Citat:
Ursprungligen postat av
Saiden
VARNING FÖR FS4! - - - - - VARNING FÖR FS4! - - - - - VARNING FÖR FS4! - - - - - VARNING FÖR FS4! - - - - - VARNING FÖR FS4!
Sätt inte in mer pengar på Flugsvamp 4.0! Som ni alla vet är det jordens avskum till människor som håller den sidan och dem går inte att lita på för fem öre. Men, men... vad gör man inte för sitt junk...
Så motsägelsefull som jag är satte jag in 1200 kr för en vecka sedan och dem kom in, jippi! Men pga voliatila BTC kurser så behövde jag sätta in mer för att få igenom min beställning.
Dagen efter satte jag då in 200 kr. Inget kom. Väntade 3 dagar för att sätta in ytterligare 200 kr. Inget kom igår och inte har jag fått in dem på FS heller.
STOR VARNING!! SE UPP FÖR DESSA AVSKUM!! BOJKOTTO SKITEN OCH GÅ ÖVER TILL ARCHETYPE SÅ SPONSRAR VI INTE SÅNA HÄR ÄCKEL MED PENGAR I FORTSÄTTNINGEN!
LOL!!!
Jag vet inte hur många gånger jag själv har varnat folk för FS4, men ingen lyssnar som vanligt.
Orkar dock inte varna folk längre, för folk kommer bara in här och grinar när det är för sent.
Samt så hamnar mina inlägg på tidigare sidor, och självklart så är det INGEN som orkar gå tillbaka några sidor i tråden och hålla sig uppdaterad.
Citat:
Ursprungligen postat av
SpOeNdi
Bara jag som fått ett hot / utpressnings brev?
Ska betala 5000kr till nått bitcoin konto. För dom har alla mina uppgifter säger dom, namn ordrar, min familj, jobb, sociala medier.
Som dom ska berätta för.
Cash verkar som ha för dom ska beställa droger till mig ifrån utlandet så jag ska torska 😅
Sen ska dom lägga upp allt på sverigesknarkare.info
Sälja mina uppgifter för 1000kr till 3e part (gangster) som ska göra något? Hahaha
Deras mail är FSKONTAKT@TUTANOTA.COM
Det enda som knyter mig till brevet är mitt användarnamn på flugan i brevet..
LOL.
Det där är ju ett så-kallat "nigeria-brev", dock i modernare form.
Var ju skriverier om just den typen av mail hos gammelmedia, och jag tror Sweclockers också skrivit om det. Men vi snackar om ett par år tillbaka.
Kolla din mailadress du fick mailet till här, och se om den förekommer i någon databas-läcka. Skulle tro att den gör det.
https://haveibeenpwned.com/
Mailet är dock ett massutskick och jag har sett det förut.