2023-03-12, 18:24
Medlem
Japp. Jag matar in TXID och man kommer bara till en forumstråd som handlar om phishing, basic tips för att undvika typ. Jag har dubbelkollat så adressen verkligen är rätt och det är den, så förstår inte hur pengarna inte kommit fram.
Citera
2023-03-13, 04:28
Medlem
Har folk problem med att få in XMR på archetyp? Verkar va lite sånt snack i trådarna, både här och på archetyps forum. Tänkte så man vet innan, tänkte lägga in en större summa idag!
Citera
2023-03-13, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av getupnow
Har folk problem med att få in XMR på archetyp? Verkar va lite sånt snack i trådarna, både här och på archetyps forum. Tänkte så man vet innan, tänkte lägga in en större summa idag!

Jag gjorde en beställning förra veckan utan problem, men jag har inte gjort någon överföring sen dess.
Var hittar jag trådarna på archetyps forum?
Citera
2023-03-13, 13:46
Medlem
Finns det en möjlighet att byta adress som paket ska postas till om man skrivit fel uppgifter på fs4 vid lagd beställning?
Citera
2023-03-13, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Analyscalc
Finns det en möjlighet att byta adress som paket ska postas till om man skrivit fel uppgifter på fs4 vid lagd beställning?

Du får väl skicka ett meddelande till säljaren så fort som möjligt och informera dom om adressbytet, innan dom skickar iväg beställningen.
Citera
2023-03-13, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av getupnow

Funkade utan problem för mig igår kväll att föra över pengar till arch. Tog väl kanske 30-40 min för dom att komma in, så jag har inte upplevt några problem.
Citera
2023-03-13, 15:21
Medlem
Ni som är aktiva med att beställa från Darknet.

Hur gör ni efter att polis omhändertagit paket. Målvakt? Eller finns det fler knep? Poste Restante kanske..?
Citera
2023-03-13, 15:25
Medlem
Amnshnocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mannichi
Problem med insättning av pengar på Archetyp. Skickade över Monero för en viss summa i fredags, fortfarande inte inne. Brukar vanligtvis ta 20-60 min.

Någon som erfarit liknande problem? Har satt in pengar förr så vet hur det fungerar, och ja, adressen är dubbelkollad och stämmer 100%.

Förde över pengar för 1 timme sedan och de dök upp i vanlig ordning.

Så det bör inte vara fel i deras ände.

Har det löst sig för dig?
Citera
2023-03-13, 15:56
Medlem
Sterios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Julle128
Lade en order från mu**arna typ 4 dagar innan dom beslöt sig för att ta en puase, det har gått välldigt lpng tid utan leverans. Försökt få yydligt svar från kundtjäns men får typ bara automatiska svar och dubbla budskap, först slrev dom att min order car skickad sedan att den sksll skickas när dom är ihång igen men på sidan står det att alla ordrar som gjort innan stöngning skall få varor.. någon mer som beställt just innan och fått sina saker?

Gjorde samma sak. Inget ännu, börjar bli fett sne,
Citera
2023-03-13, 19:35
Medlem
Jag canx en order på archetype innan säljaren han godkänna ordern. Men jag ser fort inte att pengarna har kommit tillbaka på mitt konto?
Citera
2023-03-13, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kapuff
Gå in på Luffarn och kika runt, rätt bra info där med guider mm. Använd inte flugsvamp 4 utan Archetype och handla med Monero inte bitcoins. Bitcoins är inte säkra idag.

Femma vaket går på trehundra spänn för 100%igt. Puk ligger på olika priser från tusen för tjugo G till trehundra grammet lol. Lycka till

Har en mindre summa btc som jag vill köpa något kul med innan löning, men archetyp tar bara XMR och inte BTC. Summan är för låg att använda sig utav sideshift - finns det nån annan marknad än archetyp som tar btc - om inte fs - vilken?
Citera
2023-03-13, 21:03
Medlem
Extremeflys avatar
Någon som har cake wallet?

Varför står XMR under full balance och inte under available balance?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in