2021-11-18, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trainrider
Var ingen stor summa det handla om, under 200kr så ingen jätteförlust ifall det inte skulle dyka upp.
Är mest irriterad på att dom hade plockat bort funktionen där man kunde inleda dispyt till min andra beställning, min första dök ju upp på 48h så där klagar jag inte.
Men man får skylla sig själv när man ska hålla på att testa helt nya sidor och så.

Jepp, som sagt som den är byggd idag är bara negativt för kunder och säljare , hoppas mitt omdöme går att korrigera..
Med få kunder blir en 0 rätt Hård
Citera
2021-11-18, 16:43
Medlem
trainriders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wayoftheroad
Jepp, som sagt som den är byggd idag är bara negativt för kunder och säljare , hoppas mitt omdöme går att korrigera..
Med få kunder blir en 0 rätt Hård
Ja det är massor som måste förbättras som det är nu. Blir att hålla sig till archetyp eller torrez tills fs4 blir bättre.
Får hoppas på det. Ja det blir ju väldigt hårt när man råkar ge 0. Men det tycker jag admin får ta på sig så som dom utformat sidan.
Citera
2021-11-18, 16:56
Medlem
OsamaBinLadens avatar
Idag landade min bestälning på 100g pregabalinpulver och 333 kapslar från torrezz. Köpt av en inrikes, tog 3 dagar. Inga klagomål 150mg fick mig extremt gosig...

Fick tillochmed 115g pulver och 350 kapslar när bestälningen var på 100g och 333 kapslar, tumme upp.
Citera
2021-11-18, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trainrider
Ja det är massor som måste förbättras som det är nu. Blir att hålla sig till archetyp eller torrez tills fs4 blir bättre.
Får hoppas på det. Ja det blir ju väldigt hårt när man råkar ge 0. Men det tycker jag admin får ta på sig så som dom utformat sidan.

Helt novis på de andra alternativen tyvärr .
Citera
2021-11-18, 21:48
Medlem
Citat:
Helt novis på de andra alternativen tyvärr .

Principen är exakt densamma som för FS. Köp krypto -> för över krypto -> lägg din beställning -> ta emot din beställning.

Säg till om du behöver hjälp med någonting
Citera
2021-11-18, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Huxon
Principen är exakt densamma som för FS. Köp krypto -> för över krypto -> lägg din beställning -> ta emot din beställning.

Säg till om du behöver hjälp med någonting

Kan ej slip in anyones DMs

Du får gärna vara min lykta i dessa förvirrande tider
Citera
2021-11-19, 00:33
Medlem
Citat:
Kan ej slip in anyones DMs

Du får gärna vara min lykta i dessa förvirrande tider

Googla "Archetyp + luffarn" så hittar du en giltig adress. Var vaksam på falska länkar då en del blivit lurade av det redan.
Citera
2021-11-19, 04:24
Medlem
Trots alla varningar som har skrivits här på FB, inklusive jag, samt på luffarn.com skrevs det av luffarn att det gjordes ett provköp som inte blev lyckad. Lägg till det som skrivs på
Archetype forumet där man varnar om fs4.

Ändå...ändå är det många som har lagt order och inte fått något. Ni gör ju så att dessa människor bakom fs4 kan göra i princip vad som helst och ändå ha en skara av människor som inte bryr sig om de blir blåsta.

Många top säljare från fs3 har dykt upp på fs4, problemet är att det inte är dem, som exempelvis mupparna.

Många säljare har även sparat adresser till många. Jag själv fick hem ett brev efter att ha haft uppehåll på 3 månader från fs från en säljare.

En annan säljare delade ut min mail adress samt wickr till tre andra säljare där jag fick reklam över deras varor.

Fs3 säljarna var lite som grisar är. De sket och åt vid samma bord. Sen brydde sig de inte ett skit om din och min säkerhet.

"Säkerheten är prio ett"
"Vi tar bort all info och ingen loggdata sparas"

Mm...ser det. Speciellt när en av säljarna hade lagt ut sin privata nyckel istället för den offentliga..

Nån säljare hade hotat nån köpare om att denne hade personens hemadress efter lite ordväxling via pm samt på forumet..

Håll er borta från fs4!!
Admins har även polisen efter sig.
Skulle inte förvåna mig om de har sålt ut vissa säljare som inte går och hitta längre.
Citera
2021-11-19, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HampusTxD
Välj "ships from sweden" under sökfältet uppe till höger och välj sedan produkt, i ditt fall "opiates" (osäker ifall man kan specificera mer än så) och sedan sök, utan key word, och du kommer få fram allt som är listat där under. Utan några distraherande kartor juggebenzo eller annat oönskat.

Vad tycker folk om Archetyp? Fan något av det styggaste jag skådat, varför ska själva inloggning/registrerings-sidan vara så jävla märkvärdig? Varför ska den behöva vara "sexig?". Nä, här ringer det varningsklockor hos mig i alla fall.

Kan inte annant än hålla med... sen att pm inte går att radera, det betyder alltså det man skicker till en säljare, som man ibland gör av misstag känsliga uppgifter utan att kryptera...då är det 14 dagar av stress och hopp att Interpol inte tar servern....

Nej tack, nu kanske det är för det finns min favvodroger Subutex samt Oxyconting endast på Torrez inrikes, även om Torrez har mkt brister är den fan bättre än Archskiten...
Citera
2021-11-19, 14:26
Medlem
Citat:
Googla "Archetyp + luffarn" så hittar du en giltig adress. Var vaksam på falska länkar då en del blivit lurade av det redan.

Tack broder/syster

Reggad på Arc
Citera
2021-11-19, 14:47
Medlem
Citat:
En sida som ser ut som om den är kodad det här millenniet får dina varningsklockor att ringa?

Säljarna från FS + väldigt många nya ser den som tillräckligt säker för att bedriva sin verksamhet på.
Alla användare på sidan kan PMa varandra och forumet existerar utan några dolda avdelningar enbart för säljare.
Alla användare tillåts göra uttag vilket innebär att så länge du inte använder sidan som en plånbok så riskerar du i princip ingenting.
Om den obligatoriska användningen av XMR stör eller förvånar dig så vet du uppenbarligen för lite om BTC.
Klarar du inte av att hantera PGP-krypteringen så finns det gott om guider som kan försöka lära dig.
Administratören för sidan är aktiv och besvarar förfrågningar efter förbättringar ett antal gånger varje vecka.

Har du någon annan grund för din nervositet annat än sättet sidan är designad på som du vill dela med dig av?

LÄS OM NI VILL VETA SANINGEN OM ARCH-SIDAN. VARNING FÖR DEN!!! LÄS NEDAN VARFÖR. TA SÄKRA SIDOR SOM TORREZ OCH DARCODE(stavning?)

Jo, det finns enbart för säljare som inte syns, har bra kontakt med en säljare som alltid varit min nr 1 favorit, något jag vet jag inte är ensam om. Många säljare använda btc till att växla till cash, något många hade. Men vilken exchange vill ha Monero?

Det går inte att radera PM, bra?
PM försvinner ALLTID efter 14 dagar, går ej att spara, bra?
Tydligen är forumet ett jävla trassel för många säljare och köpare, påminner om reddit som bara får ögonen att brinna....
Sidan varit uppe 2 månader, är tysk vilket betyder Interpol men det är enbart svenskar på den då den hade typ 2 säljare innan FS dog.

Om inte en viss blog samt forumanvändare med mest inlägg, typ 13k, som är känd som tattaren. Han hittade sidan och tipsade om den, varför? Jo, för att varje reggad köpare o säljare som inte tänkte på att han tryckt inte sin referel. Nu är väl han miljonär, tsm med bkiggaren som sen inte ens tidigare hade listat sidan på sin blogg, den blev nummer 1 på en vecka och är 2 månader gammal. Hur kan han lista den som favorit när den är 2 månader gammal samt helt död innan FS gick ner? Varför tror folk den är minsta säker??? Admins kan lätt köra en exit när dom märker att FS4 kommer upp på riktigt och alla svenskar drar. Byw bye escrow+plånbok....

Bloggaren gjorde det såklart av samma anledningen som "Bmint"snubben, för att få referrals. Något han har svårare att få på andra sidor. Innan var Darkode(stavning?) nr 2 efter Torrez, sidor som man vet tjänar så mkt att dom inte ens behöver exitscamma. Juste, FS gick tydligen ut i stil enligt bloggaren, jotack du fick ju betalt av dom att skriva så. Eller var det schysst att sno alla våra pengar för "personliga anledningar" sen exit direkt. Forumet var ju uppe?

Jävla muppar, tycker denna bloggare borde betala lite av våra pengar eller? Jag har aldrig något i plånboken normalt men det var ju lön och satte precis in för en stororder, hade inte ens fått in pengarna. Sen ughh...vidrigt. Ska vi nämna denna bloggare så vi som förlora pengar på scammen kan få tillbaka lite genom att ta det ghan fick från FS?

då 30% av dessa höga avgifter säljarna får stå får så vi får betala ett högre pris också, så inte konstigt att en 2 månader död tysk sida blev favorit där, han tjänar ju typ i snitt några tusen per klick. Nackskott på denna person imo. Samt Bmint
Citera
2021-11-19, 14:51
Medlem
Verkar lite omtvistst huruvida 4an är grön om de troll konton vet folk som fått sina saker finns ett lättare forum hos luffarn tycker sidan utvecklats lite osv ser nya vendors sen att det är strul med vendors å esrow o så de väl förståeligt i början hur som har någon som fått sina varor??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in