2025-07-17, 20:49
Medlem
LordOfCheeses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mw80
Till alla er som sitter å hatar över FS.
Droppa en adress till en marknad som e legit, har svenska vendors och erbjuder DD...
Istället för å bara gnälla....

Istället för att vara en total idiot, varför inte faktiskt läsa inläggen i tråden?
På både förra OCH förrförra sidorna har andra marknader redan nämnts.
Citera
2025-07-17, 20:50
Medlem
Flouvonnes avatar
Citat:
Till alla er som sitter å hatar över FS.
Droppa en adress till en marknad som e legit, har svenska vendors och erbjuder DD...
Istället för å bara gnälla....

Clearnet länk: https://catharsis.top/

Som har droppats flertalet gånger senaste dagarna. I framtiden föreslår jag att du läser någon eller några sidor bak så får du oftast svaret på dina frågor... Finns en sökfunktion också
Citera
2025-07-17, 23:02
Medlem
StonedMonkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grenkaparn
Någon annan som ej kommer in på fs4? försökt i flera timmar.

Jag kom in tidigare idag men har varit struligt hela dagen, får "504 Gateway Time-out" nu och kommer inte in. Har säkert med ddos attackerna att göra.
Citera
2025-07-18, 03:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CrazyDiam0nd
Vill bara slänga ut en snabb varning till alla bensoanvändare angående Clonotril (klonazepam) från Remedica Ltd Cyprus, som har poppat upp på i alla fall Catharsis.

Dessa är hemmapressade. Remedica existerar men de tillverkar inte klonazepam. Finns rapporter om folk som börjat nodda på dessa så är antagligen någon opioid inblandad, åtminstone i vissa fall.

Ok, jag kanske snackade skit där. Litade för snabbt på mina google-sökningar och Grok. Det verkar som att de kanske visst tillverkar klonazepam. Men inte säkert att det är under namnet Clonotril, för det brukar vara Torrent Pharmaceuticals.

Finns en facebook-post som varnar att de är fejk och ett finskt forum (tydligen vanligt märke på finska gator) där nästan alla säger att det inte verkar vara benso. Samt en reddit-tråd där någon med hög tolerans noddar på 4 mg. Kanske är som med Galenika att det finns båda legit och fejk.

Hmm. Ska maila Remedica och höra.
Citera
2025-07-18, 06:33
Medlem
Nu har FS haft 502/504-problem i snart ett dygn.
För mig, som absolut inte är tekniskt kunnig, känns det som att det inte kommer få ett slut.

Om jag läst rätt handlar det om en överbelastningsattack.

Vem vinner på att göra detta? Hur länge kan det rimligtvis hålla på? Finns det någon från FS sida som aktivt jobbar för att återställa ordningen?
Citera
2025-07-18, 08:50
Medlem
Flouvonnes avatar
Citat:
Nu har FS haft 502/504-problem i snart ett dygn.
För mig, som absolut inte är tekniskt kunnig, känns det som att det inte kommer få ett slut.

Om jag läst rätt handlar det om en överbelastningsattack.

Vem vinner på att göra detta? Hur länge kan det rimligtvis hålla på? Finns det någon från FS sida som aktivt jobbar för att återställa ordningen?

Ja du, andra konkurrerande marknader, aktörer som vill utpressa ägarna till FS, myndigheter (inte jättetroligt kanske men vem vet).. Gissar på någon av de två första. Om Admin och mods gör något åt saken vet jag ej. Kan nog hålla på ett bra tag, var väl så med Arch också på slutet med ganska frekventa DDoS-attacker.
Citera
2025-07-18, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flouvonne
myndigheter (inte jättetroligt kanske men vem vet).. .
Kan nog hålla på ett bra tag, var väl så med Arch också på slutet med ganska frekventa DDoS-attacker.
Dock verkar just archetyps fall ha varit att myndigheterna med hjälp av bl.a. DDoS-attacker lyckades lokalisera och sedan gripa archetyps admin. Om sen attackerna utfördes av myndigheterna själva eller av någon utomstående aktör som agerade på uppdrag av myndigheter vet jag ej, men..
Citera
2025-07-18, 10:58
Medlem
Slussenyaos avatar
Jag beställde i måndags, fick order bekräftelse och att dom Skickat men nu ligger ju sidan nere :/
Citera
2025-07-18, 11:01
Medlem
RapLifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slussenyao
Jag beställde i måndags, fick order bekräftelse och att dom Skickat men nu ligger ju sidan nere :/
Jag beställde under senaste krånglet, lyckades komma in och se att ordern var skickad och allt gick som det skulle fast själva sidan krånglade.
Är det en seriös vendor så vill de ju att ordrarna ska flyta på så bra som möjligt då de förlorar pengar för varje minut sidan ligger nere.
Citera
2025-07-18, 11:58
Medlem
Så är FS4 över eller? Blir det catharsis på hel tid nu? FS4 har ju varit nere 2 dagar nu jag måste läsa mina meddelanden förfaaan
Citera
2025-07-18, 13:44
Medlem
Följde rådet å regga mig på catahrias å det verkar trevligt.
Satte in cash men det är fortfarande tunnt med säljare, svenska, som erbjuder DD.
Citera
2025-07-18, 13:48
Medlem
Hej

Försöker nå supporten på FS4.0 utan någon som helst framgång?
Verkar som det inte ens registrerar mina ärenden?

Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in