2021-12-23, 02:22
Medlem
Är det någon som vet om varannandagsutdelningen gäller innan jul? Väntar nämligen på brev skickat förra fredagen. Delas det ut brev/vykort 23-24 december?
Citera
2021-12-23, 08:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Offbeat01
Är det någon som vet om varannandagsutdelningen gäller innan jul? Väntar nämligen på brev skickat förra fredagen. Delas det ut brev/vykort 23-24 december?
23 ska posten delas ut, men inte 24 tror jag! Fick paket igår som skickades förra torsdagen, så har du utdelning idag så kan det komma!!:-)
Citera
2021-12-23, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Horungensbarn666
23 ska posten delas ut, men inte 24 tror jag! Fick paket igår som skickades förra torsdagen, så har du utdelning idag så kan det komma!!:-)

Ok tackar för svaret, god jul på dig!
Senast redigerad av Offbeat01 2021-12-23 kl. 12:37.
Citera
2021-12-23, 12:32
Medlem
Citat:
Ok tackar för svaret, god ju på dig!

Tack desamma och hoppas paketet kommer fram!!
Citera
2021-12-23, 14:26
Medlem
Citat:

Samma för mig, jag ska inte nämna något namn på säljare för det är väl mot reglerna, men jag köpte från en säljare som jag köpt av tidigare på FS3 (om det nu inte är någon som snott hans vill säga) och det har gått problemfritt. Det skickades under helgen tydligen och det kom inte fram i dag heller, så antingen är det lost eller också försenat. Jag gissar på alt. 1 men jag håller tummarna för att det kommer nästa vecka istället, men det blir inget weed över julen för min del nu. Fan.

Vilket fall som helst råder jag ingen att köpa ordrar på flera tusen utifall det inte kommer fram, jag brukar köpa max 10-or vad gäller weed, d.v.s. max 1500 kr.
Citera
2021-12-23, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av next-chapter
Samma för mig, jag ska inte nämna något namn på säljare för det är väl mot reglerna, men jag köpte från en säljare som jag köpt av tidigare på FS3 (om det nu inte är någon som snott hans vill säga) och det har gått problemfritt. Det skickades under helgen tydligen och det kom inte fram i dag heller, så antingen är det lost eller också försenat. Jag gissar på alt. 1 men jag håller tummarna för att det kommer nästa vecka istället, men det blir inget weed över julen för min del nu. Fan.

Vilket fall som helst råder jag ingen att köpa ordrar på flera tusen utifall det inte kommer fram, jag brukar köpa max 10-or vad gäller weed, d.v.s. max 1500 kr.

Men skickades under helgen betyder ju måndag… och med utdelningen varannan dag och under juletid så får man nog räkna med att det kommer först nästa vecka!
Citera
2021-12-23, 18:19
Medlem
moment-of-truths avatar
hur fan skickar jag btc till mitt konto?! adressen är invalid, vilken wallet skall man använda?
Citera
2021-12-23, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moment-of-truth
hur fan skickar jag btc till mitt konto?! adressen är invalid, vilken wallet skall man använda?

Jag använde Electrum
Fungerade hur bra som helst
Citera
2021-12-23, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kicktorsk
Någon mer än mig som inte kommer in på FS4?

Har under dagen och nu på eftermiddagen försökt flera gånger via länkarna på Luffarens sida, men inget händer. Tor webbläsaren står bara och "tuggar"?
Luffarens sida är ett säkert sätt att få tag på phisinglänk.
Citera
2021-12-23, 21:49
Medlem
sir.Amsterdams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MyOwnMatrix
Jag hade inte handlat där i alla fall. Kostar pengar att vara med på drogforum och vad jag vet finns ingen escrow.
Har inte testat FS4 men marknader som gått under namnet Flugsvamp har alltid varit grymt bra så om det blir fler internet beställningar för mig så blir det nog där.

Ha en grymt bra dag sir.Amsterdam
Ser dock ut som FS4 stängde ner igen,om dem inte åkte fast förstås.

God jul på dig och stay on top.
Citera
2021-12-23, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sir.Amsterdam
Ser dock ut som FS4 stängde ner igen,om dem inte åkte fast förstås.

God jul på dig och stay on top.

Sidan är uppe och fungerar som vanligt??
Citera
2021-12-23, 22:07
Bannlyst
fan grabbar ni måste ju låta fs gå i graven och använda sidor som inte tar btc. bitcoin är ingen kryptovaluta som ska användas som betalningsmetod
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in