Hej! Vid min senaste order fick jag sjukt mkt mer än jag beställde (värde för ca 3000kr extra). Varför gör en säljare så? Brukar det hända? Riskerar jag att de kommer be mig om en gentjänst? Eller vill de bara få 5 stjärnor och att jag ska handla där igen? Eller tror ni de råkade göra fel? Vet inte om jag törs vara glad... Efter att ha blivit blåst två gånger på raken från andra säljare, kändes det först som ett stort plåster på såren, men nu har tankarna börjat snurra om potentiella risker.
Förmodligen bara en packare som gjort fel eller blandat ihop din order med någon annans (som då kanske fick för lite?)
Kan hända vem som helst, vet folk som varit med om liknande och då varit ärliga mot säljaren och skrivit och förklarat och erbjudit sig att betala för det extra dom fått. Men dom har då bara fått svar från säljaren att dom kan se det som en extra bonus och tackat för att dom varit ärliga
Det har säkert diskuterats tidigare, men: när man köper droger, är det bitcoin som gäller eller hur betalar man? Har även hittat en sida som säljer droger legalt, är det samma betalning där? För i s f måste man ju börja med att köpa bitcoin innan man kan handla.
Förde över på carthasis. Köpte bitcoin från Binance och skickade över. 700 spänn förde jag över och det kom in 550kr. Lite hög avgift? Något tips på hur man ska göra för att avgiften blir mindre?
Förde över på carthasis. Köpte bitcoin från Binance och skickade över. 700 spänn förde jag över och det kom in 550kr. Lite hög avgift? Något tips på hur man ska göra för att avgiften blir mindre?
Glöm
Det jag skrev helt fel uträknat. Var inte nykter när jag skrev. La iallfall första beställningen på Catharsis nyss.
Ja nr 1 köp inte bitcoins, köp litecoins som du sedan för över till exempelvis cake wallet där du kan "swap" dina litecoints till monero. Sätt därefter in monero till Catharsis så lär avgifterna minska en del.
Ja nr 1 köp inte bitcoins, köp litecoins som du sedan för över till exempelvis cake wallet där du kan "swap" dina litecoints till monero. Sätt därefter in monero till Catharsis så lär avgifterna minska en del.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!