2022-12-12, 13:32
Medlem
DocXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trivselgruppen
Det kan ta ett tag. Är de inte framme i morgon bitti är det antagligen något som gått fel.

Helt riktigt. Det löste sig. Varje transaktion måste ha tre externa bekräftelser för att utföras, och min hade bara två. Nu har allt gått igenom.
Men att få XMR var som att skicka paket i Sydindien,
Citera
2022-12-12, 14:05
Medlem
Är det någon som upplever förseningar från postnord?? Tänker på allt med black friday och dylikt.
Citera
2022-12-12, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nasserasse45
Är det någon som upplever förseningar från postnord?? Tänker på allt med black friday och dylikt.
Japp. På torsdag har jag väntat 2v.
Citera
2022-12-12, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av c63amg

Fyfan. Lade en beställning förra veckan från en stabil vendor (de brukade alltid komma fram inom 2 dagar). Idag var andra utdelningsdagen, men har dessvärre inte mottagit något...

Aja får vänta lite till, då....
Citera
2022-12-12, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nasserasse45
Fyfan. Lade en beställning förra veckan från en stabil vendor (de brukade alltid komma fram inom 2 dagar). Idag var andra utdelningsdagen, men har dessvärre inte mottagit något...

Aja får vänta lite till, då....

Jag har väntat med idag, 17 dagar utan post. Fick en från en annan vendor i torsdags som kom på 24h. Så är inte flaggad hos postnord. Verkligen skumt det här. Hoppas ditt brev dyker upp. Sparar denna tråden och uppdaterar er, uppdatera gärna ni också!
Citera
2022-12-12, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av c63amg

Uppdatera gärna om ditt kommer fram =)
Citera
2022-12-13, 03:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DocX
Jag kom på det men det var fan bökigt ändå.

Bökigt skicka från Coinbase till en plånbok?

Har verkligen aldrig uppfattat det som bökigt
Citera
2022-12-13, 04:51
Bannlyst
Märkte att FS4 använder växlingskursen 1XMR = 1290SEK, långt under den faktiska kursen som ligger på 1550SEK... De tar alltså 17% av ens XMR genom den felaktiga växlingskursen. Hoppas det bara är ett misstag och kommer att ordnas upp...
Citera
2022-12-13, 08:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snorup
Märkte att FS4 använder växlingskursen 1XMR = 1290SEK, långt under den faktiska kursen som ligger på 1550SEK... De tar alltså 17% av ens XMR genom den felaktiga växlingskursen. Hoppas det bara är ett misstag och kommer att ordnas upp...

FS4 använder inte XMR?
Citera
2022-12-13, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dsfarfeg
FS4 använder inte XMR?

Tror vissa säljare tar emot Monero, har inte kollat fs4 på länge så är inte 100 men har läst det i denna tråden då jag också trodde det bara var Bitcoin som gällde.

Förstår inte hur man välja fs4 framför Archetyp, som att välja en fryspizza istället för en nybakad från en restaurang.
Citera
2022-12-13, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Djungle
Tror vissa säljare tar emot Monero, har inte kollat fs4 på länge så är inte 100 men har läst det i denna tråden då jag också trodde det bara var Bitcoin som gällde.

Förstår inte hur man välja fs4 framför Archetyp, som att välja en fryspizza istället för en nybakad från en restaurang.

Har inte heller superbra koll på FS4. Jag hade turen att vara aktiv på FS3's forum så jag blev förvarnad om den marknaden så jag bytte till Archetyp i princip direkten efter FS3.

Dock tror jag inte det är Archetyp han pratar om, för deras växelkurs ligger på 1,545.97(KR) per XMR för tillfället och XMR brukar inte göra så pass stora hopp i priset på bara några timmar. Ca 00:00 idag låg XMR på 1556kr per XMR så den har bara gått nedåt (bara ca 10kr, men oavsett).
Snorup skrev ju vid 04:51 så det måste vara någon annan marknad än Archetyp han pratar om.
Citera
2022-12-13, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dsfarfeg
Har inte heller superbra koll på FS4. Jag hade turen att vara aktiv på FS3's forum så jag blev förvarnad om den marknaden så jag bytte till Archetyp i princip direkten efter FS3.

Dock tror jag inte det är Archetyp han pratar om, för deras växelkurs ligger på 1,545.97(KR) per XMR för tillfället och XMR brukar inte göra så pass stora hopp i priset på bara några timmar. Ca 00:00 idag låg XMR på 1556kr per XMR så den har bara gått nedåt (bara ca 10kr, men oavsett).
Snorup skrev ju vid 04:51 så det måste vara någon annan marknad än Archetyp han pratar om.

Nej det är fs4 h*n pratar om, kan bara inte förstå varför man väljer den sidan när Archetyp finns.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in