2022-06-07, 01:30
Medlem
suck.. satt in 2k runt 18 tiden... Hann inte lägga order ens, Inte en chans att dem skickas tillbaka till sin wallet va??
Citera
2022-06-07, 02:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mattias89312
Skillnad på Monero o btc? är väl som att köpa bara ? förklara lite kortfattat tack!

Om du har BTC så kan du växla dom enkelt via t.ex. sideshift.io. Du matar in XMR (Monero) adressen från Archetyp i sideshift, får en BTC-adress att skicka till. Tror en konfirmation, sen skickas det vidare.

Mycket enkelt, och oändligt mycket säkrare med Monero.

Som sagt i tidigare inlägg, är endera Archetyp eller att handla direkt av vendors hemsidor som Pharmazia där du kan PGP-kryptera adressen själv det enda som är säkert och vettigt. Jag handlar bara via hemsida numer.

Skrämmande att folk vågat handla på ett ställe som FS. Ser ut som en normalbegåvad högstadieelev knåpat ihop det.
Senast redigerad av kr0owe 2022-06-07 kl. 02:02.
Citera
2022-06-07, 02:06
Medlem
Varför tror alla direkt på exit scam så fort sidan inte fungerar på några timmar?
Citera
2022-06-07, 02:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Supergoof
Varför tror alla direkt på exit scam så fort sidan inte fungerar på några timmar?

Tror just för att inget har meddelats, ingen av mirror funkar, just nu finns det som allra mest pengar på marknaden efter lön.

Och en sida idag bör ha skydd för liknande saker.
Citera
2022-06-07, 02:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Supergoof

Största frågan är varför folk envisas med att hänga på nya osäkra marknader med uppenbara buggar när det finns grymma alternativ.

Är som att det finns en top vendor med mycket bättre grejor till bättre pris än en annan, men folk väljer att handla av den som bara är sämre.
Citera
2022-06-07, 02:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kr0owe
Tror just för att inget har meddelats, ingen av mirror funkar, just nu finns det som allra mest pengar på marknaden efter lön.

Och en sida idag bör ha skydd för liknande saker.
Brukar andra sidor meddela oväntade avbrott? Sluta skit ner dig när en oniontjänst är nere några timmar istället.
Citera
2022-06-07, 03:12
Medlem
allseeingeyees avatar
Hur länge brukar de vara nere? La in 2000euro precis innan den las ner, kommer pengarna finnas i kontot när den är uppe igen ?
Citera
2022-06-07, 06:43
Medlem
sir.Amsterdams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
2-3 veckor är fullt normalt.
Nja.normalt är det verkligen inte snarare vanligt. Det finns ingen annan post som tar så lång tid ich oavsett om man jobbar med illegala droger eller inte så är det både orimligt och oacceptabelt.
Ingen marknad är bättre än den andra gällande denna punkten.

Bedrövligt!
Citera
2022-06-07, 07:24
Medlem
allseeingeyees avatar
Nvm den e uppe igen
Citera
2022-06-07, 07:56
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sir.Amsterdam
Nja.normalt är det verkligen inte snarare vanligt. Det finns ingen annan post som tar så lång tid ich oavsett om man jobbar med illegala droger eller inte så är det både orimligt och oacceptabelt.
Ingen marknad är bättre än den andra gällande denna punkten.

Bedrövligt!

Jag har inte fått en enda internationell försändelse inom 1,5 veckor någonsin här i Spanien. Det inkluderar brev under 10g. Så jo det är extremt vanligt skulle jag säga.
Citera
2022-06-07, 08:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Jag har inte fått en enda internationell försändelse inom 1,5 veckor någonsin här i Spanien. Det inkluderar brev under 10g. Så jo det är extremt vanligt skulle jag säga.
I Spanien...
Citera
2022-06-07, 08:05
Medlem
SlappTjackBalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frekkinhead
Är inte Archetype från utlandet? Och inte lika stort utbud väl? Vill inte få mitt skit fast i tullen

Finns säljare från hela världen där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in