Citat:
Ursprungligen postat av
Itibixi
Vad som sägs är att de flesta legitima säljare från flugsvamp gått över till Archetyp Market och Dark0de Market.
Vilket som är bäst vet jag icke.
Men Flugsvamp 4.0 skulle komma enligt rykten men antar att det inte blir av alltså?
Först vill jag absolut säga, Dark0de har alltid vart bra, men i nuläget och framåt så är Archetype tveklöst bäst, det är enkelt att ställa in så du är på "Den svenska delen" om jag ska hitta nåt uttryck men jag menar alltså inrikesbeställningar, ingen tull, mer o mer svenska, har sett en del europeiska users, men finner mest tyskar, nån holland, inga öststater, som polen eller ryssland, ungern etc etc.......
Lite förvånad är jag att INGEN från SERBIEN är med, däremot nån från USA var det iaf 1 user!
Men svenska säljare och köpare har ju lyft hela archetype till en växande metropol!!!!
Hela FS3 är där i princip!
Ang Flugsvamp 4, Jag hade precis som du hoppats på ett snyggt, stort, mycket folk, mycket bra o brett utbud, SÄKERHET, fler valutor än bara bitcoints,, Visst är de det bra med försäljningsforum, men forumet är, orkar inte dra om hur adminen var innan, finns att läsa.
MEN, även om man bygger ett forum, sätter in asbra säljare samt nya säljare!
Du MÅSTE först ha ett forum med framtidsmöjligheter, här finns bitcoinbetalning, nåt annat kommer aldrig komma! Bara där har du sänkt allt, bitcoin måste kunna bytas ut för framtiden vet ingen nåt om, går inte in på varför..
Du MÅSTE ha en STARK ledning o samtalsmöjligheter, inget av det finns, du har en Admin o nån/några hjälper till, de klarar knappt av snutens eller vilka det är som konstant skickar DDosattacker!
Det startar en del nya som tror det går att blåsa folk, , hur kom de in, det är ADMIN till 100% några av dem säljarna, det behöver man knappast vara raketforskare för att förstå!
Men några har kallat sej säljare o säkert gett den pengakåta admin en slant sen kör de igång.
INGEN koll på vilka bilder o typ av bilder folk använder!
Tråkigt då det är enormt bra säljare också där, men de kan säkerhet så de är det lugnt för!
Sist, folk som dras till FS4 är ofta såna som knappt vet vad en bitcoin är, har hört bland en del yngre, som 1 kille, lärde sej PGP, satte in pengar, de nya är nojjiga så killen jag känner gjorde en krypterad 2FA som skydd mot nån som ev skulle komma in på hans user!
Ovan som han var så fibblade han till det så han var tvungen att generera nya nycklar o skrev ett likartat namn, pang så var han UTELÅST från sitt eget konto där 1000kr i BTC satt, liksom, hur kan man bygga en sådan uppsättning som skydd!
Admin lade sina händer på pengarna sen, han startade ett nytt konto.
Jag hade önskat ett starkt FS4 med FS3s prestanda, diskussioner folk, säkerhet mm mm, men vem vet, Archetype är framtiden, det är svårt men ska man hålla på o göra såna fina biz som Arch har så måste man lära sej, ta det sakta tills det sitter!
// M80