som helst, Polisen.

Litar bara på FS4 just nu, har inte gjort exit-scam på många år.
Vad vet man om de nya C o mumin? Ingenting positivt har jag hört.
Citera
2025-07-18, 23:31
Medlem
at0m3ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CrazyDiam0nd
Jag fick mitt DD från Catharsis. Två dagar sen. Gick väldigt smidigt. Men jag tror jag blivit lurad på hemmapressade tabletter (får skylla mig själv). Har inte testat dem än dock.
Hur vet du att det är fake om du ej testat dom? Bara nyfiken.
Citera
2025-07-18, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av at0m3n
Hur vet du att det är fake om du ej testat dom? Bara nyfiken.

Kolla mina två senaste inlägg i tråden. Vill inte testa när jag har alkohol i blodet nu i helgen. Men ska i veckan.
Citera
2025-07-19, 00:06
Medlem
Undrar var en säljare är, som var outstanding vad det gäller medicin-piller? Aldrig några problem, visst dyrt men vad vet jag vad inköpspris var. Gissar säljare lägger på minst 200%?
Citera
2025-07-19, 00:13
Medlem
Richard80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av King Devil
Litar bara på FS4 just nu, har inte gjort exit-scam på många år.
Vad vet man om de nya C o mumin? Ingenting positivt har jag hört.

Jag har läst igenom tråden och ser att du gång på gång pratar om den höga risken för att nya marknader ska "exit-scamma". Samtidigt verkar du vara helt övertygad om att FS har funnits i flera år och är pålitlig.

Hur många gånger måste det egentligen påpekasav diverse olika personer att det främst är stora, etablerade marknader med ett par år på nacken som löper stor risk att exit-scamma? Speciellt nu, när de fått en stor tillströmning av kunder efter att Arche blev nedtagen.

Dessutom har FS varit utsatt för DDoS-attacker sedan innan Arch togs ner. Om en .onion-sida slås ut av en sådan attack, finns risken att serverns IP-adress blir läckt. Det skulle faktiskt inte förvåna mig om polisen redan har full tillgång till servern och bara väntar på rätt tillfälle att agera.

Jag har själv testat både Catharsis och Moomin, och båda fungerar utan problem med aktiva admins. Personligen föredrar jag Moomin, eftersom tanken på en skandinavisk marknad tilltalar mig. Catharsis har dock snyggare layout och betydligt fler säljare. Men eftersom Moomin är en ny marknad hoppas jag att de snart får ett lyft även på den fronten.

Oavsett vad, borde alla med minsta uns av självbevarelsedrift hålla sig så långt ifrån FS som möjligt.
Citera
2025-07-19, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Richard80
Jag har läst igenom tråden och ser att du gång på gång pratar om den höga risken för att nya marknader ska "exit-scamma". Samtidigt verkar du vara helt övertygad om att FS har funnits i flera år och är pålitlig.

Hur många gånger måste det egentligen påpekasav diverse olika personer att det främst är stora, etablerade marknader med ett par år på nacken som löper stor risk att exit-scamma? Speciellt nu, när de fått en stor tillströmning av kunder efter att Arche blev nedtagen.

Dessutom har FS varit utsatt för DDoS-attacker sedan innan Arch togs ner. Om en .onion-sida slås ut av en sådan attack, finns risken att serverns IP-adress blir läckt. Det skulle faktiskt inte förvåna mig om polisen redan har full tillgång till servern och bara väntar på rätt tillfälle att agera.

Jag har själv testat både Catharsis och Moomin, och båda fungerar utan problem med aktiva admins. Personligen föredrar jag Moomin, eftersom tanken på en skandinavisk marknad tilltalar mig. Catharsis har dock snyggare layout och betydligt fler säljare. Men eftersom Moomin är en ny marknad hoppas jag att de snart får ett lyft även på den fronten.

Oavsett vad, borde alla med minsta uns av självbevarelsedrift hålla sig så långt ifrån FS som möjligt.

Ok. Nej men litar inte på snuten, som kanske är du. Flera som inte fått DD från Catharsis, ljuger dom?
Är oberoende, men vet att FS4 funnits i 4 år? Hur länge har Catharsis och Mumin funnits? Det kan vara Honeypot eller scam. Sluta tjata, med jobbiga inlägg.
Senast redigerad av King Devil 2025-07-19 kl. 00:20.
Citera
2025-07-19, 00:27
Medlem
Richard80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av King Devil
Ok. Nej men litar inte på snuten, som kanske är du. Flera som inte fått DD från Catharsis, ljuger dom?
Är oberoende, men vet att FS4 funnits i 4 år? Hur länge har Catharsis och Mumin funnits? Det kan vara Honeypot eller scam. Sluta tjata, med jobbiga inlägg.

Det har väl inget med marknaden att göra ifall någon säljare strular? Varför skulle det vara ett tecken på exitscam? Vad jag kan se har Catharsis väldigt bra support när säljarna inte sköter sig så det är väl snarare ett plus i så fall.

Men visst man borde agera som att varje sida är en honeypot. Dvs använd tor och kryptera känslig information så är du fine
Citera
2025-07-19, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Richard80
Det har väl inget med marknaden att göra ifall någon säljare strular? Varför skulle det vara ett tecken på exitscam? Vad jag kan se har Catharsis väldigt bra support när säljarna inte sköter sig så det är väl snarare ett plus i så fall.

Men visst man borde agera som att varje sida är en honeypot. Dvs använd tor och kryptera känslig information så är du fine

Förlåt pratade i affekt, pga av annat.
Citera
2025-07-19, 09:26
Medlem
Har dragit omkring och beställt lite här och där på fs de senaste dagarna, och har insett att det fungerar typ felfritt under morgontimmarna. Men under dagtid och särskilt någonstans efter typ 18-19 så kukar skiten ur igen och man får lägga flera timmar på att ens ta sig in. Är det ingen som orkar överbelasta på morgonen eller vad beror det på?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in