2022-12-13, 15:44
Medlem
Jag upplever också endel förseningar. Har 4st olika ordrar som ej kommit fram. Det har iofs bara gått några dagar men ändå. Förmodligen den värsta tiden på hela året att beställa.
Citera
2022-12-13, 16:23
Medlem
Gått 15 dagar idag sedan beställning.. vendorn tycker sig ha rätten att bli kränkt samt be mig att aldrig beställa bara för att jag frågade om det ens har skickats, mänskliga faktorn att alla kan missa i stress.. det också efter 5-6 dagars svar då dom helt och hållet skiter i kunder och allt ansvar!!
Citera
2022-12-13, 19:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dsfarfeg
FS4 använder inte XMR?
Jo. Man kan använda både BTC och XMR sen ett tag tillbaka.
Citera
2022-12-13, 19:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Djungle
Tror vissa säljare tar emot Monero, har inte kollat fs4 på länge så är inte 100 men har läst det i denna tråden då jag också trodde det bara var Bitcoin som gällde.

Förstår inte hur man välja fs4 framför Archetyp, som att välja en fryspizza istället för en nybakad från en restaurang.
Du har rätt, archetyp är en mycket bättre sida. Har fått för mig att FS4 har bättre inrikes-utbud men har inte jämfört. Tur att man kan flytta sina krypto från FS4, 4% avgift för det men det är ju mindre än 17% påslag på kursen. Känns lite snopet nu då FS4 säkert har använt sig av scam-kursen länge och många hundralappar har gått förlorade, men får väl ta det som läropengar.
Citera
2022-12-14, 08:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snorup
Du har rätt, archetyp är en mycket bättre sida. Har fått för mig att FS4 har bättre inrikes-utbud men har inte jämfört. Tur att man kan flytta sina krypto från FS4, 4% avgift för det men det är ju mindre än 17% påslag på kursen. Känns lite snopet nu då FS4 säkert har använt sig av scam-kursen länge och många hundralappar har gått förlorade, men får väl ta det som läropengar.

Tvärtom Archetyp har bättre utbud! Har inte kollat fs4 på ett bra tag men det fanns inte alls lika bra cannabis på fs4 som på archetyp (överlag).
Citera
2022-12-15, 13:58
Medlem
Är det tillåtet här,
att be att någon som använder Arch kollar i forumet om det står något aktuellt (naturligtvis ang. utebliven leverans) gällande en specifik säljare?
Citera
2022-12-18, 21:06
Medlem
Någon som upplever lång leveranstid eller vet varflr det tar sån tid väntat 6 utlämningsdagar 11 dagar och inget har dykt upp ännu.
Citera
2022-12-18, 21:31
Medlem
Snarkotikums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dermac
Någon som upplever lång leveranstid eller vet varflr det tar sån tid väntat 6 utlämningsdagar 11 dagar och inget har dykt upp ännu.

PostNord som segar eller vendor som segar. Eller så har du torskat!! (förmodligen inte).

Har väntat upp till 3 veckor en gång. Vendorn hade skrivit fel postkod så behövde bli manuellt sorterad. Det finns gott om anledningar till spontana förseningar. Bäst att förlänga autosläpp och fråga vendorn bara, sen är det bara att vänta.
Citera
2022-12-18, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snarkotikum
PostNord som segar eller vendor som segar. Eller så har du torskat!! (förmodligen inte).

Har väntat upp till 3 veckor en gång. Vendorn hade skrivit fel postkod så behövde bli manuellt sorterad. Det finns gott om anledningar till spontana förseningar. Bäst att förlänga autosläpp och fråga vendorn bara, sen är det bara att vänta.

Tack tack, har redan förlängt och autosläpp går ut om 1 dag men har skrivit till Vendor med men de löser sig nog.
Citera
2022-12-19, 14:39
Medlem
snooper123s avatar
Var hittar man länken till flugsvamp?
Citera
2022-12-19, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snooper123
Var hittar man länken till flugsvamp?

3 sidor bakåt.
Citera
2022-12-21, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Djungle
Nej det är fs4 h*n pratar om, kan bara inte förstå varför man väljer den sidan när Archetyp finns.
Inte handlat på ngn av de, men gjorde på FS 2 och 3. FS4 känns ju lite mer nybörjarvänlig, och känns som sättet att flytta BTC är likt som man gjorde med FS2 och 3. Förvånar ju inte att folk för enkelhetens skull fortsätter att göra som de tidigare gjort.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in