2021-11-02, 08:40
Medlem
EmelieNorrs avatar
Sorgligt... men det finns andra ställen att handla.
Citera
2021-11-02, 08:51
Medlem
Känns som flugsvamp kör exit scams? Lär väl inte ta lång tid innan flugsvamp 4.0 är ute
Citera
2021-11-02, 09:24
Medlem
Brothermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Ja tex FS4 som nu är öppet i ny upplaga, nya rutiner osv. Öppnade inatt o räddar både jul o nyår för många själar i vårt kalla land.

O nej, bjuder inte på onionlänkar, finns bara 4 äkta o dom som vet vart dessa ligger hittar in.

Välkommna.

Citat:
Ursprungligen postat av sutalip
Hahaha vilket BS

Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72

Fattar inte varför du skall leka som att FS4.0 är något exklusivt.

Länkar och grundarnas PGP-nyckel finns några sidor bak i tråden i detta inlägg: (FB) Flugsvamp 3.0 Stängt för gott

Skärp dig, lol. Dessutom har adressen till forumet där användaren ska ha delgivit denna info blivit postad flertalet gånger i tråden.
Citera
2021-11-02, 09:29
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brotherman
Fattar inte varför du skall leka som att FS4.0 är något exklusivt.

Länkar och grundarnas PGP-nyckel finns några sidor bak i tråden i detta inlägg: (FB) Flugsvamp 3.0 Stängt för gott

Skärp dig, lol. Dessutom har adressen till forumet där användaren ska ha delgivit denna info blivit postad flertalet gånger i tråden.
Så känslig med era svåraofåtagidrogernuelleraldrig. Seriöst, är man lite hemma med darknet o framförallt legima siter med rätt onionlänkar hittar man 95% av alla säljare med eller utan flugsvamp.

Så mitt råd är att läsa på om darkweb, testa sig fram o alltid använda sunt förnuft med säkerhet. Rymdkram Blue
Citera
2021-11-02, 10:08
Medlem
vadsadusadus avatar
Blev medlem på FS4 bara för att kolla läget. Verkar jävligt suspekt att tex säljaren EL varnar i tråd på FS3 att denna inte kommer finnas på FS4, och den första reggade säljaren där var just EL. Har tyvärr svårt att få tag på min drog på internationella sajter men på FS3 fanns det alltid någon som hade det inne. Är måttligt irriterad på FS3s nedläggning, men samtidigt, det är knarkare och knarkhandlare vi har att göra med och jag förväntar mig absolut inget annat än att det förr eller senare ska gå på röven.
Citera
2021-11-02, 11:13
Medlem
Trist med exit scams när dem bara verkar ha dödat en server och satt upp en ny. I värsta fall kunde dem väl ha skickat tillbaka BTC till dom adresserna dem kom ifrån bara. Bättre än inget om det är nu så att man ärligt blir tvingad av omständigheter att starta om på ny ren kula med kort varsel.
Citera
2021-11-02, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zadnahoj
Trist med exit scams när dem bara verkar ha dödat en server och satt upp en ny. I värsta fall kunde dem väl ha skickat tillbaka BTC till dom adresserna dem kom ifrån bara. Bättre än inget om det är nu så att man ärligt blir tvingad av omständigheter att starta om på ny ren kula med kort varsel.
Ägarna bakom sidan vill hellre behålla en jävla massa pengar än att ge tillbaka en jävla massa pengar. De vet att de som blev av med cash kommer återkomma till nästa FS (om det nu är samma bakom, vilket jag tror).
Citera
2021-11-02, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LAROmofo
Ägarna bakom sidan vill hellre behålla en jävla massa pengar än att ge tillbaka en jävla massa pengar. De vet att de som blev av med cash kommer återkomma till nästa FS (om det nu är samma bakom, vilket jag tror).

Köpare ja, säljare kanske inte lika säkert om det är mycket pengar? Vet inte riktigt hur det fungerar som säljare, men antar att dom pengarna också hamnar på FS kontot?
Citera
2021-11-02, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vadsadusadu
Blev medlem på FS4 bara för att kolla läget. Verkar jävligt suspekt att tex säljaren EL varnar i tråd på FS3 att denna inte kommer finnas på FS4, och den första reggade säljaren där var just EL. Har tyvärr svårt att få tag på min drog på internationella sajter men på FS3 fanns det alltid någon som hade det inne. Är måttligt irriterad på FS3s nedläggning, men samtidigt, det är knarkare och knarkhandlare vi har att göra med och jag förväntar mig absolut inget annat än att det förr eller senare ska gå på röven.

EL finns inte på den nya, h*n skrev det på forumet så skulle vara försiktig med den nya sidan, den kom upp för fort.
Citera
2021-11-02, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SDless
Är det lagligt? Brottsprovokation

Brottsprovokation är än så länge olagligt men bevisprovokation är tillåtet. Att sätta upp en "honey pot" och se vilka insekter som dyker upp är således helt okej. Snuten lär ju inte skicka dig något knark men dem kan absolut konfiskera pengarna och komma på hembesök.
Citera
2021-11-02, 12:48
Medlem
MakingteaattheBBCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anvandarnamn28
Brottsprovokation är än så länge olagligt men bevisprovokation är tillåtet. Att sätta upp en "honey pot" och se vilka insekter som dyker upp är således helt okej. Snuten lär ju inte skicka dig något knark men dem kan absolut konfiskera pengarna och komma på hembesök.

Varför, tror du de behöver fler namn på misstänkta brukare?
När FS2 blev nedtaget hade polisen tusentals namn på kunder utan att göra något.
Det fanns en tid då polisen trodde de kunde få tag på varenda drogbrukare i polisdistrikten.
Den tiden är över.
Citera
2021-11-02, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MakingteaattheBBC
Varför, tror du de behöver fler namn på misstänkta brukare?
När FS2 blev nedtaget hade polisen tusentals namn på kunder utan att göra något.
Det fanns en tid då polisen trodde de kunde få tag på varenda drogbrukare i polisdistrikten.
Den tiden är över.

Ja, jag tror tyvärr att de jagar brukare för att snygga till statistiken över uppklarade brott vid behov fast jag hoppas att jag har fel!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in